مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش وزن و لاغری با عرق خارشتر

[ad_1]
کاهش وزن و لاغری با عرق خارشتر

خبرگزاری آریا-عرق خارشتر در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر است و نوشیدن این عرق می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک بسیاری کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ،عرق خارشتر از گیاهی بنام خارشتر تهیه می شود خارشتر یا آدور گیاهی است پایا از خانواده باقلائیان از زیرخانواده باقالی ها و یکی از بنشن ها بشمار می رود. نام دیگر آن علف ترنجبین است.

میوه این خانواده ناشکوفا است. بوته های آن نیمه درختچه ای و نیمه چوبی است که تا ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر می رسد. ساقه های آن سبزرنگ با خارهای تیز نوک زرد است. ادرارآور و ضد سیاه سرفه و تب و لرز است. کاسبرگ آن بدون کرک، زنگ مانند و با پنج دندانه مثلثلی کوتاه نوک تیز است. دانه های آن در درون نیامک پهلوی هم قرار دارند.

خارشتر از نظر پزشکی پزشکی سنتی دارای طبع سرد است و برای رفع صفرا و سنگ کلیه و مثانه مؤثر است. خارشتر یکی از علوفه های خوراکی برای دام ها بویژه بزها است. این گیاه مقاوم به سرما و دارای ریشه عمیق است و به آب کمی نیاز دارد. خارشتر برای گیاهانی مانند غلات و چغندر به عنوان علف هرز بشمار می آید.

 

عرق خارشتر
بوته های گیاه خارشتر نیمه درختچه ای و نیمه چوبی است

 

ریشه های خارشتر گاه تا ژرفای 5 تا 7 متر هم می رسد. میوه آن را ترنجبین (تَراَنگَبین) می نامند که به معنی عسل تر است. این گیاه در شوره زارهای ایران، عربستان،صحرای سینا، سوریه و هند و پاکستان تا ارتفاع 400 متری از سطح دریا می روید.
خواص عرق خارشتر:

علاوه بر اینکه عرق خارشتر شستشو دهنده کلیه ها ، سنگ شکن کلیه و مثانه و تقویت کننده کبد است ؛برای کاهش وزن و چاقی بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد،چون خاصیت مسهل و ملین دارد.

عرق خارشتر یکی از نوشیدنی های مفید است که در رفع رسوبات کلیه و مبارزه با اضافه وزن و چاقی معجزه می کند.

نوشیدن روزی 2 لیوان عرق خارشتر به خصوص افرادی که مستعد سنگ کلیه هستند، موجب رفع رسوبات کلیه و جلوگیری از سنگ می شود.

 

عرق خارشتر
عرق خارشتر برای کاهش وزن و چاقی بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد

مصرف نوشیدنی های گازدار و آب میوه های غیرطبیعی حاوی بی کربنات بسیار مضر است که خارشتر این ترکیب را خنثی و از تشکیل رسوبات جلوگیری می کند.

این عرق مفید چربی سوز است که مصرف آن با کمی تحرک می تواند از چاقی جلوگیری کند. و هم چنین مصرف عرق خارشتر برای پوست مفید بوده و خاصیت دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کامل ترین مرجع چربی خون و علائم و کاهش و درمان چربی …پزشکی و سلامتعلائم و عوارض و کاهش چربی خون بالادرمان چربی خون چربی خونچربی خون بالاچربی خون درمان کبد چرب سه سوته چه کسانی کبدشان چرب می …عجیب‌ترین تعقیب و گریز پلیس با دزد هدیه تولد خالکوبی دختر خوش تیپ سینمای ایراندرمان کبد چرب سه سوته چه کسانی کبدشان چرب می …درمانکبدچربسهسوتهدرمان کبد چرب از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری های خاموش و بی نشانه است کامل ترین مرجع برای روغن زیتون و خواص ان برای پوست و مو و مواد غذایی و تغذیهروغن زیتون همچنین باعث کاهش چین و چروک و آثار ناشی از اشعه خورشید مانند تیره شدن و ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانیـ من خیلی خوشحال شدم که دیدم به سوال من جواب داده شده است واقعا از شما تشکر میکنم درمانگر گیاهی خدا درمانگر واقعیدعام کن درمانهای …فروش معجون های ناب گیاهی معجون ضد لک معجون زکریا تومان موارد مصرف بهترین گیاه درمانی اشکال اول این بود که بحث مزاج و طبایع که پایه گیاه درمانی است را در این کتابهای با ارزش شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای …تولیدکننده داروهای گیاهی خرید گیاهان دارویی و قیمت شرکت داروسازی باریج اسانس آریوبرزن پزشکیهرگونه برداشت از نوشته‌های این تارنگار تنها با یادآوری نام و نشانی آریوبرزن و نام پورتال طب سنتی ، اسلامی و ایرانیبسم الله الرحمن الرحیم و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون با سلام خدمت شما عزیزان کامل ترین مرجع چربی خون و علائم و کاهش و درمان چربی خون بالا پزشکی و سلامت علائم و عوارض و کاهش چربی خون بالادرمان چربی خون چربی خونچربی خون بالاچربی خون چیست درمان کبد چرب سه سوته چه کسانی کبدشان چرب می شود؟ عجیب‌ترین تعقیب و گریز پلیس با دزد هدیه تولد خالکوبی دختر خوش تیپ سینمای ایران درمان کبد چرب سه سوته چه کسانی کبدشان چرب می شود؟ درمانکبدچربسه درمان کبد چرب از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی ـ من خیلی خوشحال شدم که دیدم به سوال من جواب داده شده است واقعا از شما تشکر میکنم مطمئن درمانگر گیاهی خدا درمانگر واقعیدعام کن درمانهای گیاهی فروش معجون های ناب گیاهی معجون ضد لک معجون زکریا تومان موارد مصرف بهترین داروی ضد کامل ترین مرجع برای روغن زیتون و خواص ان برای پوست و مو و دور چشم مواد غذایی و تغذیه روغن زیتون همچنین باعث کاهش چین و چروک و آثار ناشی از اشعه خورشید مانند تیره شدن و زبری پوست گیاه درمانی اشکال اول این بود که بحث مزاج و طبایع که پایه گیاه درمانی است را در این کتابهای با ارزش خالی ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمانها بیماران مبتلا به سنگ هاى کلیه معمولاً با دوره هاى درد شدید، پیچشى و متناوب که هر چند دقیقه آریوبرزن پزشکی صرع تشنج از بیماری‌های مغز و اعصاب می باشد که معمولاً به صورت تشنج صرع بزرگ پورتال طب سنتی ، اسلامی و ایرانی بسم الله الرحمن الرحیم و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون با سلام خدمت شما عزیزان تخم کتان و لاغری در روز تخم شربتی و لاغری سرکه سیب و لاغری شکم متفورمین و لاغری فواید آب کرفس و لاغری خواص لیموترش و لاغری کاکایو تلخ و لاغری سریع گریپ فروت و لاغری



لینک منبع :کاهش وزن و لاغری با عرق خارشتر

کاهش وزن و لاغری با عرق خارشتر - نمناک namnak.com/عرق-خارشتر-و-لاغری.p42237‎Cachedعرق خارشتر و خواصی که مصرف عرق خارشتر دارد و گیاهی بنام خارشتر و خاصیت چربی سوزی را در ... نمناک سبک زندگیتناسب اندام کاهش وزن و لاغری با عرق خارشتر ... برای لاغر شدن عرق خارشتر بی نظیر است - آکا www.akairan.com/health/tebsonati.../2015529105123.html‎Cached Similarخواص عرق خارشتری,عرق خارشتری,عرق گیاهی لاغری,طب سنتی و گیاهان. در رژیم غذایی خود این ... لاغری می باشد . نوشیدن عرق خارشتر با چاقی و اضافه وزن مبارزه می کند. عرق خارشتر، موثر در کاهش وزن - ایسنا www.isna.ir/news/93052110571/عرق-خارشتر-موثر-در-کاهش-وزن‎Cached12 آگوست 2014 ... یک متخصص اکولوژی گیاهان زراعی و دارویی گفت: عرق خارشتر در کاهش وزن موثر است. شهرام امیرمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ... عرق کاسنی چربی سوز گیاهی برای لاغر شدن - یک جم www.yekjam.com/عرق-کاسنی-چربی-سوز-گیاهی-برای-لاغر-شدن/‎Cached Similar14 جولای 2014 ... عرق کاسنی در کنار خواص بسیار خود زیان هایی نیز طبیعتا دارد ؛ به عنوان ... کاهش وزن با عرق کاسنی را دارید می توانید 3 مرتبه در روز از عرق کاسنی ... لاغری با عرق خارشتر - Lemoda Mag - lemoda.ir mag.lemoda.ir/fitness/94-fitness/788-skinny-sweat-camelthorn.html 8 ژانویه 2017 ... عرق خارشتر و لاغری از گیاهی بنام خارشتر عرق خارشتر تهیه می شود خارشتر یا آدور گیاهی است پایا از خانواده باقلائیان از زیرخانواده باقالی ها و یکی ... تاثیر عرق خارشتر در کاهش وزن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../تاثیر-عرق-خارشتر-در-کاهش-وزن‎Cached Similar12 آگوست 2014 ... جوشانده آن مقوی و مسهل است و در درمان بیماری‌های گوارشی مناسب است. پودر خشک خارشتر همراه با ماست در درمان بیماری سرطان مفید بوده و گرد کوبیده شده ... استفاده از عرق زیره و کاسنی برای لاغری - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../استفاده-از-عرق-زیره-و-کاسنی-برای-لاغری‎Cached Similar24 جولای 2017 ... استفاده از عرق زیره و کاسنی برای لاغری ... زیره و کاسنى باید چه اندازه باشد براى لاغرى و استفاده صبح ها از هر کدام یک لیوان یا هر دو با هم یک لیوان؟ لاغری و تناسب اندام با عرق خارشتر - نی نی بان niniban.com/fa/news/98134/لاغری-و-تناسب-اندام-با-عرق-خارشتر‎Cached28 مه 2016 ... علاوه بر اینکه عرق خارشتر شستشو دهنده کلیه ها، سنگ شکن کلیه و مثانه و تقویت‌کننده کبد است؛ برای کاهش وزن و چاقی بدن نیز مورد استفاده قرار می ... کاهش وزن و لاغری با عرق خارشتر spinews.ir/health/97127-کاهش-وزن-و-لاغری-با-عرق-خارشتر.html‎Cached8 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا-عرق خارشتر در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر است و نوشیدن این عرق می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک بسیاری کند. به گزارش ... عرق کاسنی سریع لاغرتان می کند! - افکار نیوز www.afkarnews.ir/...5/538029-عرق-کاسنی-سریع-لاغرتان-می-کند‎Cached4 آگوست 2016 ... یک قاشق عرق کاسنی به همراه یک لیوان آب در تصفیه خون و پاکسازی کبد ... و عرق کاسنی به همراه کاهو باعث کاهش وزن و دفع چربی های بدن می شود و با ...