مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد

[ad_1]

دورخیز بعدی مایکروسافت به سمت صنعت خودرو، صرفا ساخت یک خودرو بدون راننده توسط ردموندی‌ها نخواهد بود. در عوض، این شرکت به دنبال بنا کردن شالوده‌ای برای سرویس‌های ابری است که برای ارتقا تجربه رانندگی، به کمک تولیدکنندگان خودرو بیاید. در نمایشگاه CES روز جمعه، مایکروسافت در طی بیانیه‌ای، از “پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده”، پرده برداری کرد. این سرویس، از پس هر کاری مانند پیش‌بینی نگهداری تا بهره‌وری داخل خودرو و جهت‌یابی پیشرفته، بر می‌آید. به گفته مدیر ارشد توسعه کسب و کار مایکروسافت؛ پگی جانسون:

این سیستم در داخل خودرو کاربرد ندارد و پلتفرمی زنده، با عملکرد سریع بوده که بر پایه حافظه ابری کار می‌کند.

این سرویس بر روی سرویس ابری Azure بنا شده و امسال پیش نمایشی از آن در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که چند محصول بنیادی مایکروسافت همانند کورتانا، آفیس 365 و اسکایپ را در تولید خودروها به کار می‌برد. مایکروسافت با یکپارچه کردن حافظه ابری و دسترسی به سنسور و اطلاعات استفاده شده خودرو، تصویری را مجسم می‌کند که در آن، خودروی شما از قرار ملاقات روزانه شما پس از سوار شدن به داخل آن، آگاه بوده و مسیرهای دسترسی به آدرس مورد نظر را از پیش برایتان آماده می‌کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ (Bloomberg)، نیسان (Nissan) اولین شرکتی است که از پلتفرم مایکروسافت در محصولاتش استفاده خواهد کرد. حین نمایش یک دمو در نمایشگاه CES، کارلوس گوسن، مدیر طرح مشارکت رنو و نیسان؛ نشان داد که چگونه کورتانا می‌تواند برنامه راننده را بچیند، مسیرهای میانبر را پیشنهاد دهد و حتی در ویژگی پارک خودکار دخالت داشته باشد. از آنجایی که این سیستم، یک پلتفرم است و همانند سیستم‌های سرگرمی همگام ساز (Sync)، بی‌بخار نیست، تولید‌کنندگان متعددی، قادر به پیاده‌سازی تمام یا بخشی از سرویس‌ها و ادغام آن‌ها با خودروهایشان خواهند بود. همچنین شرکت‌های مایکروسافت، تویوتا، ولوو و بی‌ام‌دبلیو قرار است از بعضی ویژگی‌های این پلتفرم در خودروهای اتصال یافته خود استفاده کنند.

139507061156455151434463


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریلپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد



لینک منبع :مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد

مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../مایکروسافت-پلتفرم-اتصال-به-کورتانا-در/.html‎Cached8 ژانویه 2017 ... مایکروسافت در طی بیانیه‌ای، از "پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده"، پرده برداری کرد . این سرویس، از پس هر کاری مانند جهت‌یابی پیشرفته، بر می‌آید. مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد - آی تی ... www.shahrekhabar.com/science/148384974018840 مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد - آی تی رسان. | مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد www.lastitnews.ir/?aid=18022‎Cachedمایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد. این روزها تب و تاب نمایشگاه CES 2017 همه جا را فراگرفته و بسیاری از کمپانی‌ها اقدام به معرفی ... آخرین اخبار کورتانا در نیسان - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/کورتانا-در-نیسان مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد · آی تی رسان ۴۹ روز پیش ۱. دورخیز بعدی مایکروسافت به سمت صنعت خودرو، صرفا ساخت یک خودرو بدون ... آخرین اخبار کورتانا در خودروهای نیسان - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/کورتانا-در-خودروهای-نیسان آخرین اخبار کورتانا در خودروهای نیسان صفحه ۱ | ۱۱ نتیجه (۰٫۰۲۱ ثانیه) ... مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد · آی تی رسان ۸۹ روز پیش ۱. مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد - پارسی پو parsipoo.ir/news/.../مایکروسافت-پلتفرم-اتصال-به-کورتانا-در-جا/‎Cachedمایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد. خبرگزاری آی تی رسان ساعت ۰۸:۳۱ یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵. منبع خبر (خبرگزاری آی تی رسان) است و پارسی ... کورتانا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کورتانا‎Cached Similarمایکروسافت کورتانا نام دستیار شخصی هوشمند در ویندوز فون ۸٫۱، مایکروسافت بند ... خواهد کرد اما اینطور به نظر می‌رسد که به دلیل ادغام کورتانا با ویندوزفون نمی‌تواند ... کورتانا - Cortana | دیجی کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/کورتانا/‎Cachedپس از آن گوگل هم بلندگوی هوشمند گوگل هوم را معرفی کرد. ... در کنفرانس Build 2017 که برای توسعه‌ دهندگان برگزار شد، مایکروسافت به ما نشان . ... توسعه‌دهندگان ویندوزی را هدف قرار می‌دهد تا این افراد بتوانند با ویژگی‌های جدید پلتفرم ویندوز آشنا شوند. معرفی تویوتا Concept-i در نمایشگاه CES - بولتن نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31027427 6 ژانویه 2017 ... نمایشگاه CES علاوه بر وظیفه مرسوم نمایشگاهی خود که به معرفی جدیدترین محصولات ... مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد. آموزش نصب میزکار Cinnamon 3.2 در اوبونتو- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/62F574864794 باتوجه به این که یکی از مزیت های لینوکس را می توان استفاده از میزکارهای متنوع دانست، بسیاری از ... مایکروسافت پلتفرم اتصال به کورتانا در جاده را معرفی کرد ...