مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید

[ad_1]

وب‌سایت سخت افزار - سیمین نوربخش: بدست آوردن دل رئیس ها اصولا کار سختی نیست. این مطلب بطور قطع آموزش چاپلوسی و ظاهرسازی برای ایجاد یک رابطه خوب بین رئیس و کارمند نیست. ما قصد داریم نکات کلیدی و استراتژیکی را به شما یادآور شویم و بگوییم که با انجام چه کارهایی نه تنها رئیس تان بلکه خودتان هم حس خوبی به انجام آنها خواهید داشت.


1. زود سرکار رفتن

تحقیقات مایکل جی.فاستر از دانشگاه واشنگتن نشان میدهد، کارمندانی که زودتر از دیگران به دفتر کار می آیند به طور کلی از طرف مدیران بهتر درک میشوند و در رتبه بندی عملکرد کاری، امتیازات بالاتری را نسبت به کارکنانی که دیرتر می آیند دریافت میکنند. حتی بیشتر ماندن در اداره توسط کسانی که دیر به سرکار میایند نیز اهمیتی ندارد. زود سرکار رفتن را در اولویت خود قراردهید.

 

8 راهکار برای آنکه کارمند محبوب رئیس شوید 

2. از رئیس خود مشاوره گرفتن

شما ممکن است که در سوال پرسیدن از رئیستان محتاطانه رفتار کنید و یا از سوالات خود خجالت بکشید. اما تحقیقات دانشگاه هاروارد نشان میدهد که مشاوره باعث نمیشود که شما بی اطلاعات به نظر آیید، بلکه شما را شایسته تر نشان میدهد، همانطوری که احتمالا دوست دارید رئیستان شما را ببیند. محققان توضیح میگویند زمانی که شما از کسی درخواست مشاوره کنید، به هوش و تجربه آن فرد اعتبار می بخشید و این باعث می شود که فرد حس خوبی در مورد شما داشته باشد.


3. امور خود را مدیریت کردن

مدیریت امور یکی از آن چیزهایی است که رئیس به آن اهمیت میدهد. زمانی که شما امور مربوط به خودتان را مدیریت میکنید، نه تنها به رئیس کمک میکنید، بلکه خودتان را در جایگاهی قرار میدهید که رسیدن به موفقیت در آن آسان تر است. در این زمینه شما میتوانید ماهرانه تلاش کنید تا خودتان کشف کنید و یا به صورت مستقیم از رئیس خود بپرسید که چه چیزی برای او مهم تر است.


4. تنظیم اهداف کششی و طولانی مدت

مطالعات نشان داده است که تنها یک رفتار است که میتواند باعث  ممتاز بودن یک کارمند در حضور رئیس و بقیه همکاران شود و آن تنظیم اهداف کششی و دوره اییست. تعیین اینگونه اهداف تمام آنچه را که دیگران فکر میکنند محتمل است پشت سر میگذارد و بدلیل آنکه انتظاری از آن نمیرود دستیابی به این اهداف معنی دار است.  

 

8 راهکار برای آنکه کارمند محبوب رئیس شوید 

5. توجه کردن به جزئیات

اگر شما به خودتان از یک پله بالاتر نگاه کنید، آنگاه توانایی حل مسائل کوچک و نظارت بر آنها راحت تر خواهد بود. کارمندانی که بتوانند به طور قابل اعتمادی خطاهای کوچک کار را کشف کنند، در میان جمعیت عظیم کارمندان برجسته خواهند شد.


6. تشکر کردن

ابراز قدردانی از نظرات رئیس، حتی اگر منفی باشد میتواند احساس صمیمانه تری نسبت به شما ایجاد کند. همچنین تحقیقات نشان داده است که قدرناشناسی و متشکر نبودنِ همکاران یا زیردستان، باعث میشود که به آنها مانند یک فرد ناتوان، بی کفایت و کم هوش به نظر آیند با قدردانی میتوانی از معرض تهدیدهای مافوق و رفتارهای انتقام جویانه جلوگیری کنید.


7. نگاهی به تعطیلات داشتن

مرخصی گرفتن و به تعطیلات رفتن قطعا باعث ارتقاء شغلی شما نمی شود. اما مطالعات نشان داده که کارمندان موفق، احساس میکنند که مرخصی و یک تعطیلات کوچک حق آنهاست. از طرفی دیگر یافته ها در دانشگاه هاروارد ثابت میگوید که کارکردن تا لحظه مرگ، لزوم رسیدن به موفقیت نیست. اضافه کاری کمکی به شما نمیکند، در حالیکه تعطیلات به ذهن شما اجازه استراحت میدهد و تفکرات جدید شما میتواند بسیار خلاقانه تر از قبل باشد.


8. صحبت کردن

 

8 راهکار برای آنکه کارمند محبوب رئیس شوید 


شما نظری برای بهتر شدن دارید؟ آن را از همکاران خود پنهان نکنید. دیدگاه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر شما گوشه بایستید و وارد بحث نشوید، غیرممکن است که کسی متوجه حضور شما شود. از اینکه احمق به نظر آیید نترسید. ایده های خودتان را بیان کنید. همه ما همانطور که نظرات خوبی داریم، نظرات بدی هم ممکن است داشته باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان …بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه اعتراضی معلم سبزواری الف دعوت از اصلاح‌طلبان برای بررسی واگذاری املاک …منتشر کردم بدون آنکه نامی از ایشان ببرم دولت را تشجیع کردم به این موضوع رسیدگی کندمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ ارتباط با ما ایثار خبرسلام لطفاً یک ایمیل هم براى ارتباط با سایت در قسمت ارتباط با ما درج شود بافران بافراناز بافران می نویسیم و نوشتن از دیارمان تنها دلخوشیمان است برای فرار از روزمرگی های دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات …سید اقای اخوندی همه تلاش خود را روی خراب کردن و ویران شدن مسکن مهرگذاشته است وزیری که صفحه کارگروهی خلاقیت اگر می‌خواهید مطمئن شوید که خلاقیت‌ بچه را در نطفه خفه کنید و او را به یک عمله تبدیل هفته نامه بین المللی آذرایرانچهارزبانهماه آوریل سال موعدی است که برای اجرای طرح اصلاحات رفاهی انگلیس اعلام شده و با رسیدن دانلود مقاله ، دانلود پایان نامه ، بهترین سایت …دانلودمقالهمقاله چاپلوسی در ادارات و چاپلوسی چیست ؟ مقاله میوه ای برای سرد مزاج ها مقاله روز بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه اعتراضی معلم سبزواری به رئیس دعوت از اصلاح‌طلبان برای بررسی واگذاری املاک در شهرداری دعوت از اصلاح‌طلبان برای بررسی واگذاری املاک در شهرداری برخورد با مفسدان جناحی شده است مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی موثر ترین راهکار برای مواجهه با معضل کارتن خوابی و گورخوابی؟ بافران بافران از بافران می نویسیم و نوشتن از دیارمان تنها دلخوشیمان است برای فرار از روزمرگی های زندگی ارتباط با ما ایثار خبر سلام لطفاً یک ایمیل هم براى ارتباط با سایت در قسمت ارتباط با ما درج شود هفته نامه بین المللی آذرایرانچهارزبانه این اقدام در راستای آماده‌سازی برای طرح دولت در زمینه کاهش هزینه‌های رفاهی انجام می‌شود دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات دوازدهم سید اقای اخوندی همه تلاش خود را روی خراب کردن و ویران شدن مسکن مهرگذاشته است وزیری که می صفحه کارگروهی خلاقیت اگر می‌خواهید مطمئن شوید که خلاقیت‌ بچه را در نطفه خفه کنید و او را به یک عمله تبدیل کنید دانلود مقاله ، دانلود پایان نامه ، بهترین سایت مقالات دانلودمقاله مقاله چاپلوسی در ادارات و چاپلوسی چیست ؟ مقاله میوه ای برای سرد مزاج ها مقاله روز جهانی



لینک منبع :8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید

8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../8-راهکار-برای-آنکه-کارمند-محبوبِ-رئیس-شوید‎Cached9 ژانویه 2017 ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید. بدست آوردن دل رئیس ها اصولا کار سختی نیست. ما قصد داریم نکات کلیدی و استراتژیکی را به شما ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوب رئیس شوید - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../هشت-راهکار-برای-آنکه-محبوب-رئیس-شوید‎Cached24 دسامبر 2016 ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوب رئیس شوید. بدست آوردن دل رئیس ها اصولا کار سختی نیست. این مطلب بطور قطع آموزش چاپلوسی و ظاهرسازی برای ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید - شرکت پارسه پیشرو ... www.pishroazma.com/.../8-راهکار-آنکه-کارمند-محبوبِ-رئیس-شو/‎Cached9 ژانویه 2017 ... این مطلب بطور قطع آموزش چاپلوسی و ظاهرسازی برای ایجاد یک رابطه خوب بین رئیس و کارمند نیست. ما قصد داریم نکات کلیدی و استراتژیکی را به ... خبرگزاری آریا - 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید www.aryanews.com/News/.../8-راهکار-برای-آنکه-کارمند-محبوبِ-رییس-شوید 11 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - وب‌سایت سخت افزار - سیمین نوربخش: بدست آوردن دل رئیس ها اصولا کار سختی نیست. این مطلب بطور قطع آموزش چاپلوسی و ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید rooykard24.com/.../8-راهکار-برای-آنکه-کارمند-محبوب-رئیس-شوید‎Cached9 ژانویه 2017 ... بدست آوردن دل رئیس ها اصولا کار سختی نیست. ما قصد داریم نکات کلیدی و استراتژیکی را به شما یادآور شویم و بگوییم که با انجام چه کارهایی نه ... 8 روش برای آن که کارمند محبوبِ سرپرست شوید (3 عکس) - سرزه www.serze.com/برای-کارمند-محبوبِ-سرپرست-شوید-عکس-2706991/ 9 ژانویه 2017 ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید صاحب شدن دل سرپرستها اصولا کار دشواری نمی باشد. رابطه خوب رئیس و کارمند - ببینک https://www.bebinak.com/v/1goc/رابطه-خوب-رئیس-و-کارمند‎Cached27 مه 2017 ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید | رابطه و ازدواج; لباس ... این مطلب بطور قطع آموزش چاپلوسی و ظاهرسازی برای ایجاد یک رابطه خوب بین ... رئیس photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/photos/tags/رئیس/ Flickr photos, groups, and tags related to the "رئیس" Flickr tag. ... تیم موفقیت پارس دان. 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید. وب‌سایت سخت افزار - سیمین ... شمس آباد نیوز : ۸ راهکار برای آنکه کارمند محبوبِ رئیس شوید - روستای ... shamsabadnews.com/شمس-آباد-نیوز-۸-راهکار-برای-آنکه-کارمن/ 9 ژانویه 2017 ... 8 راهکار برای آنکه کارمند محبوب رئیس شوید. ۲٫ از رئیس خود مشاوره ستاندن. شما ممکن است که پیرامون سوال پرسیدن از رئیستان محتاطانه رفتار کنید ... چه کارهایی سبب می شوند رئیس تان شما را کارمند برجسته تری بپندارد ... rooziato.com/.../چه-کارهایی-سبب-می-شوند-رئیس-تان-شما-را-ک/‎Cachedچه کارهایی سبب می شوند رئیس تان شما را کارمند برجسته تری بپندارد ... این راهکارها را با هم مرور می کنیم: ... نیز درنظر گرفته اهمیت دارد که خودتان به طور خودجوش و بدون آنکه وی بخواهد نظارت دائمی ... حتی اگر کاری که مشغول انجام دادن آن هستید شغل محبوب شما نباشد و همزمان برای سایر ... با ۲۵ پاسپورت معتبر و قدرتمند در جهان آشنا شوید.