مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسال

[ad_1]

قرار است سال 2017 توسط خودورهای بدون راننده و خودکار تسخیر شود. امروز Intel، BMW و Mobiley اعلام کردند که در نیمه دوم سال 2017 حدود 40 دستگاه خودروی اتوماتیک خود را برای تست به جاده‌ها خواهند اورد. شرکت‌ها گفته‌اند که خودروها، که شامل BMW سری 7 با استفاده از تکنولوژی شرکت اینتل و Mobiley  است، برای آزمایش در فضاهای عمومی ایالات متحده و اروپا به خیابان‌ها برده می‌شوند.

6 ماه پیش، BMW همکاری خود را با اینتل به عنوان تامین کننده پردازشگر خودروها و شرکت Mobileye تامین کننده سیستم‌های دستیار راننده و سنسورهایی که در بخش اعظمی از صنعت خودروسازی استفاده می‌شوند، اعلام کرد. در آن زمان شرکت عنوان کرد که امیدوار است خودروهای اتوماتیک خود را تا سال 2021 برای فروش در اختیار مشتریان قرار دهد. حال شرکت اعلام کرده که همان خودروها را تا پایان امسال آزمایش عملی خواهد کرد.

اما BMW و شرکت‌های همکارش تنها به دنبال ساخت BMW سری 7 سدان نیستند. شرکت می‌گوید که به دنبال ابداع و گسترش نوعی معماری جدید است که تمامی شرکت‌ها و طراحان بتوانند از الگوی آن در خودروهایشان استفاده کنند.

هر سه شرکت پیگیر تکمیل پروژه‌های مستقل خودروهای اتوماتیک خودشان نیز هستند. BMW اعلام کرده خودروی الکتریکی اتوماتیک پرچمدار خود را در سال 2021 با عنوان "نوآوری در رانندگی" و با نام "i NEXT" رونمایی خواهد کرد. سال گذشته نیز اینتل تصمیم گرفت که 250 میلیون دلار را ظرف دو سال آینده در بخش تولید و گسترش خودروهای تمام اتوماتیک، هزینه کند. در گذشته نیز Mobileye اعلام کرد که جهت اتمام پروژه تقریبا تکمیل شده‌ی خودروهای اتوماتیک خود تا سال 2019، قصد همکاری با شرکت Delphi، یکی از پشتازان عرصه تامین قطعات خودرو را دارد. هدف، خلق یک بازار گسترده، با سیستم‌های غیر انحصاری که از خودروهای کوچک گرفته تا خودورهای SUV بتوانند از آن استفاده کنند.

ب‌ام‌و اما محصول جدید از سری 7 خود را به نمایشگاه CES آورده است تا بازدیدکنندگان از نزدیک این خودروی بی‌نظیر را ببیند. ما هم این فرصت را از دست ندادیم و برای شما گزارشی اختصاصی تهیه کردیم که پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی آن را از دست ندهید.

البته ب‌ام‌و تنها شرکتی نیست که امسال خودورهای خودکار خود را آزمایش می‌کند. از سپتامبر سال گذشته، شرکت Uber در شهر Pittsburgh و سان‌فرانسیسکو خودروهای خود را در مکان‌های عمومی آزمایش می‌کرد، البته تا قبل از اینکه گرفتار قوانین سازمان وسایل نقلیه موتوری شود. شرکت فورد، جنرال موتورز و چندین استارت‌آپ مختلف نیز در حال آزمایش خودروهایشان بوده‌اند و شرکت تسلا که اعلام کرده تمامی خودروهای تولید جدید این شرکت با سخت‌افزار تمام اتوماتیک جدید به بازار خواهند آمد، البته تا زمانی که میلیون‌ها مایل مورد آزمایش قرار نگیرند، به مرحله بهره‌برداری جهت استفاده کاربران نخواهند رسید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایراندر قسمت قبلی این مطلب تعدادی از خودروهای جدیدی که امسال خواهیم دید را معرفی کردیمخودروی جدید کراس، در آذرماه امسال بازهم پیش …دور جدید پیش فروش خودروی جدید کراس در آذرماه امسال آغاز شده استدیجیاتو – زندگی با تکنولوژی کارنامه ژن درمانی در سال ؛ رویکردی که پزشکی نوین را متحول خواهد ساخت ۱۹ ساعت پیشبررسی تویوتا کمری هیبرید ۲۰۱۳ پدال، مجله …تویوتادر کل، کمری هیبرید مدل ۲۰۱۳ یک خودروی سایز کوچک سدان فوق‌العاده و با آخرین اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین معرفی خودروی لیفان به همراه تصاویر اروند …لیفانشرکت لیفان در نظر دارد خودروی سدان لیفان ۸۲۰ را برای تقویت موقعیت خود در بازار ورود جدیدترین مدل پژو به ایران تصاویرورود جدیدترین مدل پژو این خودروی اسپرت از یک موتور لیتری استفاده می‌کند که شاید مشخصات کلی وانت کاپرا شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف اطلاعات فنی جک شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهانایران اسلامی امروز در ساخت موشک هایی با برد هزار کیلومتر و ساخت انواع تانک و تجهیزات پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایران سایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب خودروی جدید کراس، در آذرماه امسال بازهم پیش فروش خواهد شد دور جدید پیش فروش خودروی جدید کراس در آذرماه امسال آغاز شده است دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی کارنامه ژن درمانی در سال ؛ رویکردی که پزشکی نوین را متحول خواهد ساخت ۱۹ ساعت پیش بررسی تویوتا کمری هیبرید ۲۰۱۳ پدال، مجله خودرو و حمل و نقل تویوتا در کل، کمری هیبرید مدل ۲۰۱۳ یک خودروی سایز کوچک سدان فوق‌العاده و با آخرین تکنولوژی مصرف اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین اخبار معرفی خودروی لیفان به همراه تصاویر اروند پلاکاروند پلاک لیفان شرکت لیفان در نظر دارد خودروی سدان لیفان ۸۲۰ را برای تقویت موقعیت خود در بازار خودروهای ورود جدیدترین مدل پژو به ایران تصاویر نخستین سال‌های ورود خودرو به ایران اینگونه بودتصاویر در نخستین سال‌های ورود خودرو به مشخصات کلی وانت کاپرا شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند اطلاعات فنی جک شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان اسمارت فون میان رده کمپانی با دوربین دوگانه رونمایی شد از آغاز به کار نمایشگاه عکس بی ام و بی ام و



لینک منبع :بررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسال

بررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسال | ITIRAN itiran.com/ب-ام-و-CES-2017‎Cached8 ژانویه 2017 ... با ب ام و سری 7 در نمایشگاه CES 2017 آشنا شوید. این ب ام و جدید چه امکاناتی دارد؟ | بررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسال www.lastitnews.ir/?aid=18019‎Cachedبررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسال. ربات BB-8 شرکت Sphero یکی از محبوب ترین وسایل ارتباطی فیلم جدید جنگ ستارگان است. شرکت این هفته از محصول جدید خود ... CES 2017 - زومیت www.zoomit.ir/tag/ces-2017/‎Cachedنمایشگاه CES 2017 برای نمایش آخرین دستاوردهای دنیای فناوری. ... سامسونگ تلویزیون ۷۵ اینچی QLED با قیمت ۱۰ هزار دلار عرضه می‌کند · 50 · فناوری · تلویزیون ... سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از یک رایانه‌ی All in one جدید نیز رونمایی کرده است. اخبار فناوری اطلاعات بایگانی - صفحه 6 از 6 - ویندوز سرور windowsserver.net/category/information-technology-news/page/6/ غرفه HDMI را در نمایشگاه CES 2017 · کنترل روبات Sphero با دستبند جنگ ستارگان. اخبار فناوری اطلاعات ... بررسی ب‌ام‌و ۲۰۱۷ در CES امسال · اخبار فناوری اطلاعات ... کنترل روبات Sphero با دستبند جنگ ستارگان - ویندوز سرور windowsserver.net/2017/.../کنترل-روبات-sphero-با-دستبند-جنگ-ستارگان/‎Cached15 ژانویه 2017 ... این دستبند با نام “Force Band” تا اواخر امسال به بازار خواهد آمد، اما تیم ... بررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسالدی ۲۶, ۱۳۹۵در «اخبار فناوری اطلاعات» ... CES 2017 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/ces-2017/‎Cachedشرکت ال‌جی از نمایشگر ۳۲UD99 در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرد. این نمایشگر ۳۲ اینچی، کیفیت صفحه نمایش ۴k دارد و قرار است با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه ... معرفی سیستم هولواکتیو تاچ ب‌ام‌و در CES 2017 - مگیتو https://magito.ir/.../معرفی-سیستم-هولواکتیو-تاچ-ب-ام-و-در-CES-2017 21 دسامبر 2016 ... ب‌ام‌و با محصولات جدیدی در نمایشگاه الکترونیک لاس‌وگاس 2017 (CES) حضور خواهد یافت. ... 2017 ۱ بهمن ۱۳۹۵ زومیت · بررسی فورد سوپر دیوتی 2017 3 روز پیش پدال .... پورشه پانامرا شوتینگ بریک امسال به بازار عرضه می‌شود. پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش - 79 aftababpakhsh.rzb.ir/pages/79 8 ژانویه 2017 ... بررسی ب‌ام‌و 2017 در CES امسال .... بررسی بحران آب دشتستان باحضور معاون وزیر نیرو؛ 35میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی شبکه آب دشتستان . ب ام و | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل | Page 18 www.pedal.ir/category/بی-ام-و/page/18/?sort=meta_value... دلیل افت قیمت ب‌ام‌و i8 کارکرده چیست؟ ... بررسی ب‌ام‌و 540i M Sport مدل 2017. .... ب‌ام‌و برای نمایشگاه CES امسال نسخه‌ای رودستر از خودروی هیبریدی اسپرت i8 را آماده ... برترین تکنولوژی های نمایشگاه CES 2017 emasis.ir/برترین-تکنولوژی-های-نمایشگاه-ces-2017/‎Cachedبه گزارش ای ماسیس : نمایشگاه CES 2017 بالاخره با سر و صدای زیاد شروع به کار کرد و طبق انتظار ... می توانند از آخرین فناوری به کار رفته در این جعبه های جادویی و البته گران قیمت دیدن کنند. .... در نمایشگاه CES امسال، ردیاب جدید Vive رونمایی شد که می تواند با هر وسیله ای ارتباط برقرار ... نبرد سخت: ب‌ام‌و سری ۵ در برابر تسلا مدل S.