مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود

[ad_1]

خبر‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد.

بر اساس تحلیل مینگ-چی کو (تحلیلگر مسائل اپل) که در گزارشی جدید منتشر شده است، انتظار می‌رود اپل در کنار iPad Pro 2 و iPad Mini، تبلتی با اندازه متوسط به بازار ارائه دهد.

با توجه به تحلیل کو، اپل سه مدل آیپد در سال 2017 معرفی خواهد کرد:

تبلت ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو 2 ، تبلت مینی ۹.۷ اینچی و یک مدل با سایز متوسط که اندازه آن بین ۱۰ تا ۱۰.۵ اینچ خواهد بود.

مینگ-چی کو می‌گوید:

توجه داشته باشیم که مدل ۱۲.۹ اینچی جدید، نسل دوم ۱۲.۹ اینچی فعلی آیپد پرو و مدل ۱۰.۵-۱۰ اینچی، اندازه متوسط تبلت اپل مجهز به طراحی «صفحه نمایش با حاشیه کم» است و مدل ۹.۷ اینچی، گزینه قیمت پایین اپل محسوب می‌شود.

آیپد جدید اپل 2017

دو مدل قبلی دارای چیپ A10 تولیدشده توسط TSMC بودند، درحالی‌که آخرین مدل با چیپ A9 ساخته‌شده توسط سامسونگ است. بر اساس تحلیل کو، مدل ۱۰.۵-۱۰ اینچی ممکن است نسبت به مدل مینی ۹.۷ اینچی تقاضای بیشتری در بازار به خود معطوف کند و مجموعا سهمی به میزان ۵۰ الی ۶۰ درصد را به خود اختصاص دهد.

اوت ماه گذشته، مینگ-چی کو تولید سایز ۱۰.۵ اینچی را برای نسخه سایز متوسط، قطعی‌تر دانست. از طرفی آخرین پیش‌بینی مینگ-چی کو نشان می‌دهد که اپل هنوز در خصوص اندازه تبلت سایز متوسط خود تصمیم نگرفته است.

جالب اینجا است که در سال گذشته، سایت ژاپنی Mac Otakara دو نوع گزارش مجزا در مورد اندازه ابعاد تبلت‌های احتمالی اپل اعلام کرد و تبلت اندازه متوسط را بین ۱۰.۱ اینچ تا ۱۰.۹ اینچ گزارش داد و از طرفی با توجه به گزارش جدید کو، به قطعیت نمی‌توان در مورد اندازه تبلت سایز متوسط صحبت کرد.

Mac Otakara و Barclays زمان ارائه آیپد را مارس یا آوریل 2017 پیش‌بینی کردند. در هر صورت اگر اپل بخواهد از صفحه نمایش با حاشیه کم در محصولات آتی خود مثل آیفون 8 استفاده کند، بعید است آیفون 8 زودتر از ماه سپتامبر و همگام با آیپد عرضه شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین تبلت های جهان در سال تصاویربهترین تبلت های جهان آمازون، سامسونگ، گوگل، اپل و مایکروسافت در حال حاضر دارای پنج بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …وبسایت تصویری منسوب به نسخه موبایل منتشر نمود گفته شده است که این تصویر ‫اخبار تکنولوژی بهترین ها در زمین‬ما گوی جادویی نداریم اما از آنچه که در سال دیده ایم بعلاوه یکی دو شایعه منتشر شده دنیای فناوری صفحه زومیت جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ سود عملیاتی سامسونگ در فصل چهارم ۲۰۱۶ به بیشترین میزان در سه سال اخیر تک شات اخبار داغ فناوریموبایل هوآوی الکسا را به میت خواهد آورد یکی از اولویت های هوآوی در هنگام ساخت میت بررسی تلویزیون جدید سه بعدی سونی و اعلام قیمت آن در یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سه بعدی سونی با نور پس زمینه و ضخامت پول نیوز تغییرات نرخ ارز در چند روز اخیر تاثیر اندکی بر بازار خودرو داشت و در برخی از مدل‌ها دانلود قدرتمندترین ابزار جستجو در را می‌توان به جرأت یکی از قدرتمند ترین ابزار جستجو در ویندوز معرفی کرد؛ این نرم دانلود نرم افزار مدیریت کامل گوشی …یکی از برنامه های کاربردی و همه جانبه در گوشی های آیفون و ایپاد لمسی برنامه می بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویربهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ بهترین تبلت های جهان در سال تصاویر بهترین تبلت های جهان آمازون، سامسونگ، گوگل، اپل و مایکروسافت در حال حاضر دارای پنج مورد از بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ فروشگاه وبسایت تصویری منسوب به نسخه موبایل منتشر نمود گفته شده است که این تصویر از ‫اخبار تکنولوژی بهترین ها در زمین‬ ما گوی جادویی نداریم اما از آنچه که در سال دیده ایم بعلاوه یکی دو شایعه منتشر شده، می دنیای فناوری صفحه زومیت جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ سود عملیاتی سامسونگ در فصل چهارم ۲۰۱۶ به بیشترین میزان در سه سال اخیر خواهد تک شات اخبار داغ فناوری اخبار بازی بازی ، پر دانلودترین اپلیکیشن سال لقب گرفت در حالی که تنها ۴ ماه از عرضه بررسی تلویزیون جدید سه بعدی سونی و اعلام قیمت آن در یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سه بعدی سونی با نور پس زمینه و ضخامت کم است پول نیوز این کارشناس اقتصادی معتقد است هدفمندی یارانه ها در مدتی که اجرا شد نتوانست به اهداف تعیین دانلود قدرتمندترین ابزار جستجو در ویندوز را می‌توان به جرأت یکی از قدرتمند ترین ابزار جستجو در ویندوز معرفی کرد؛ این نرم افزار دانلود نرم افزار مدیریت کامل گوشی آیفون، آیپد یکی از برنامه های کاربردی و همه جانبه در گوشی های آیفون و ایپاد لمسی برنامه می باشد که بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ شد و



لینک منبع :آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود

آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/9/.../size-of-apples-new-high-end-ipad-pro/‎Cached10 ژانویه 2017 ... خبر‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد. آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود - بتانیوز betanews.ir/news/.../آیپد-در-سه-نسخه-در-سال-2017-به-بازار-عرضه-می-شود/ 10 ژانویه 2017 ... خبر های به دست آمده نشان می دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد بر اساس تحلیل مینگ چی کو تحلیلگر مسائل اپل که در... آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می شود - تکنومون technomon.com/.../آیپد-در-سه-نسخه-در-سال-2017-به-بازار-عرضه-می-شود‎Cached10 ژانویه 2017 ... خبر‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد. - آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود « ایران اپل iran-apple.ir/آیپد-در-سه-نسخه-در-سال-2017-به-بازار-عرضه-می/ خبر‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد کرد. ادامه در لینک زیر. آیپد در سه نسخه در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود. آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود www.apple-wiki.com/?aid=18210 اخباری که اینقدر گسترده است که هیچ خبرگزاری قادر به جمع آوری همه آن ها نمیباشد. ... با توجه به تحلیل کو، اپل سه مدل آیپد در سال 2017 معرفی خواهد کرد:تبلت ۱۲.۹ ... میهن مگ - آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می شود https://mihanmag.com/.../آیپد_در_سه_نسخه_در_سال_2017_به_بازار_عرضه_می_شود‎Cached10 ژانویه 2017 ... میهن مگ -. خبر های به دست آمده نشان می دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد. منبع: زومیت. اپل ... آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود – پول و تجارت poolvatejarat.com/آیپد-در-سه-نسخه-در-سال-2017-به-بازار-عرضه-می/‎Cached9 ژانویه 2017 ... خبر‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد. آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود. آیپد در سه ... معرفی بهترین تبلت های سال 2017 www.eghtesadnews.com/.../164991-معرفی-بهترین-تبلت-های-سال‎Cached11 آوریل 2017 ... هر چند که اقبال کاربران به این محصول کمتر شده اما تولید آنها در سال جدید میلادی نیز ادامه خواهد داشت. ... آیپد پروهای اپل از قدرتمندترین و بهترین تبلت های سال 2017 هستند که در دو نسخه 9.7 اینچی و 12.9 اینچی عرضه شده و تقریبا تمام ... با چیپ اینتل ام 3 (Intel m3) و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار فروخته می‌شود. آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود از آیفون و اپل www.kharidegift.ir/2017/.../آیپد-در-سه-نسخه-در-سال-2017-به-بازار-عرضه-می/‎Cached9 ژانویه 2017 ... آیپد در سه نسخه در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود از آیفون و اپل. خبرهای بهدستآمده نشان میدهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد ... آیپد پروهای جدید اپل در ابتدای سال 2017 به بازار عرضه می‌شوند - تک ... www.techbook.ir/.../ایپد-پروهای-جدید-اپل-در-ابتدای-سال-2017-به-بازار-عرضه-میشوند 4 ا کتبر 2016 ... آیپد پروهای جدید اپل در ابتدای سال 2017 به بازار عرضه می‌شوند ... علاوه بر آن در هر سه نسخه آیپد پرو از Smart Connector استفاده می‌شود که ...