مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح بلند پروازانه فضایی هندپرتاب 83 ماهواره با یک موشک

[ad_1]

دهلی نو-ایرنا- سازمان تحقیقات هوا و فضای هند'ایسرو'در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را به اجرا می گذارد.

سازمان تحقیقات هوا و فضای هند در سالجاری میلادی موفق به پرتاب همزمان 20ماهواره با یک موشک به فضا شده بود.
'ای کی کومار' معاون سازمان هوا و فضای هند(ایسرو)گفت:از این تعداد 80 ماهواره متعلق به کشورهای خارجی و سه ماهواره بومی هند است .
وی با بیان اینکه 'ایسرو'، قصد آزمایش موشک جدید 'جی اس ال وی' نسل 3 را دارد افزود:آزمایش موفقیت آمیز این موشک در تاریخ این سازمان بی سابقه خواهد بود.
معاون سازمان تحقیقات هوا و فضای هند، آزمایش موشک قابل پرتاب دوباره را از دیگر موفقیت های این سازمان عنوان کرد و گفت این موشک می تواند برای استفاده دوباره به زمین بازگردد.
'ایسرو' برای صرفه در هزینه ها از تکنولوژی موتور های برودتی در موشک ها برای حمل ماهواره های سنگین تر استفاده می کند.
سازمان تحقیقات هوا و فضای هند در ماه ژوئن در ماموریتی بسیار مهم 20 ماهواره متعلق به کشورهای امریکا، آلمان، کانادا و اندونزی را با یک موشک در مدار زمین قرار داده بود.
سازمان تحقیقات هوا و فضای هند تاکنون 6 ماهواره رهیاب بومی را در مدار زمین قرار داده است.
یکی از موفق ترین عملیات های این سازمان پرتاب ماهواره به کره مریخ و ارسال چندین عکس توسط این ماهواره به زمین بود.
'ناسا' از هند برای همکاری مشترک در عملیات مریخ 2 دعوت کرده است.
آساق**267*انتشار دهنده:احمدعلی خلیل نژاد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :طرح بلند پروازانه فضایی هندپرتاب 83 ماهواره با یک موشک

ایرنا - طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک www.irna.ir/fa/News/82367525/‎Cached30 دسامبر 2016 ... دهلی نو-ایرنا- سازمان تحقیقات هوا و فضای هند'ایسرو'در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را به اجرا می گذارد. طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک iraneconomist.com/.../طرح-بلند-پروازانه-فضایی-هندپرتاب-83-ماهواره-با-یک-موشک‎Cached31 دسامبر 2016 ... سازمان تحقیقات هوا و فضای هند'ایسرو'در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را به اجرا می گذارد. Images for طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک - ایران ... - دمادم https://damadam.ir/.../طرح-بلند-پروازانه-فضایی-هند-پرتاب-83-ماهواره-با-یک-موشک/6620318 سازمان تحقیقات هوا و فضای هند'ایسرو'در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را به اجرا می گذارد. ایران ... پرتاب 83 ماهواره با یک راکت هندی - espash.ir espash.ir/news/569/پرتاب-83-ماهواره-با-یک-راکت-هندی‎Cached31 دسامبر 2016 ... ... هند (ISRO)در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک راکت ... جاری میلادی موفق به پرتاب همزمان 20 ماهواره با یک راکت به فضا شده بود. هند به دنبال پرتاب 83 ماهواره با یک موشک | سازمان تحقیقات - قطره www.ghatreh.com/news/nn35316129/هند-دنبال-پرتاب-ماهواره-موشک 31 دسامبر 2016 ... مطالب مرتبط: طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک ... اتفاق عجیب در دنیای فناوری/ هند 83 ماهواره را با یک موشک پرتاب می کند طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک ... https://article.wn.com/view.../WNATf879a326d3c484301c20dc0e73c8f812/ دهلی نو-ایرنا- سازمان تحقیقات هوا و فضای هند'ایسرو'در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را به اجرا می گذارد. ... طرح بلند پروازانه فضایی هند/پرتاب 83 ماهواره با یک موشک | ایرنا vista.ir/net/1559059 دهلی نو-ایرنا- سازمان تحقیقات هوا و فضای هند'ایسرو'در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را به اجرا می گذارد. فیلمفرود موفق موشک ناسا در محل پرتاب - onvansho onvansho.ir/result/فیلمفرود-موفق-موشک-ناسا-در-محل-پرتاب.html دست برتر روسیه در برابر ناسا پرتاب موفق در محل پرتاب موشک پروتونپرتاب . ... طرح بلند پروازانه فضایی هند پرتاب 83 ماهواره با یک موشک طرح بلند پروازانه قرار ... هند به دنبال پرتاب 83 ماهواره با یک موشک - اترک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30615428/back 31 دسامبر 2016 ... هند به دنبال پرتاب 83 ماهواره با یک موشک. سازمان تحقیقات هوا و فضای هند ایسرو در ماه ژانویه (دی )طرح بلند پروازانه قرار دادن 83 ماهواره با یک موشک در مدار زمین را ... فضا سرگرمی مولتی میلیاردرهای جهان/ سفر به فضا همراه با دی کاپریو و .