مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه قلقلی اسفناج شام خوشمزه و ساده

[ad_1]

اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت تان را نمی گیرد اما مزه و طعم آن همیشه خاطرتان می ماند.

طرز تهیه قلقلی اسفناج شام خوشمزه و ساده

 

طرز تهیه قلقلی اسفناج شام خوشمزه و ساده

 

اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت تان را نمی گیرد اما مزه و طعم آن همیشه خاطرتان می ماند.


مواد لازم برای قلقلی اسفناج :


اسفناج 500 گرم
سیب زمینی پخته 1 عدد
تخم مرغ 1 عدد
پیاز داغ  1 قاشق سوپخوری
نمک، فلفل و زردچوبه به اندازه دلخواه

طرز تهیه قلقلی اسفناج :


اسفناج ها را بعد از شستن خرد کنید و برای 10 دقیقه بگذارید بخارپز شود. سیب‌زمینی پخته را رنده کنید.
حالا در ظرفی جدا اسفناج، پیاز داغ و سیب زمینی را با هم مخلوط کنید. تخم مرغ را هم اضافه کنید و خوب هم بزنید. نمک، فلفل و زردچوبه را هم افزوده، در ظرف را بگذارید. بعد از نیم ساعت اندازه یگ گردو از موادتان بردارید و در روغن سرخ کنید.
مجله آشپزی مثبت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحتدسر خربزه طرز تهیه دسر خربزه دسر ساده وراحت دسر سریع طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحتخورش اسفناج، طرز تهیه خورش آلو اسفناج تصویری آکاروش تهیه مافین پلوی مخلوط قلیه اسفناج با گوشت قلقلی خورش تره فرنگی با گوشت چرخ کرده طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و …طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از کلم پلو طرز تهیه کلم پلو شیرازی با گوشت قلقلی …غذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و آشپزی طرز تهیه خورش سویا و کلم بروکلی یک غذای رژیمی عکس طرز تهیه خورش انار و بادمجان طرز تهیه غذاهای خیلی خوشمزه فقط در دقیقهطرزتهیهغذاهایخیلیطرز تهیه پاستاهای صدفی شکم پر با مرغ و اسفناج عکس طرز تهیه ژله بستنی پرتقالی با آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع کتلت طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحت دسر خربزه طرز تهیه دسر خربزه دسر ساده وراحت دسر سریع طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحت خورش اسفناج، طرز تهیه خورش آلو اسفناج تصویری آکا خورشت الو اسفناجخورش اسفناج بدون گوشتخورش اسفناج گیاهیخورش اسفناج با مرغخورش اسفناج و طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و نرم‌ترین انواع طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه کلم پلو طرز تهیه کلم پلو شیرازی با گوشت قلقلی ایران کوک کلم پلو شیرازی کلم ها را رشته ای خرد کنید و داخل قابلمه بریزید و با مقداری نمک ، زردچوبه و آشپزی طرز تهیه کسرول سیب زمینی و پنیر ، غذایی متفاوت و لذیذ عکس طرز تهیه کیک صبحانه شاهانه طرز تهیه غذاهای خیلی خوشمزه فقط در دقیقه طرزتهیهغذاهای طرز تهیه پاستاهای صدفی شکم پر با مرغ و اسفناج عکس طرز تهیه ژله بستنی پرتقالی با بیسکویت



لینک منبع :طرز تهیه قلقلی اسفناج شام خوشمزه و ساده

طرز تهیه قلقلی اسفناج غذای محلی رامسر - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../prepare1-spinach1-gholghol1.html‎Cachedقلقلی اسفناج طرز تهیه قلقلی اسفناج پخت قلقلی اسفناج,درست کردن قلقلی اسفناج ... اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را ... طرز تهیه قلقلی اسفناج شام خوشمزه و ساده - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../طرز-تهیه-قلقلی-اسفناج-شام-خوشمزه-و-ساده/7060543 اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت تان را نمی گیرد اما مزه و طعم ... نحوه پخت قلقلی اسفناج غذای محلی رامسر - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/97741/قلقلی-اسفناج/‎Cachedاگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت تان را نمی گیرد اما مزه و طعم آن همیشه. آشنایی با روش تهیه قلقلی اسفناج - غذای محلی رامسر - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/336080/Lifeskills/Nutrition‎Cached10 ژوئن 2016 ... همشهری آنلاین: اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می‌خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری‌ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت‌تان را ... قلقلی اسفناج - آشپزو ashpazo.ir/news/91028‎Cachedاگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت تا. ... طرز تهیه قلقلی اسفناج : اسفناج ها را ... غذای محلی رامسر: تهیه قلقلی اسفناج https://www.irstyle.net/غذای-محلی-رامسر-تهیه-قلقلی-اسفناج/‎Cachedغذای محلی رامسر,قلقلی اسفناج,طرز تهیه قلقلی اسفناج,دستور تهیه قلقلی ... اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ ... طرز تهیه قلقلی اسفناج غذای محلی رامسر – خبر خون https://khabarkhan.000webhostapp.com/.../طرز-تهیه-قلقلی-اسفناج-غذای-محلی-رامسر/‎Cached3 ژوئن 2017 ... اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و سریع که خیلی وقت تان را نمی گیرد اما مزه و ... قلقلی اسفناج یک خوراک ساده و خوشمزه برای هنگامی که ... - آموزش آشپزی www.fa3tfood.com/.../قلقلی-اسفناج-با-طعم-فوق-العاده-خوشمزه.html‎Cached23 ا کتبر 2016 ... قلقلی اسفناج. خیلی از خانم های خانه دار فکر میکنند فقط با گوشت میتوان قلقلی تهیه کرد.درادامه مطلب زیر طرز تهیه یک قلقلبی خوشمزه با یک نمونه ... طرز تهیه قلقلی اسفناج غذای محلی رامسر - ایران بانو iranbanou.com/.../229583-طرز-تهیه-قلقلی-اسفناج-غذای-محلی-رامسر‎Cachedقلقلی اسفناج یکی از غذاهای محلی رامسر را امتحان کنید اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است قلقلی اسفناج رامسری ها را امتحان کنید؛ غذایی ساده و س. میهن مگ - طرز تهیه قلقلی اسفناج غذای محلی رامسر https://mihanmag.com/.../طرز_تهیه_قلقلی_اسفناج_غذای_محلی_رامسر‎Cached24 مه 2017 ... طرز تهیه قلقلی اسفناج غذای محلی رامسر. قلقلی اسفناج یکی از غذاهای محلی رامسر را امتحان کنید. اگر دلتان یک شام ساده و خوشمزه می خواهد بهتر است ...