مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد

[ad_1]

این شرکت که از ابتدای سال 2016، تولید گوشی‌هایش را بسیار محدود کرده بود، با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال لومیا را در فروشگاه‌هایش هم محدود کرد تا پایان دوران این سری از تلفن‌همراه قابل پیش‌بینی باشد.

اگر سری به فروشگاه آنلاین مایکروسافت بزنید تمام مدل‌های لومیا غیرقابل فروش اعلام شده و تنها چند مدل تلفن همراه ویندوزی از شرکت‌های دیگر - ایسر، اچ‌پی‌ و دو مدل از تلفن‌های هوشمند BLU - برای فروش قرار دارد.

البته هنوز مشخص نیست پایان عصر لومیا به معنای پایان دوران حضور مایکروسافت در بازار تلفن همراه است یا خیر، چراکه از مدت‌ها پیش گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد عرضه تلفن‌های همراه ویندوزی با نام سرفیس‌فون به گوش رسیده است.

ضمیمه کلیک جام‌جم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تست هوش و معما و سرگرمی معما های سختروزی یه قاضی به محکوم میگه که تو رو به شرطی آزاد میکنم که بتونی این کارو انجام بدیتک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها تست هوش و معما و سرگرمی معما های سخت روزی یه قاضی به محکوم میگه که تو رو به شرطی آزاد میکنم که بتونی این کارو انجام بدی تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها تجربه نزدیک به مرگ جملات زیباراجع به مرگ دانلود رمان محکوم به مرگ به مرگ ناگهانی گویند سلفی های منجر به مرگ والپیپر راجع به مرگ مجازات تهدید به مرگ تجربیات نزدیک به مرگ



لینک منبع :لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد

لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد‎Cached10 ژانویه 2017 ... پایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را کنار گذاشت تا در ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Click/2688257751284615754/ پایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را کنار گذاشت تا در روزهای آخر سال ، ... Images for لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - سرپوش سایت خبری شامل اخبار www.sarpoosh.com/digital-news/mobile.../mobile-tablet951001026.html 10 ژانویه 2017 ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد. اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت, شرکت مایکروسافت. سرپوش دیجیتالی - پایان سال ۲۰۱۶ برای ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد | هاست ویندوز | هاست لینوکس | دامین ... iranwebsazan.org/لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد/ 10 ژانویه 2017 ... این شرکت که از ابتدای سال ۲۰۱۶، تولید گوشی‌هایش را بسیار محدود کرده بود، با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال لومیا را در فروشگاه‌هایش هم محدود کرد تا ... Btitr - لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد www.btitr.com/5E56575C58/لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد 10 ژانویه 2017 ... پایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را کنار گذاشت تا در ... Btitr - لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - btitr.com www.btitr.com/5E56575C58/‎Cachedپایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را کنار گذاشت تا در روزهای آخر سال ، ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - ببینک https://www.bebinak.com/.../لومیا_مایکروسافت_به_مرگ_محکوم_شد‎Cachedلومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد | تحلیل حقایق شکست کودتای ترکیه چرا کودتا تسلیم شد؟! http://www.namasha.com/v/xV7sbVfF رهبران جهان واکنش نشان می دهند ... خبرگزاری آریا - لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد www.aryanews.com/.../لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد‎Cachedپایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را کنار گذاشت تا در روزهای آخر سال ، ... مرگ - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Click/Search/keyword/1?q=%20مرگ%20‎Cachedلومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد. پایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را ...