مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ از کامپیوتر all-in-one جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد

[ad_1]
سامسونگ از کامپیوتر all-in-one جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد

خبرگزاری آریا - پنجشنبه شب گذشته بود که کمپانی Dell در جریان نمایشگاه CES 2017 از کامپیوتر جدید مجتمعش تحت عنوان XPS 27 پرده برداشت؛ سیستمی که به 10 اسپیکر قدرتمند و خوش صدا مجهز شده بود.
یقیناً تمرکز اصلی در این سیستم روی صدا معطوف شده و به دنبال این رویکرد، سامسونگ هم از کامپیوتر آل-این-وان جدیدش رونمایی کرد که البته به یک ساندبار حرفه ای و نیرومند به عنوان بخشی اصلی از آن مجهز است.
طراحی این سیستم به گونه ای است که نشان می دهد سامسونگ ظرافت را فدای کیفیت صدا کرده؛ البته صفحه نمایشگر به کار رفته به اندازه کافی باریک هست، ولی جایگذاری ساندبار بزرگ در کنار کامپیوتر ظاهری نسبتاً عجیب به آن بخشیده است.
ساندبار سامسونگ به 2 اسپیکر قدرتمند 10 وات مجهز است و نمایشگر 24 اینچی این سیستم رزولوشنی معادل با 1920 در 1080 پیکسل دارد.
پردازنده اصلی جایگذاری شده از نوع اینتل Core i5 7400T با فرکانس پردازشی 2.4 گیگاهرتز بوده و در دو مدل 8 یا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی ارائه می شود.
تاریخ عرضه و یا قیمت دقیق این محصول هنوز مشخص نیست. هرچند لازم به ذکر است برخی از شایعات اشاره دارند که این کامپیوتر تنها یک نمونه از طرح اولیه کره ای ها است و احتمال دارد هرگز وارد بازار نشود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ از کامپیوتر جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد سامسونگ از کامپیوتر جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد



لینک منبع :سامسونگ از کامپیوتر all-in-one جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد

سامسونگ از کامپیوتر All-in-One جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد ... digiato.com/article/.../کامپیوتر-all-in-one-سامسونگ-با-ساندبار/‎Cached10 ژانویه 2017 ... یقیناً تمرکز اصلی در این سیستم روی صدا معطوف شده و به دنبال این رویکرد، سامسونگ هم از کامپیوتر آل-این-وان جدیدش رونمایی کرد که البته به یک ... All in One جدید مجهز به ساندبار سامسونگ معرفی شد - زومیت www.zoomit.ir/.../samsung-introduces-all-in-one-pc-integrated-soundbar/‎Cached14 ژانویه 2017 ... سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از یک پی سی all in one جدید مجهز به ساندبار ... کمپانی سامسونگ از کروم‌بوک‌های جدید خود و نوت‌بوک ۹ رونمایی کرد. سامسونگ از کامپیوتر all-in-one جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد www.aryanews.com/News/.../سامسونگ-از-کامپیوتر-all-in-one-جدیدی-مجهز-به-ساندبار-رونمایی-کرد‎Cached10 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - پنجشنبه شب گذشته بود که کمپانی Dell در جریان نمایشگاه CES 2017 از کامپیوتر جدید مجتمعش تحت عنوان XPS 27 پرده برداشت؛ ... All in One جدید مجهز به ساندبار سامسونگ معرفی شد - تکنومون technomon.com/.../all-in-one-جدید-مجهز-به-ساندبار-سامسونگ-معرفی-شد‎Cached11 ژانویه 2017 ... در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017، کمپانی سامسونگ از کروم‌بوک‌های جدید خود و نوت‌بوک ۹ رونمایی کرد. علاوه بر این شاهد معرفی لپ‌تاپ گیمینگ ... سامسونگ از کامپیوتر All-in-One جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد ... i-sel.ir/blog/سامسونگ-از-کامپیوتر-all-in-one-جدیدی-مجهز-به-سا/ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۷ ... سامسونگ در نمایشگاه ces امسال از یک رایانه‌ی all in one جدید نیز رونمایی کرده ... سامسونگ از کامپیوتر all-in-one جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد ... All in One جدید مجهز به ساندبار سامسونگ معرفی شد — وبلاگ - اطلاعات ... i-sel.ir/blog/all-in-one-جدید-مجهز-به-ساندبار-سامسونگ-معرفی-ش/ ۹ ژانویه ۲۰۱۷ ... سامسونگ از کامپیوتر All-in-One جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد . ساندبار بزرگ در ... مهمترین محصولاتی که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. سامسونگ کامپیوتر All-In-One جدیدی به همراه ساندبار معرفی کرد www.allsamsung.ir/blog/samsung-allinone-pc-soundbar/‎Cachedسامسونگ علاوه بر کروم بوک ها، نوت بوک 9 و لپ تاپ گیمینگ Odyssey از کامپیوتر All-in-one با ویندوز 10 که مجهز به ساندبار نیز می باشد، رونمایی کرد. CES 2017: کامپیوتر بدون کیس سامسونگ با ساند بار حرفه‌ای رونمایی ... www.techbook.ir/news/.../ces-2017-کامپیوتر-بدون-کیس-سامسونگ-با-ساند-بار-حرفهای-رونمایی-شد‎Cached11 ژانویه 2017 ... سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از محصولات خوبی رونمایی کرد. ... دل از کامیپوتر all-in-one جدیدی پرده برداشته که به ساندبار حرفه‌ای مجهز شده است. تماشا کنید: معرفی کامپیوتر AIO جدید سامسونگ با ساندبار حرفه ای ... www.istgahit.net/.../samsungs-new-all-in-one-is-half-soundbar-half-a-pc/‎Cached10 ژانویه 2017 ... سامسونگ به تازگی از یک کامپیوتر All-in-One جدیدی رونمایی کرده که به یک ساندبار حرفه ای و نیرومند به عنوان بخشی اصلی از آن مجهز است. ... سامسونگ بیان کرد ، کسانی که علاقمند به افزایش میزان رم و هارد دیسک این محصول جدید ... سامسونگ از کامپیوتر all-in-one جدیدی مجهز به ساندبار رونمایی کرد porsyar.com/11090302 خبرگزاری آریا - پنجشنبه شب گذشته بود که کمپانی dell در جریان نمایشگاه ces 2017 از کامپیوتر جدید ...