مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

3 سرویس جدید سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند

[ad_1]

شرکت سامسونگ سه سرویس جدید تلویزیون‌ های هوشمند خود را در CES 2017 معرفی کرد. این سه سرویس تلویزیون های هوشمند سامسونگ شامل ورزش، موسیقی و TV Plus هستند که محتوایی خاص را بر اساس ترجیحات فردی از طریق پلتفرم هاب هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش صبحانه، وونگ جین لی، معاون اجرایی مدیر تجارت نمایشگرهای بصری سامسونگ می‌گوید: «در سامسونگ یکی از اولویت‌های اصلی ما این است که هماهنگی نزدیکی با نیاز و خواست مشتری از ابزارهای دیجیتالی‌شان داشته باشیم. با توجه به این مسئله، ما همچنان به نوآوری در تلویزیون‌ های هوشمند خود ادامه می‌دهیم تا تجربه‌ای را در محتوای آن ایجاد کنیم که مشتریان ما انتظار آن را از سامسونگ دارند.»

3 سرویس جدید سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند
سرویس «ورزش» تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اطلاعات زمانی بازی تیم‌های مورد علاقه، محل برگزاری و نتیجه آن را به صورت یک صفحه کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به‌جای آنکه برای یافتن اطلاعات یک بازی مهم بین هزاران صفحه سرگردان شویم، تمای جزئیات در رابط کاربری خاص «ورزش» قابل مشاهده خواهد بود.

سامسونگ به دنبال توسعه بیشتر بازه محتوایی ارائه شده در بخش سرویس «ورزش» خود با افزودن محتوا از طریق همکاری با شبکه‌های ورزش NBC، UFC و غیره است.

سرویس موسیقی سامسونگ به کاربران تلویزیون هوشمند امکان می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در بخش live TV جستجو کرده یا آن را در مستقیما در برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنند. «موسیقی» همچنین پیشنهاداتی را در بخش «Preview» در رابط کاربری Smart Hub برای مصرف‌کنندگان نمایش می‌دهد تا به خواست خود موسیقی جدیدی را پیدا و اجرا کنند.

سرویس «موسیقی» هم‌اکنون محتوای خود را از هشت برنامه همکار یعنی Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon و Bugs دریافت می‌کند. این سرویس در ابتدا در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا ارائه خواهد شد.

3 سرویس جدید سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند
نهایتا اینکه «TV Plus» قرار است کانال‌هایی را مبتنی بر IP در بخش سرویس محتوای تجاری خود در برنامه «راهنمای برنامه الکترونیک هوشمند» (EPG) ارائه کند. مشتریان سامسونگ دیگر نیاز ندارند منتظر بمانند تا شبکه‌های کابلی قسمت‌های مختلف سریال‌های مورد علاقه‌شان را به‌صورت پشت سر هم پخش کنند و می‌توانند فورا با مراجعه به کانال TV Plus آن را تماشا کنند.

سرویس تلویزیون های هوشمند سامسونگ برای اولین بار TV Plus را در آسیای جنوب شرقی راه‌اندازی کرد اما اکنون این سرویس در آمریکا نیز در دسترس است و از ماه آوریل ۲۰۱۷ در اروپا هم عرضه خواهد شد. سامسونگ برای عرضه برنامه‌های پرمیم T-VOD خود در آمریکا و اروپا قرار است به ترتیب با شرکت‌های Fandangoو Rakuten همکاری کند و شرکت Funke نیز محتوای لازم A-VOD را برای کشور آلمان عرضه خواهد کرد.

منبع : وب سایت برسام


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ لیست قیمتلیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ، سونی، شارپ، ال جی و یخچال بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …کمپانی سامسونگ سه محصول جدید سری را با نام های ، و معرفی آپگرید سری سامسونگ آرشیو …سلام می خواستم از دوستان خواهش کنم روش آپگرید کردن سامسونگ مدل رو با به من گوشی‌های هوشمند ایراندوربین سریعتر و روشنتر در محیط های کم نور مقاوم در برابر آب و گرد و غبار طراحی زیبا و تک شات اخبار داغ فناوریاخبار بازی تغییرات جدید بازی ، کاراکتر را متعادل‌تر می‌کند کاراکتر اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون…محققان موفق به توسعه یک گوشی هوشمند جدید شدند که توانایی آن را دارد تا تمامی اجسام سامسونگ زومیتسامسونگ بار دیگر پتنتی در ارتباط با گوشی هوشمند خم شونده خود منتشر کرده است که قابلیت دنیای فناوری زومیتجمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ سود عملیاتی سامسونگ در فصل چهارم ۲۰۱۶ به بیشترین میزان در سه سال اخیر تلویزیون سامسونگ ال ای دی با زبان فارسی وعدم …تلویزیون سامسونگ ال ای دی با زبان فارسی وعدم نمایش زیرنویس فیلمهاباگارانتیه ومنوی قیمت های جدید و به روز شده تلویزیون بانه …قیمت های جدید و به روز شده تلویزیون بانه باقیمت عالی لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ لیست قیمت لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ، سونی، شارپ، ال جی و یخچال بوش و بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ فروشگاه کمپانی ایسوس انتشار آپدیت های جدیدی را برای ساعت های هوشمند و آغاز نمود گوشی‌های هوشمند ایران دوربین سریعتر و روشنتر در محیط های کم نور مقاوم در برابر آب و گرد و غبار طراحی زیبا و کارآمد تک شات اخبار داغ فناوری اخبار بازی تغییرات جدید بازی ، کاراکتر را متعادل‌تر می‌کند کاراکتر قادر است اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی محققان موفق به توسعه یک گوشی هوشمند جدید شدند که توانایی آن را دارد تا تمامی اجسام دنیای سامسونگ زومیت سامسونگ بار دیگر پتنتی در ارتباط با گوشی هوشمند خم شونده خود منتشر کرده است که قابلیت‌های تلفن همراه انواع تلفن همراه ال جی را بررسی کنید ال جی ایران موبایل‌ها تلفن‌های همراه ال جی به همراه فناوری قدرتمند و طراحی نوآورانه خود تلفیقی از هنر و تکنولوژی قیمت های جدید و به روز شده تلویزیون بانه باقیمت عالی قیمت های جدید و به روز شده تلویزیون بانه باقیمت عالی آپگرید سری سامسونگ آرشیو انجمن سلام می خواستم از دوستان خواهش کنم روش آپگرید کردن سامسونگ مدل رو با به من توضیح بدن دنیای فناوری زومیت جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ سود عملیاتی سامسونگ در فصل چهارم ۲۰۱۶ به بیشترین میزان در سه سال اخیر خواهد



لینک منبع :3 سرویس جدید سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند

3 سرویس جدید سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند econews.com/fa/content/560057 9 ژانویه 2017 ... اقتصاد ایران: شرکت سامسونگ سه سرویس جدید تلویزیون‌ های هوشمند خود را در CES 2017 معرفی کرد. این سه سرویس تلویزیون های هوشمند سامسونگ ... تلویزیون هوشمند سامسونگ | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/تلویزیون-هوشمند-سامسونگ/‎Cachedمعرفی سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 ... در اینجا قرارداد 3 سرویس جدید به امضا درآمده است که بر اساس آن از تاریخ 16 دی ماه الی 20 ... سامسونگ 3 سرویس جدید را به تلویزیون های 2017 خود آورد | شهر ای تی | 30tyit.ir/2016/.../سامسونگ-3-سرویس-جدید-را-به-تلویزیون-های-2017/‎Cached27 دسامبر 2016 ... رسانه‌های کره‌ای صبح امروز رسما اعلام کردند که سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 ماه آینده، از سرویس های جدید تلویزیون هوشمند سامسونگ ... تلویزیون | SAMSUNG ایران www.samsung.com/iran/consumer/tv-av/tv/‎Cached Similarتلویزیون | SAMSUNG ایران. ... SUHD تلویزیون. زیبای باشکوه ... پربیننده ترین ها. 40" Full HD Flat Smart TV K5300 Series 5. 40". اطلاعات بیشتر · 88" SUHD ... سه سرویس جدید وارد تلویزیون هوشمند سامسونگ می‌شود - تک بوک www.techbook.ir/news/.../سه-سرویس-جدید-وارد-تلویزیون-هوشمند-سامسونگ-میشود‎Cached28 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ حضور پررنگی در نمایشگاه CES 2017 خواهد داشت. این شرکت در نظر دارد سرویس‌های جدیدی را در این رویداد برای تلویزیون‌های هوشمند ... 3 سرویس جدید سامسونگ برای تلویزیون‌ های هوشمند - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/3-سرویس-جدید-سامسونگ-برای-تلویزیون‌-های-هوشمند/6994338 شرکت سامسونگ سه سرویس جدید تلویزیون‌ های هوشمند خود را در CES 2017 معرفی کرد. این سه سرویس تلویزیون های هوشمند سامسونگ شامل ورزش، موسیقی و TV Plus ... معرفی سرویس های جدید تلویزیون هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 technomon.com/.../معرفی-سرویس-های-جدید-تلویزیون-هوشمند-سامسونگ-در-نمایشگاه-ces-2017‎Cached27 دسامبر 2016 ... سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 ماه آینده، از سرویس های جدید تلویزیون ... در اینجا قرارداد 3 سرویس جدید به امضا درآمده است که بر اساس آن از ... سامسونگ تلویزیون های هوشمند را متحول می سازد - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/اخبار-و.../تلویزیون-هوشمند-سامسونگ‎Cached27 دسامبر 2016 ... سامسونگ نیز در ابتدا 3 سرویس آینده ی تلویزیون های 2017 خود را معرفی کرده است. این تلویزیون ها به همراه فناوری های جدید این کمپانی در تاریخ 5 ... سامسونگ سه سرویس جدید برای تلویزیون‌های هوشمند خود معرفی کرد ... click.ir/.../ces-samsung-electronics-unveils-3-services-for-smart-tvs/‎Cachedشرکت سامسونگ سه سرویس جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را در CES 2017 معرفی کرد . این سرویس‌ها شامل ورزش، موسیقی و TV Plus هستند که محتوایی خاص را بر اساس ... عرضه تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ در CES 2017 www.samsungirani.com/pages-856.html‎Cachedسامسونگ الکترونکیس اعلام کرده که 3 سرویس تلویزیون هوشمند جدید خود را در CES ... سرویس های جدید شامل “Sports”، “Music” و “TV Plus” می باشند که محتوای شخصی ...