مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید

[ad_1]
چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید

اگر کار جدیدی را شروع کرده‌اید، احتمالاً داستان‌های ترسناکی درباره شکست تجارت‌ها به گوشتان خورده اســت. اگر بخواهید به چند تا از این داستان‌ها گوش کنید آووقت باور خواهید کرد که ۹۰٪ بیزنس‌های تازه‌کار محکوم به شکست هستند. اما واقعیت‌ روشن‌تر از این حرف‌هاست: براساس آمار اداره کار امریکا، ۷۵٪ از بیزنس‌های جدید سال اول دوام آورده، ۶۹٪ از آنها تا دو سال اول و ۵۰٪ از آن تا ۵ سال اول دوام می‌آورند.

بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ دوام یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان عالی به نظر نرسد ولی لازم نیست که عقب بنشینید و اجازه دهید احتمالات سرنوشت را به شما دیکته کند. در زیر به نکاتی اشاره می‌کنیم که کمکتان می‌مند تجارت نوپای خود را به موفقیت برسانید:

یک برنامه کاری داشته باشید

وقتی به دنبال یک سرمایه‌گذار یا وام بانکی نیستید، وسوسه‌انگیز خواهد بود که برنامه کاری را به کل نادیده بگیرید. ولی فرایند نوشتن برنامه‌ها اقدامی فوق‌العاده برای روی کاغذ آوردن ایده‌هایتان اســت: اینکه سعی در حل چه مشکلاتی دارید؟ زندگی چه کسانی را می‌خواهید بهتر کنید؟ چارچوب زمانی واقعبینانه برای راه‌اندازی، فروش و سوددهی بیزنس‌تان چیست؟ البته به یک برنامه ۱۰۰ صفحه‌ای نیازی ندارید ولی برنامه‌تان باید آنقدر تفصیلی باشد که بازار هدف و طرح بیزنس‌تان را به شما معرفی کند.

هزینه‌هایتان را پایین نگه دارید

بیزنس‌های جدید معمولاً به این دلیل شکست می‌خورند که پولشان تمام می‌شود. به همین دلیل واقعاً‌ عاقلانه اســت که هزینه‌هایتان را تا حد ممکن پایین نگه دارید تا زمانیکه محصولتان را معرفی کرده و فروشتان شروع شود. فقط کسانی را استخدام کنید که واقعاً به آنها نیاز دارید. در سایر موارد از پیمانکارها استفاده کنید. اگر حتی به دفتر کاری نیاز ندارید، تا زمانی که ممکن اســت جایی را اجاره نکنید. و به طور کل، پولتان را فقط برای چیزهایی که واقعاً به آن نیاز دارید خرج کنید نه چیزهایی که فکر می‌کنید هر بیزنسی باید داشته باشد.

دوباره در شرکت سرمایه وارد کنید

وقتی می‌خواهید از کاری با درآمد ثابت به یک سرمایه‌گذاری تغییر شغل دهید، خیلی سخت اســت که ثبات و امنیت یک چک حقوقی ماهانه را کنار بگذارید. ولی اولین پولی که درمی‌آورید را باید دوباره سرمایه کارتان کنید. خیلی اوقات، سرمایه‌گذاران آخرین کسانی هستند در طول سال اول حقوق دریافت می‌کنند.

فعالیت زیاد را با بازده کار اشتباه نگیرید

در فرهنگ امروزی، همه همیشه مشغله دارند. ولی چه میزان از این مشغله واقعاً در جهت جلو بردن شرکت اســت؟ در طول سال اول باید در نحوه گذران زمان و منابعتان بسیار دقیق عمل کنید. سرمایه‌گذاران بسیاری سرشان خیلی شلوغ اســت ولی فقط به کناره‌ها حرکت می‌کنند نه به سمت جلو.

به هر درخواستی که سر راهتان قرار می‌گیرد، پاسخ مثبت ندهید. وقتی می‌خواهید درخواست هر مشتری، رویداد، بازاریابی یا موقعیت شراکت را در نظر بگیرید، به این فکر کنید که این اقدام در برنامه و اولویت‌های کلی شرکتتان چه تاثیری دارد.

بر روی مشتری‌هایتان تمرکز کنید

هدف شما ساختن یک محصول یا تجارت فوق‌العاده نیست. کمک کردن به مشتری‌هاست. به نیازهای آنها توجه کنید و همه چیز را براساس نظرات آنها جلو ببرید. وقتی چیزی را می‌سازید که مردم واقعاً می‌خواهند و به آن نیاز دارند، فروشتان عالی خواهد بود.

شبکه اجتماعی خودتان را بسازید

به طور کلی، هر چه آدم‌های بیشتری بشناسید، بهتر اســت. هرکسی می‌تواند یک شریک، مشتری، منبع الهام یا مبلغ احتمالی باشد. با متخصصین رشته کاری‌تان و دیگرانی که همین کار را شروع کرده‌اند صحبت کنید. هرچه افراد اینچنینی بیشتری بشناسید، فرصت‌های بیشتری سر راهتان قرار خواهد گرفت و حامین بیشتری هم خواهید داشت.

برای وقت دیگران ارزش قائل شوید ولی از قرار گذاشتن با آنها نترسید. وقتی آنها را ملاقات می‌کنید، سوال بپرسید، به آنها فرصت حرف زدن درمورد خودشان را بدهید و حتماً بعد از ملاقات یک ایمیل تشکر برای آنها بفرستید. مهمتر اینکه، قانون طلایی شبکه‌سازی اجتماعی را به یاد داشته باشید: هر چه بیشتر بدهید، آدمهای بیشتری مشتاق به پس دادن به شما می‌شوند.

قیاس کنید و سازگار شوید

منابعی که در روزهای اول در دسترس دارید محدود هستند، به همین دلیل خیلی مهم اســت که مطمئن شوید پول و زمانتان را به طریق درست صرف می‌کنید. هیچوقت تصور نکنید که می‌دانید در بیزنستان چه اتفاقی در حال افتادن اســت. همه چیز را با اعداد و ارقام پشتیبانی کنید.

ممکن اســت خیلی ساده در آمار و ارقام غرق شوید ولی باید معیارهای کلیدی ۴-۲ برای بیزنس‌تان داشته باشید که همیشه حواستان به آن باشد. مثلاً اینکه وبسایت یا مشتری‌های گذری‌تان از کجا می‌آید؟ درصد سود خالصتان  به ازای هر محصول یا پروژه چقدر اســت؟

برنامه طولانی‌تری داشته باشید

برای سرمایه‌گذاران جدید عادی اســت که یک سال را به صورت آزمایشی شروع کنند تا ببینند چه پیش می‌آید. بعد وقتی ببینند که سال به سال سود چندانی ندارند، تصمیم می‌گیرند که آن تجارت را متوقف کنند. مشکل اینجاست که خیلی از بیزنس‌ها به زمانی بیشتر از یک سال برای سوددهی نیاز دارند. یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بتوانید بعد از یک سال هم تجارتتان را نگه دارید این اســت که این واقعیت را بپذیرید که ممکن اســت ۲۴-۱۸ ماه طول بکشد تا بیزنس‌تان بتواند از زمین بلند شود.

شروع کردن یک کار بسیار ریسکی و استرس‌زا اســت. ولی بیشتر بیزنس‌های جدید در سال اول خود بیشتر موفق می‌شوند تا اینکه شکست بخورند. اگر آماده شروع یک تجارت جدید هستید، از ریسک کردن نترسید ولی در خرج کردن، برنامه ریختن، قیاس کردن و سازگار شدن محافظه‌کار باشید.

عضویت در کانال تلگرام مردمان

منبع مقاله : forbes.com

مترجم : زینب آرمند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


22 مه 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید. بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ دوام یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان عالی به نظر نرسد ولی لازم نیست که ...28 آوريل 2016 ... اگر بخواهید به چند تا از این داستانها گوش کنید آووقت باور خواهید کرد که ۹۰٪ بیزنسهای تازهکار ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید.چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید. زمان دریافت خبر : چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36. مجله اینترنتی ندا آنلاین: اگر کار جدیدی را شروع کرده ...موفقیت:چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید. ۱۳۹۵/۰۳/۰۲ 2 بازدید ... برنامه داشته برای جدید است یک را صورت شروع تا چه میآید. وقتی که به سود ندارند، میگیرند ...13 ژوئن 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید ، ﻫﺪف ﺷـﻤﺎ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﯾـﮏ ﻣﺤﺼـﻮل ﯾـﺎ ﺗﺠﺎرت ﻓـﻮقاﻟﻌـﺎده ﻧﯿﺴـﺖ. کمک کردن ﺑـﻪ ﻣﺸـﺘﺮیﻫﺎﺳـﺖ. ﺑـﻪ ﻧﯿﺎزﻫﺎی آنها ﺗﻮﺟـﻪ ...9 سپتامبر 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید چنانچه کار تازه ای را آغاز کردهاید، ... بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ پایداری یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان ...چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید اگر کار جدیدی را شروع کردهاید، احتمالاً داستانهای ترسناکی درباره شکست تجارتها به گوشتان خورده است. اگر بخواهید به ...چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید ... همه ما کسانی را دیدهایم که وقتی وارد یک رابطه جدید میشوند همه زندگی خود را کنار گذاشته و بیست و چهار ساعت شبانهروز خود ...15 ژوئن 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید ... بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ دوام یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان عالی به نظر نرسد ولی لازم نیست که ...26 ژوئن 2016 ... زمانی که یک تجارت جدید را آغاز می کنید، معمولا بیش از ۷۵ درصد ایده و نظریه های خوب و مناسب از جلسه و ... چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید.


کلماتی برای این موضوع

چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید مردمانتجارتجدیدتانرادریکچطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید اگر کار جدیدی را شروع کرده‌اید، احتمالا چگونه کسب‌وکار جدیدتان را در سال اول حفظ کنیدچگونه کسب‌وکار جدیدتان را در سال اول حفظ را در سال اول حفظ کنید یک تجارت مجله پنجره خلاقیت چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنیدچطورتجارتجدیدتانرا را شروع کرده‌اید، احتمالاً داستان‌های ترسناکی درباره شکست تجارت سال اول دوام چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید را شروع کرده‌اید، احتمالاً داستان‌های ترسناکی درباره شکست تجارت کنید آن وقت روشهای موفقیت بایگانی مردمانچطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول مشتریانتان را حفظ کنید تجارت کوچکی را قانون اصلی برای یک تجارت موفق…مطالب اموزشیزمانی که یک تجارت جدید را آغاز می کنید در یک تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ قانون اصلی برای یک تجارت موفققانوناصلیبرایبدترین حالت در یک تجارت این را در سال اول حفظ کنید جدیدتان را در سال اول حفظ این شش کارمند بدقلق را مهار کنید انجمن های فارس ……دانستنیهای جالب را مهار کنید به عنوان یک را بازاریابی کنید چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ چطور با رئیس قلدر برخورد کنیدچطور با رئیس قلدر برخورد کنید طبق تحقیقی که در سال ۲۰۰۲ انجام عمدی در کار را به خودتان، خودتان را بازاریابی کنید انجمن های فارس ……دانستنیهای جالبخودتان، خودتان را بازاریابی کنید چطور باید خودشان را در حوزه خود یک



لینک منبع :چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید

چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چطور-تجارت-جدیدتان-را-در-سال-اول-حفظ-کنید‎Cached22 مه 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید. بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ دوام یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان عالی به نظر نرسد ولی لازم نیست که ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید - مردمان www.mardoman.net/.../تجارت-جدیدتان-را-در-یک-سال-اول-حفظ-کنید‎Cached20 آوریل 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید. اگر کار جدیدی را شروع کرده‌اید، احتمالاً داستان‌های ترسناکی درباره شکست تجارت‌ها به گوشتان خورده ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید pdf - پانته آ www.panteashop.ir/چطور-تجارت-جدیدتان-را-در-یک-سال-اول-حفظ/ 13 ژوئن 2016 ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید ، ﻫﺪف ﺷـﻤﺎ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﯾـﮏ ﻣﺤﺼـﻮل ﯾـﺎ ﺗﺠﺎرت ﻓـﻮق‌اﻟﻌـﺎده ﻧﯿﺴـﺖ. کمک کردن ﺑـﻪ ﻣﺸـﺘﺮیﻫﺎﺳـﺖ. ﺑـﻪ ﻧﯿﺎزﻫﺎی آن‌ها ﺗﻮﺟـﻪ ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید www.akairan.ir/.../چطور%20تجارت%20جدیدتان%20را%20در%20یک%20سال%20اول%2...‎Cachedچطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید. شما چطور شوهرداری می کنید؟ آکایران :مرد ها عاشق زنانی می شوند که بتوانند برای او کاری کنند بنا به گزارش آکاایران ... چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18907043/redirect/bartarinha.ir چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید. اگر کار ... پاسخ غیرمودبانه، توهین آمیز و سیاسی یک پژوهشکده به گزارش مستند و علمی تسنیم از مخاطرات تراریخته. چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید| آموزش کسب و کار اینترنتی ebusinesstraining.blogfa.com/post/3‎Cachedامروز به موضوع "چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید" در وبلاگ آموزش کسب ... بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ دوام یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان عالی به نظر نرسد ... وبسایت سی دان - صفحه ۲۱ css.vcp.ir/21/ موفقیت مالی یک چرخه است که در آن ابتدا فرد خود را برای فعالیت اقتصادی آماده ... تجارت الکترونیک و منابع درآمد آن ... چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید. اس ام اس صبح بخیر گفتن (سری دوم) - مجله خبری دیبانیوز https://www.dibanews.com/tag/صبح/ 18 سپتامبر 2016 ... روانشناسی عشق : چطور کسی را عاشق خود کنید ... چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید ... چطور تجارت جدیدتان را در یک سال اول حفظ کنید. چگونه تجارت جدیدتان را در سال نخست حفظ کنید (2 عکس) - سرزه www.serze.com/چگونه-تجارت-جدیدتان-نخست-کنید-عکس-1762320/ چطور تجارت جدیدتان را در سال اول حفظ کنید چنانچه کار تازه ای را آغاز کرده‌اید، ... بااینکه این احتمال ۵۰-۵۰ پایداری یک بیزنس در ۵ سال اول شاید چندان برتر به چشم ... دنیای علی‌بابا؛ چگونه یک شرکت چینی، تجارت جهـانی را متحول کرد ... https://www.digikala.com/mag/مقاله.../دنیای-علی‌بابا-بخش-ششم/‎Cached26 مارس 2017 ... دنیای علی‌بابا؛ چگونه یک شرکت چینی، تجارت جهـانی را متحول کرد (بخش ششم) ... اعضای شرکت، یک گردهمایی ترتیب داد تا فرا رسیدن سال جدید را جشن بگیرد. ... که شرکت را قادر ساخت با حفظ روحیه‌ی شرکتی نوپا و فرهنگ قدرتمند، کار گروهی، ... لیکی در همان روز اول صاف و پوست‌کنده گفت: «پورتر، ما قبلاً با هم کار ...