مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لپ‌تاپی به قطر یک مداد

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، براساس همین تمایل، شرکت اچ‌پی که به نظر می‌رسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی اسـت از لپ‌تاپ جدید فوق نازک خود رونمایی کرده که حتی از مک‌بوک ایر اپل نیز نازک‌تر اسـت.

Spectre 13.3 اچ‌پی تنها 10.4 میلی‌متر یعنی به اندازه یک مداد ضخامت دارد که حتی از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی مک‌بوک ایر 12 اینچ نیز 2.5 میلی‌متر نازک‌تر اسـت.

این شرکت که در دور جدید فعالیت خود حتی نماد تجاری یا همان لوگوی خود را تغییر داده اسـت، در لپ‌تاپ فوق نازکش از هشت گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده‌های Core i5 و Core i7 سری Skylake اینتل بهره برده اسـت تا علاوه بر نازکی از قدرت بالایی نیز برخوردار باشد.

این محصول که در تست‌های اولیه 9 ساعت باتری نگه می‌دارد قرار اسـت با قیمت 1169 دلار تا ماه آینده به بازار جهانی عرضه شود.

منبع: ضمیمه کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 آوريل 2016 ... تصویر لپتاپی به قطر یک مداد. به گزارش جام جم کلیک ، براساس همین تمایل، شرکت اچپی که به نظر میرسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از ...تلاش برای تولید محصولات دیجیتالی نازک و سبک به یکی از دغدغههای اصلی تولیدکنندگان تبدیل شده است تا بتوانند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ نگار،براساس همین تمایل، شرکت اچپی که به نظر میرسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپتاپ جدید فوق نازک خود رونمایی ...لپتاپی به قطر یک مداد. ۲ آبان, ۱۳۹۵ مفیدستان دستهبندی نشده 13 views. def23. به گزارش جام جم کلیک ، براساس همین تمایل، شرکت اچپی که به نظر میرسد در حال ایجاد ...11 آوريل 2016 ... Spectre 13.3 اچپی تنها 10.4 میلیمتر یعنی به اندازه یک مداد ضخامت دارد که ... برچسبها : جام جم کلیک جام جم آنلاین لپتاپ لپتاپی به قطر یک مداد.11 آوريل 2016 ... به گزارش جام جم کلیک ، براساس همین تمایل، شرکت اچپی که به نظر میرسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپتاپ جدید فوق نازک خود رونمایی ...لپتاپی به قطر یک مداد. ... ۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید . ۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر ...21 آوريل 2016 ... خبرگزاری میزان- تلاش برای تولید محصولات دیجیتالی نازک و سبک به یکی از دغدغههای اصلی تولیدکنندگان تبدیل شده است تا بتوانند نظر ...لپتاپی به قطر یک مداد. جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵; 2 views; دیدگاهها برای لپتاپی به قطر یک مداد بسته هستند. لپتاپی به قطر یک مداد. مجله پارس پارمیس. دستهبندی نشده.


کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …یک شیء عجیب در اعماق اقیانوس آرام نزدیک سواحل کانادا کشف شد به گزارش باشگاه



لینک منبع :لپ‌تاپی به قطر یک مداد

لپ‌تاپی به قطر یک مداد - YJC www.yjc.ir/fa/news/5562393/لپ‌تاپی-به-قطر-یک-مداد لپ‌تاپی به قطر یک مداد به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس همین تمایل، شرکت اچ‌پی که به نظر می‌رسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپ‌تاپ ... Images for لپ‌تاپی به قطر یک مداد لپ‌تاپی به قطر یک مداد - خبرگزاری میزان - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/1461198480672415 21 آوریل 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، براساس همین تمایل، شرکت اچ‌پی که به نظر می‌رسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپ‌تاپ جدید فوق ... لپ‌تاپی به قطر یک مداد - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/news/12279643/لپ-تاپی-به-قطر-یک-مداد‎Cached21 آوریل 2016 ... لپ‌تاپی به قطر یک مداد. خبرگزاری میزان- تلاش برای تولید محصولات دیجیتالی نازک و سبک به یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان تبدیل شده ... لپ‌تاپی به قطر یک مداد - مفیدستان mofidestan.ir/لپ‌تاپی-به-قطر-یک-مداد/ تصویر لپتاپی به قطر یک مداد. به گزارش جام جم کلیک ، براساس همین تمایل، شرکت اچپی که به نظر میرسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از …تلاش برای تولید ... لپ تاپی به قطر یک مداد - تی نیوز tnews.ir/news/938c60663996.html 11 آوریل 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، براساس همین تمایل، شرکت اچ پی که به نظر می رسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپ تاپ جدید ... کامپیوتر:لپ‌تاپی به قطر یک مداد | مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/index.php/news968132 11 آوریل 2016 ... به گزارش جام جم کلیک ، براساس همین تمایل، شرکت اچ‌پی که به نظر می‌رسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپ‌تاپ جدید فوق نازک خود رونمایی ... ممنوعیت همراه داشتن لپ‌تاپ در پروازهای به مقصد آمریکا و بریتانیا ... www.bbc.com/persian/world-39393736‎Cached25 مارس 2017 ... محدودیت همراه داشتن لپ‌تاپ در برخی پروازها به مقصد آمریکا و بریتانیا عملی شده ... حق نشر عکس AFP/Getty Image caption یک شهروند کویت، قبل از سوار شدن در ... اردن ، مصر، امارات متحده عربی، قطر، عربستان سعودی و کویت کرده است. نتایج جستجو برای عبارت acer aspire v5 لپ تاپ 11.6 - صفحه 14 ... khabarkhoon.com/Search?q=acer+aspire+v5+لپ+تاپ+11.6&p... لپ تاپی به قطر یک مداد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، براساس همین تمایل، شرکت اچ پی که به نظر می رسد در حال ایجاد یک انقلاب داخلی است از لپ تاپ ... ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 561 - کوی دانش kooy.ir/Article4597.html‎Cachedآنچه در این شماره از مجله میخوانید: - پلیس فتا: فیشینگ را جدی بگیرید - نیمه پر لیوان - لپ‌تاپی به قطر یک مداد - بازار سیاه برای گوشی ارزان قیمت یک برند معروف