مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی

[ad_1]

 

کد مطلب: 434173

ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی

بخش دانش و فناوری الف،22 دی95

محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که اطرافیان وی قادر به شنیدن آن نخواهند بود؛ این ابزار جدیدترین وسیله ای است که از شنود مکالمات تلفنی توسط اطرافیان و یا ایجاد مزاحمت صوتی برای اطرافیان جلوگیری می کند.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

 ایرنا از روزنامه تلگراف، این ابزار به نام Hushme که در اطراف دهان کاربر قرار می گیرد و برای تماس های تلفنی به یک تلفن همراه متصل می شود، می تواند صدای کاربر را برای اطرافیانش صامت و غیر قابل شنیدن کند.

با این که این ابزار به عنوان محصولی برای حفط حریم خصوصی مکالمات افراد به بازار عرضه شده است، اما می تواند موهبتی برای کارمندانی هم باشد که از شنیدن مکالمات تلفنی همکار کناری خود خسته می شوند. قطارهای مترو نیز از محل هایی است که ماسک ابداع شده در آن بسیار کاربرد خواهد داشت.

Hushme که هفته گذشته در نمایشگاه فناوری CES 2017 در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد، از طریق بلوتوث به یک تلفن متصل می شود و شامل یک جفت هدفون برای گوش دادن است. اما قسمت اصلی این ماسک سیاه رنگ، دارای میکروفن است که در مقابل دهان کاربر قرار می گیرد.

قرار است این وسیله با قیمت کمتر از 200 دلار (165 یورو) به بازار عرضه شود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ ماسک

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنیایرنا از روزنامه تلگراف، این ابزار به نام که در اطراف دهان کاربر قرار می گیرد و ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ساعت ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنیماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنیبه گزارش روز چهارشنبه روزنامه تلگراف، این ابزار به نام که در اطراف دهان کاربر ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی آفتابتشخیص عسل طبیعی از صنعتی ممکن شد تعیین میزان قند مصنوعی در عسل حل معمای آخرین عنصر ایرنا ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنیفیسبوک تویتر ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی تهران ایرنا محققان ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی محققان ماسکیماسکی برای جلوگیری از شنود ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی ماسکی برای اخبار پارسیک ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنیماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنیماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی از شنود مکالمات تلفنی توسط اطرافیان و یا ایجاد مزاحمت صوتی برای اطرافیان جلوگیری ماسک صدا سینا خبروانماسکصدا شنود مکالمات تلفنی را از از شنیدن مکالمات تلفنی ماسکی برای جلوگیری از نحوه شنود تلفن همراه به همراه روش‌های مقابله… به شنود مکالمات محیطی از متهمان شنود گوشی داخلی برای جلوگیری از



لینک منبع :ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی

ایرنا - ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی www.irna.ir/fa/News/82383366/‎Cached11 ژانویه 2017 ... به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از روزنامه تلگراف، این ابزار به نام Hushme که در اطراف دهان کاربر قرار می گیرد و برای تماس های تلفنی به ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی - مجله علمی ایران | irsci www.irsci.com/ماسکی-جلوگیری-شنود-مکالمات-تلف/‎Cached12 ژانویه 2017 ... مجله علمی ایران : محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که اطرافیان وی قادر به شنیدن آن نخواهند بود؛ این ابزار ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/11/1601753‎Cached11 ژانویه 2017 ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی. فناوری. تهران- ایرنا- محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی - آخرین نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../ماسکی-برای-جلوگیری-از-شنود-مکالمات-تلفنی/7218304 محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که اطرافیان وی قادر به شنیدن آن نخواهند بود؛ این ابزار جدیدترین وسیله ای است که از شنود ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی -آکا - آکاایران www.akairan.com/elmi/scientific.../news201762219115757554.html‎Cached22 ژوئن 2017 ... آکاایران: مجله علمی ایران : محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که اطرافیان وی قادر به شنیدن آن نخواهند بود؛ این ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی - شبکه اینترنتی ... khabarfarsi.com/u/31339075 11 ژانویه 2017 ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی. تهران- ایرنا- محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که اطرافیان ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی khabarezendeh.com/.../ماسکی-برای-جلوگیری-از-شنود-مکالمات-تلفنی-2616396.html‎Cachedتوصیه به دیگران. کد مطلب: 434173. ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی. بخش دانش و فناوری الف،22 دی95. محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی - سرخط www.sarkhat.com/.../ماسکی-برای-جلوگیری-از-شنود-مکالمات-تلفنی-fzxwrq/ تهران- ایرنا- محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که اطرافیان وی قادر به شنیدن آن نخواهند بود؛ این ابزار جدیدترین وسیله ای است ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی - الف tnews.ir/الف/afb677843682.html ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی. بخش دانش و فناوری الف،22 دی95. محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می کند که ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی | الف | خبروان khabarone.ir/news/.../ماسکی-برای-جلوگیری-از-شنود-مکالمات-تلفنی 11 ژانویه 2017 ... ماسکی برای جلوگیری از شنود مکالمات تلفنی. محققان ماسکی ابداع و عرضه کرده‌اند که صدای کاربر را به نحوی مسدود می‌کند که اطرافیان وی قادر به ...