مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آب برنج را دور نریزید!

[ad_1]

سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی

آبی که برنج در آن جوشیده و پخته است را دور نریزید. همین آب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فوق العاده ای است و استفاده از آن یکی از روش‌های درمانی ساده و کم هزینه برای مقابله با برخی از مشکلات روزمره است. فقط کافی است این آب را در ظرف شیشه‌ای ریخته و مقداری دارچین به آن اضافه کنید. در این صورت یک نوشیدنی خوش طعم خواهید داشت. تنها ایرادی که به آب برنج وارد می‌شود عاری بودن آن از کلسیم است. بدون شک می‌توانید کلسیم را در سبزیجات و میوه‌های خشک و لبنیات پیدا کنید.

جلوگیری از پیری زودهنگام

باید بگوییم که آب برنج حاوی میزان زیادی «اینوزیتول» است. اینوزیتول از خانواده ویتامین B است و خواص متعددی دارد. این عنصر مغذی به رشد سلول‌ها کمک می‌کند. در نتیجه پیری را از وجودتان دور می‌سازد. علاوه بر این اینوزیتول باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها می‌شود. توجه داشته باشید که با مصرف آب برنج پوست صورتتان باطراوت‌تر و محکم‌تر شده و خاصیت ارتجاعی آن بیشتر می‌شود.

منبع خوب انرژی

آب برنج بسیار انرژی زا است. این نوشیدنی برای بازیافتن انرژی در مواقعی که مریض شده‌اید و یا اشتهای خود را از دست داده اید بسیار موثر است. برای این منظور لازم است که روزانه دو لیوان از این نوشیدنی را بنوشید تا مواد مغذی زیادی دریافت کنید و کم کم جان بگیرید. مصرف این نوشیدنی به‌خصوص برای سالمندان و کودکان توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که پزشکان آب برنج را برای خانم‌های شیرده نیز توصیه می‌کنند چون باعث تحریک ترشح شیر مادر می‌شود.

دوست دستگاه گوارش

آب برنج به هضم غذا کمک می‌کند. به این ترتیب که به عملکرد خوب روده‌ها کمک کرده، از فلور آن محافظت و از نفخ جلوگیری می‌کند. این نوشیدنی همچنین برای مقابله با اسهال و تامین دوباره آب بدن موثر است. نتایج پژوهشی که در سال ۱۹۹۵ در مجله علمی The Lancet به چاپ رسیده است نشان می‌دهد که برنج و به‌ویژه آب برنج برای درمان اسهال موثر است. برای این کار لازم است که سی گرم برنج را به مدت حدود ۳۰ دقیقه در آب بجوشانید. سپس آن را آبکش کرده و میل کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل حتما به پزشک مراجعه کنید.

دوست پوست شما

آب برنج حاوی «اسید پاراآمینوبنزوئیک» است و این عنصر مفید در تمام محصولات آرایشی بهداشتی محافظتی نور خورشید وجود دارد. این اسید آنتی اکسیدانی قوی است که خواص ضدالتهابی دارد و پوست را از التهاب دور می‌سازد. توصیه می‌کنیم علاوه بر نوشیدن آب برنج از آن به عنوان ماسک روی پوستتان نیز استفاده کنید.

خواص دیگر آب برنج

تنظیم کننده دمای بدن، تاثیر آن در مقابله با سرطان، درمان و پیشگیری از یبوست، پیشگیری از ورم معده، برای داشتن موهای سالم و درخشان، تقویت کننده بدن، برای تنگ کردن منافذ باز پوست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آب برنج این خاصیتهای بینظیر را برای پوست و مو داردخواص آب برنج برای پوست و مو وقتی در آشپزخانه برنج دم می‌کنید، آب حاصل از آن را دور خواص برنج در طب سنتی، برنج، خواص برنج، خواص دارویی برنج انواع املاح و مواد معدنی موجود در آب برنج از خاصیت اصلی برنج چه می دانید؟ تفاوت های برای بهتر نگهداری از گل وگیاهان منزلتانروش اول قبل از مسافرت یک تشت بزرگ پلاستیکی ویا وان حمام را برای گل ها اختصاص دهید روش های افزایش شیر مادران شیردهبسم الله الرحمن الرحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی اعدایهم خانه داری پزشکان ایران حتما شما هم دوست دارید خانه ای تمیز و بدون لکه و کثیفی داشته باشید اگر از جمله خانم مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانگرفتن آب این میوه و مخلوط کردن آن با آب و شیرین‌کننده به خنک کردن بدن و جلوگیری از خوراک های ساده و جدید چگونه سبزی‌ها را خوشمزه‌تر کنیم؟ از ویژگی‌های یک رژیم غذایی سالم این است که در آن انواع ته چین آکا انواع ته چینته چین ماهیچهته چین قارچته چین قلیه ماهیانواع ته چین برنجته چین من خوش اندام هستمیک راست می رم سر اصل مطلب ،یک چند وقتی دقیق بخوام بگم سه ماهی هست که هیچ کنترلی روی چنچنه شراب قرمز بخش یک می خور که به زیر گل بسی خواهی خفت بی مونس و بی رفیق و بی همدم و جفت زنهار به کس مگو تو آب برنج این خاصیتهای بینظیر را برای پوست و مو دارد خواص آب برنج برای پوست و مو وقتی در آشپزخانه برنج دم می‌کنید، آب حاصل از آن را دور نریزید خواص برنج در طب سنتی، برنج، خواص برنج، خواص دارویی برنج انواع املاح و مواد معدنی موجود در آب برنج از خاصیت اصلی برنج چه می دانید؟ تفاوت های بین برنج برای بهتر نگهداری از گل وگیاهان منزلتان روش اول قبل از مسافرت یک تشت بزرگ پلاستیکی ویا وان حمام را برای گل ها اختصاص دهید روش های افزایش شیر مادران شیرده سلاممن بر اثرسرماخوردگی دچار سینوزیت شدیدوعفونت ریه شده بودم به پیشنهاد پسرم از عنبرنسارا خانه داری پزشکان ایران حتما شما هم دوست دارید خانه ای تمیز و بدون لکه و کثیفی داشته باشید اگر از جمله خانم های خانه من خوش اندام هستم یک راست می رم سر اصل مطلب ،یک چند وقتی دقیق بخوام بگم سه ماهی هست که هیچ کنترلی روی خوردنم مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران گرفتن آب این میوه و مخلوط کردن آن با آب و شیرین‌کننده به خنک کردن بدن و جلوگیری از آسیب لاکی بامبو – بامبو خوش شانس گلستان علی لاکیبامبو با سلام بامبو یک گیاه آب با دمای معمولی مانند نهر، برکه و باتلاق است و نباید خیلی آب آن گرم خوراک های ساده و جدید چگونه سبزی‌ها را خوشمزه‌تر کنیم؟ از ویژگی‌های یک رژیم غذایی سالم این است که در آن انواع انواع ته چین آکا انواع ته چینته چین ماهیچهته چین قارچته چین قلیه ماهیانواع ته چین برنجته چین بادمجانته چگونه فیلتر را دور بزنیم چگوته جن را دور کنیم



لینک منبع :آب برنج را دور نریزید!

آب برنج را دور نریزید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../آب-برنج-را-دور-نریزید‎Cached29 ژانویه 2017 ... آبی که برنج در آن جوشیده و پخته است را دور نریزید. همین آب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فوق العاده ای است و استفاده از آن یکی از روش‌های درمانی ساده و کم ... آب برنج را دور نریزید! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/379877/آب-برنج-را-دور-نریزید‎Cachedآب برنج را دور نریزید! آب برنج برخلاف تصور ما نه تنها خوش طعم است بلکه حتی خواص آن رفع کننده برخی مشکلات از جمله مشکلات گوارشی است. در ادامه این مطلب چند ... Images for آب برنج را دور نریزید! "آب برنج" را دور نریزید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5506445/آب-برنج-را-دور-نریزید‎Cached19 فوریه 2016 ... برنج یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی در بسیاری از کشورها از جمله ایران است. آب برنج خواص درمانی بسیار زیادی دارد که ما به راحتی آن را دور می‌ریزیم! آب برنج|آب برنج را دور نریزید - نمناک namnak.com/آب-برنج.p29597‎Cachedآب برنج و آب برنج برای پوست و آب برنج برای گیاه و آب برنج برای صورت و آب برنج برای مو و آب برنج برای پوست صورت و آب برنج را دور نریزید. آب برنج را دور نریزید! - اتحادیه طلا،جواهر و سکه تهران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32517448 30 ژانویه 2017 ... آب برنج را دور نریزید! گاهی بهترین درمان برخی از ناخوشی ها، ساده ترین چیزهایی است که اتفاقا به جای استفاده کردن دور ریخته می شوند. یکی از همین ... آب برنج را هرگز دور نریزید؛ آب برنج با پوست و مو چه می‌کند؟ bandirnews.ir/آب-برنج-را-هرگز-دور-نریزید؛-آب-برنج-با-پ/‎Cachedاگر به دنبال یک روش کاملا طبیعی برای مراقبت از پوست و موی تان هستید آب برنج بهترین گزینه است. این محلول شیری رنگ که از خیساندن یا جوشاندن برنج در آب به ... آب برنج را دور نریزید - blog www.blog.digiziba.com/آب-برنج-را-دور-نریزید/آرایشی-و.../532‎Cached16 نوامبر 2015 ... آب برنج سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده که فواید بسیاری برای پوست و موی انسان دارد. این راز قرن‌هاست که توسط زنان آسیایی و بیشتر در ... آب برنج با پوست و مو چه می کند؟؛ آب برنج را هرگز دور نریزید - نت نوشت www.shahrekhabar.com/medical/147780648037930‎Cached24 جولای 2017 ... زندگی و سلامت. آب برنج را هرگز دور نریزید؛ آب برنج با پوست و مو چه می‌کند؟ همه ما احساس خوب در پوست و موی خود را دوست داشته و به زیبایی اهمیت می ... آب برنج، لطفا دور نریزید | دمادم damadam.ir/تیک-tik/اخبار-دسته‌بندی.../آب-برنج...دور-نریزید/.../2596985 این توصیه را از ما داشته باشید: آبی که برنج در آن جوشیده و پخته است را دور نریزید. همین آب حاوی ویتامین ها و مواد معدنی فوق العاده ای است و استفاده از آن یکی از روش های ...