مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورستعکس نمای نزدیک ناسا

[ad_1]

قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا

دانش > نجوم - میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه‌ آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به ۱۴۰ کیلومتر می‌رسد.

 این دهانه که اندازه‌اش تقریبا یک‌سوم خود قمر است باعث شده که میماس ظاهری شوم پیدا کند. در حقیقت اگر برخوردی که این دهانه را بوجود آورده فقط اندکی بزرگتر بود می‌توانست کل قمر را نابود کند. این عکس را فضاپیمای کاسینی در اکتبر سال ۲۰۱۶ گرفته قسمتی از قمر را نشان می‌دهد که دائما در معرض نور خورشید قرار دارد. آن قله‌ای که در وسط دهانه‌ هرشل می‌بینید به اندازه‌ی اورست ارتفاع دارد.

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید. 

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورستعکس نمای نزدیک ناسا قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورستعکس نمای نزدیک ناسا



لینک منبع :قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورستعکس نمای نزدیک ناسا

قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/622562/science/astronomy‎Cached12 ژانویه 2017 ... میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه‌ آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به ۱۴۰ ... Images for قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/11/1601934‎Cached11 ژانویه 2017 ... میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه‌ آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به ۱۴۰ ... قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا - کنفرانس خبر www.conferenceonwave.ir/.../قله‌ای-روی-قمر-زحل-به-ارتفاع-اورستعکس/ 12 ژانویه 2017 ... میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه‌ آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به ۱۴۰ ... قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../قله‌ای-روی-قمر-زحل-به-ارتفاع-اورست-عکس-نمای-نزدیک-ناسا/7216836 میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه‌ آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به ۱۴۰ ... قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا - خرداد نیوز khordadnews.ir/.../قله‌ای-روی-قمر-زحل-به-ارتفاع-اورستعکس-نمای-نزدیک-ناسا 12 ژانویه 2017 ... این دهانه که اندازه‌اش تقریبا یک‌سوم خود قمر است باعث شده که میماس ظاهری شوم پیدا کند. در حقیقت اگر برخوردی که این دهانه را بوجود آورده فقط اندکی ... قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?...قله‌ای%20روی%20قمر%20زحل%20به%20ارتفاع%20اورست/... قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا دانش > نجوم - میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا | خبر آنلاین ... khabarone.ir/.../قله‌ای-روی-قمر-زحل-به-ارتفاع-اورست-عکس-نمای-نزدیک-ناسا 11 ژانویه 2017 ... میماس یک قمر یخی و پر از دهانه برخوردی متعلق به زحل است که در حدود 400 کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به 140 ... خبر فوری- قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا www.khabarfarda.ir/.../----------------قله‌ای-روی-قمر-زحل-به-ارتفاع-اورست-عکس-نمای-نزدیک-ناسا------------ قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا. قله‌ای روی قمر زحل به ارتفاع اورست/عکس نمای نزدیک ناسا - نیوز پارسی newsparsi.com/قله-ای-روی-قمر-زحل-به-ارتفاع-اورستعکس-نمای-نزدیک-ناسا-674007.html میماس یک قمر یخی و پر از دهانه‌ برخوردی متعلق به زحل است که در حدود ۴۰۰ کیلومتر قطر دارد. بزرگترین دهانه‌ آن که هرشل نام دارد قطرش تقریبا به ۱۴۰ کیلومتر می‌رسد.