مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه لازانیا در تابه

[ad_1]

وب سایت روزیاتو: پس از پخت اولیه لازانیا، تابه ی حاوی غذا به مدت ۲۵ دقیقه در فر قرار داده می شود تا نودل های لازانیا پخته و پنیرها آب شوند. اما شما می توانید به جای این کار، شعله گاز را کم کرده و درب تابه را گذاشته و به مدت ۳۰ دقیقه آن را بپزید.

مواد لازم:
  •     ۱ قاشق غذاخوری روغن کانولا
  •     ۴۵۰ گرم گوشت چرخ کرده
  •     ۱ قاشق چایخوری نمک
  •     ۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  •     ۲ حبه سیر خرد شده
  •     ۱ عدد پیاز متوسط
  •     ۲ پیمانه مارینارا
  •     ۶ تا ۷ ورقه خام لازانیا
  •     ۱ پیمانه پنیر ریکوتا
  •     ۱ پیمانه پنیر موزارلا
  •     ۲ قاشق غذاخوری ریحان خرد شده

 

طرز تهیه لازانیا در تابه

طرز تهیه:

1-فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2-روغن را در تابه روی حرارت زیاد داغ کنید.

 

3-گوشت چرخ کرده، نمک و فلفل سیاه را اضافه کرده و تفت دهید. سیر و پیاز را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا پیازها شفاف شوند. در این مرحله، یک پیمانه سس مارینارا به مواد اضافه کنید و آنها را تا زمانی تفت دهید که آب مواد کشیده شود.

 

4-با استفاده از یک قاشق بزرگ، مخلوط گوشت را در یک طرف تابه جمع کنید تا جا برای قرار دادن ورقه های لازانیا باز شود. همه ورقه ها را در زیر مواد قرار دهید و سطحشان را با گوشت بپوشانید.

 

5-سپس یک لایه دیگر ورقه لازانیا بچینید. یک لایه سس مارینارا بریزید.

 

6- پنیر ریکوتا را ریخته و سطح آنها را صاف کنید. روی آن، پنیر موزارلا و ریحان را اضافه کرده و آنها را به مدت ۲۵ دقیقه در فر با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کباب تابه ای، طرز تهیه کباب تابه ای یا ماهیتابه …طرز تهیه ی کباب تابه ای جگر طرز تهیه کباب تابه ای به سبک ترکیه ای ها روش تهیه کباب تابه طرز تهیه کباب کوبیده مرغ تابه ایطرز تهیه مرغ تابه ای با طعم سیر و لیمو طرز تهیه کباب تابه ای طرز تهیه پیتزای واقعی در تابه فقط در عرض دقیقه طرز تهیه کباب دیگی یا کباب تابه ایطرز تهیه غذای خوشمزه میتلف در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن غذای طرز تهیه لازانیا بدون فر لازانیابدونفرنکات تکمیلی در مورد لازانیا بدون فر لازانیا بدون فر جزو غذاهای دانشجویی میباشد زمان پیتزای تابه ای طرز تهیه پیتزای تابه ای خوشمزه …پیتزای تابه ای رب گوجه فرنگی را در کمی روغن تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود سپس روی طرز تهیه لازانیا و نکاتی برای پخت آنطرز تهیه لازانیا علت خشک شدن لازانیا نحوه پخت لازانیا جلوگیری از خشک شدن لازانیا کباب تابه ای، طرز تهیه کباب تابه ای یا ماهیتابه تصویری طرز تهیه ی کباب تابه ای جگر طرز تهیه کباب تابه ای به سبک ترکیه ای ها روش تهیه کباب تابه ای به طرز تهیه کباب کوبیده مرغ تابه ای طرز تهیه مرغ تابه ای با طعم سیر و لیمو طرز تهیه کباب تابه ای طرز تهیه پیتزای واقعی در تابه فقط در عرض دقیقه طرز تهیه کباب دیگی یا کباب تابه ای طرز تهیه غذای خوشمزه میتلف در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن غذای خوشمزه طرز تهیه لازانیا بدون فر لازانیابدونفر لازانیا بدون فر و درست کردن لازانیا و آموزش تهیه لازانیا و درست کردن لازانیا بدون فر را در پیتزای تابه ای طرز تهیه پیتزای تابه ای خوشمزه بدون فر پیتزای تابه ای رب گوجه فرنگی را در کمی روغن تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود سپس روی خمیر طرز تهیه لازانیا و نکاتی برای پخت آن طرز تهیه لازانیا علت خشک شدن لازانیا نحوه پخت لازانیا جلوگیری از خشک شدن لازانیا مواد طرز تهیه لازانیا در فر طرز تهیه لازانیا در ماکروویو طرز تهیه لازانیا در ماکروفر طرز تهیه لازانیا در فر برقی



لینک منبع :طرز تهیه لازانیا در تابه

طرز تهیه لازانیا بدون فر - نمناک namnak.com/لازانیا-بدون-فر.p20844‎Cachedنمناک آشپزخانه نمناکغذاهای خارجی طرز تهیه لازانیا بدون فر ... ابتدا پیاز خرد شده رادر تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن اضافه تا خوب سرخ شود . طرز تهیه لازانیا بدون فر - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/515790/طرز-تهیه-لازانیا-بدون-فر‎Cachedطرز تهیه لازانیا بدون فر : ابتدا پیاز خرد شده را در تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن اضافه تا خوب سرخ شود. فلفل دلمه ای نگینی را تفت می ... طرز تهیه لازانیا بدون فر (پخت لازانیا گوشت روی گاز) | ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-لازانیا-بدون-فر-پخت-لازانیا-گوشت-روی-گاز‎Cached21 آگوست 2016 ... لازانیا بدون فر مناسب زمانی است که به اجاق گاز فردار دسترسی ندارید. در این صورت می توانید لازانیا را داخل تابه و روی حرارت ملایم گاز بپزید. طرز تهیه لازانیا بدون فر - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../lasagna2-without-oven1.html‎Cachedطرز تهیه لازانیا بدون فر : ابتدا پیاز خرد شده را در تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن اضافه تا خوب سرخ شود. فلفل دلمه ای نگینی را تفت می ... خوشمزه روز: طرز تهیه لازانیا در تابه (بدون فر) - آپارات www.aparat.com/.../خوشمزه_روز%3A_طرز_تهیه_لازانیا_در_تابه_%28بدون_فر%29‎Cached22 آوریل 2017 ... روزیاتو Rooziato.com خوشمزه روز: طرز تهیه لازانیا در تابه (بدون فر) لازانیا , غذا , آموزش آشپزی , روزیاتو. خوشمزه روز: طرز تهیه لازانیا در تابه (بدون فر) [تماشا کنید] - روزیاتو rooziato.com/139688422/طرز-تهیه-لازانیا-در-تابه-بدون-فر/‎Cachedدر این شماره از خوشمزه روز، طرز تهیه لازانیا بدون نیاز به فر یا مایکروفر را آموزش داده ایم که بسیار خوشمزه و سرو آن نیز آسان تر است. برای خوش طعم شدن این لازانیا بهتر ... طرز تهیه لازانیا بدون فر با طعم خوش و ایده آل - آرگا arga-mag.com/37072/طرز-تهیه-لازانیا-بدون-فر‎Cached6 ژانویه 2016 ... آموزش طرز تهیه لازانیا بدون فر در منزل و بهتری روش پخت لازانیا ... در طرز تهیه لازانیا بدون فر ابتدا پیاز را در تابه ای مناسب تفت دهید تا رنگ آن ... طرز تهیه لازانیا در تابه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/453611/طرز-تهیه-لازانیا-در-تابه‎Cached12 ژانویه 2017 ... پس از پخت اولیه لازانیا، تابه ی حاوی غذا به مدت ۲۵ دقیقه در فر قرار داده می شود تا نودل های لازانیا پخته و پنیرها آب شوند. لازانیا در قابلمه - لادین ladin.ir/cookery/لازانیا-در-قابلمه/‎Cachedطرز تهیه: لازانیا را در آب جوش و نمک بجوشانید تا کاملاً پخته شود. لازانیا وقتی آماده ... ابتدا پیاز خرد شده رادر تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن ... طرز تهیه لازانیای بدون فر خوشمزه - سایت سرگرمی و سبک زندگی جوانی ... www.javaniha.com/طرز-تهیه-لازانیای-بدون-فر-خوشمزه/‎Cached Similarطرز تهیه لازانیای بدون فر خوشمزه، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار ... ابتدا پیاز خرد شده رادر تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن ...