مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاریخ عرضه و قیمت موبایل نوکیا 6 مشخص شد

[ad_1]
تاریخ عرضه و قیمت موبایل نوکیا 6 مشخص شد

خبرگزاری آریا - شاید هیچ خبری مانند بازگشت نوکیا برای افرادی که عاشق موبایل های نوستالژیک هستند جذاب نباشد. این کمپانی فنلاندی به تازگی از موبایل «نوکیا 6» رونمایی کرده که گرچه مثل سابق از دوربین PureView یا نمایشگر ClearBack بهره نمی گیرد، اما نخستین موبایل مدرن اندرویدی نوکیا به شمار می رود؛ محصولی که طرفداران از زمان عرضه موبایل های مبتنی بر سیمبین منتظرش بوده اند.
نوکیا 6 به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده و از 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی هم برآورده سازی نیازهای کاربر به هنگام عکاسی را تضمین می کنند. با این همه، شاید ناامیدکننده ترین ویژگی نوکیا 6، چیپست اسنپدراگون 430 باشد؛ اما به هرحال در این دوره و زمانه، چیپست های میان رده هم به راحتی نیازهای روزمره هر کاربری را برآورده می کنند.
nokia6
از منظر طراحی، نوکیا 6 از فلزی مرغوب بهره گرفته که از آلومینیوم سری 600 به دست آمده است. این موبایل هوشمند همچنین از اسپیکر دوگانه و آمپلیفایری اختصاصی برای بهبود صدا بهره برده و تکنولوژی صدای فراگیر Dolby Atmos نیز از دیگر مشخصات دستگاه به شمار می رود. ضمناً در حرکتی بسیار غافلگیرکننده، نوکیا 6 قرار است به صورت پیش فرض از اندروید 7.0 نوقا بهره ببرد.
در مجموع، نوکیا 6 می داند که قرار نیست موبایل هایی نظیر کهکشانی های سامسونگ یا آیفون های اپل را به چالش بکشد و چنین هدفی هم ندارد. این موبایل هوشمند بازارهای «قیمت در کنار کیفیت» را هدف داده که از جمله آنها می توان به چین اشاره کرد؛ کشوری که موبایل جدید نوکیا ابتدا راهش را به آن باز می کند.
در نهایت گفتنی است که نوکیا 6 کماکان تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما به گفته کمپانی فنلاندی، قرار است «اوایل 2017» با قیمت حدودی 245 دلار به دست مشتریان چینی برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کد های مخفی موبایل ترفند های گوشی های تلفن همراهکد های مخفی موبایل کدهای مخفی و ترفند های گوشی های موبایل و اپراتور های تلفن همراهفناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مهارت بلاگتمامی کاربرانی که با امور مرتبط با چاپ رایانه ای و کار با انواع چاپگر های کوچک و بزرگ تکنولوژی اطلاعاترنگ و خمیده نوشتن در مایکروسافت ورد برای پر رنگ کردن و خمیده نوشتن کلمات در کد های مخفی موبایل ترفند های گوشی های تلفن همراه کد های مخفی موبایل کدهای مخفی و ترفند های گوشی های موبایل و اپراتور های تلفن همراه مهارت بلاگ باسمه تعالی مقدمه سازمان استراتژیک و بل فرا استراتژیک آموزش فنی و حرفه ای کشور سالانه فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تکنولوژی اطلاعات ارتباط با اینترنت اگر با خطوط تلفن و مودم ایجاد شده باشد به دلایل گوناگون قطع و وصل خواهد شد



لینک منبع :تاریخ عرضه و قیمت موبایل نوکیا 6 مشخص شد

تاریخ عرضه و قیمت موبایل نوکیا 6 مشخص شد - دیجیاتو digiato.com/.../تاریخ-عرضه-و-قیمت-موبایل-نوکیا-6-مشخص-شد/‎Cached12 ژانویه 2017 ... شاید هیچ خبری مانند بازگشت نوکیا برای افرادی که عاشق موبایل های نوستالژیک هستند جذاب نباشد. این کمپانی فنلاندی به تازگی از موبایل «نوکیا ... زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 مشخص شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/148563/زمان-عرضه-و-قیمت-گوشی-نوکیا-6/‎Cached12 ژانویه 2017 ... بسیاری از علاقه‌مندان به کمپانی نوکیا بدنبال آن هستند تا از زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 (Nokia 6) مطلع شوند. این گوشی مقرون به صرفه و ارزان ... زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 مشخص شد - گجت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31359102 12 ژانویه 2017 ... زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 مشخص شد. بسیاری از علاقه مندان به کمپانی نوکیا به دنبال آن هستند تا از زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 (Nokia ... قیمت گوشی نوکیا 6 اعلام شد؛ برند نوستالژی با قیمت مناسبی ... - تکرا techera.ir/2017/01/12/nokia-6-price-release-date/‎Cached12 ژانویه 2017 ... شرکت نوکیا به تازگی گوشی اندرویدی جدید خود را معرفی کرده با نام نوکیا 6 معرفی ... امروز قیمت گوشی نوکیا ۶ همراه با تاریخ عرضه مشخص شد. قیمت و زمان عرضه نوکیا 6 در ایران | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/01/14/قیمت-و-زمان-عرضه-نوکیا-6-در-ایران/‎Cached14 ژانویه 2017 ... قیمت گوشی نوکیا ۶ در بازار ایران چقدر خواهد بود؟ ... آن شرکت فلاندی اچ ام دی گلوبال است، در روز ۱۹ دی ماه به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد. تاریخ عرضه و قیمت گوشی G6 مشخص شد - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../تاریخ-عرضه-و-قیمت-گوشی-G6-مشخص-شد/‎Cached27 فوریه 2017 ... رئیس بخش موبایل ال جی الکترونیکس در نشستی در کنگره جهانی موبایل، قیمت گوشی G6 در کره جنوبی را اعلام کرد. به گفته آقای چو، قیمت پرچم‌دار ... تاریخ عرضه گوشی های نوکیا در کشورهای مختلف مشخص شد - مای نوکیا mynokia.ir/nokia-3-5-6-3310-release-timelines-in-europe-apac-uk-and-india/‎Cachedمرجع نوکیا اخبار نوکیا مرجع تخصصی نوکیا نوکیا 6 نویکا 3310 نوکیا خبر نوکیا اخبار روز نوکیا ویدیو نوکیا خبر تلفن همراه فروش نوکیا فروشگاه نوکیا. نوکیا 6 / Nokia 6 - زومیت www.zoomit.ir/tag/nokia-6/‎Cachedموجودی گوشی نوکیا 6 نقره ای لحظاتی پس از عرضه تمام شد. 41 .... قرار است گوشی‌های اندرویدی نوکیا در بازه‌های زمانی مشخص آخرین نسخه‌ی اندروید را دریافت کنند. گوشی ... قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات نوکیا 8 فاش شد - مگیتو https://magito.ir/.../mobile.../قیمت-تاریخ-عرضه-و-مشخصات-نوکیا-8-فاش-شد‎Cached16 جولای 2017 ... مشخصات نوکیا 8 (Nokia 8) به همراه قیمت و تاریخ عرضه آن به بیرون درز کرد. ... برنامه کلی 2017 نوکیا فاش شد: گوشی نوکیا 2، نوکیا 7، 8 و 9 به زودی ... 8 مشخص شد: نخستین پرچمدار اندرویدی نوکیا در راه است 6 روز پیش گجت نیوز ... مشخصات ، قیمت و تاریخ عرضه نوکیا 8 مشخص شد - گلکسی ورلد galaxyworld.ir/nokia-8-specifications-release-date-and-price-leaks/‎Cachedقلب نوکیا 8 توسط چیپست قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 660 قدرت خواهد گرفت ، این در حالی است که ... مشخصات ، قیمت و تاریخ عرضه گوشی نوکیا ۸ مشخص شد.