مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟

[ad_1]
حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟

خبرگزاری آریا-حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از 20 دقیقه طول بکشد.
به گزارش خبرگزاری آریا،محققان در یک مطالعه دریافتند افرادی که دچار ایست قلبی می شوند (به این معنی که ضربان قلب شان متوقف شده است)، اگر در طبقه های میانی یا فوقانی ساختمان های بلند باشند، نسبت به کسانی که در طبقه های پایین تر هستند، احتمال کمتری وجود دارد که زنده بمانند.
در طول دوره مطالعه پنج ساله انجام شده در کانادا، 4.2 درصد از بیمارانی که دچار ایست قلبی شده و در طبقه های اول تا سوم بودند، جان سالم به در بردند، در حالی که تنها 2.6 درصد از کسانی که در طبقه 3 یا بالاتر ساکن بودند، زنده ماندند. از کسانی که بالاتر از طبقه 16 بودند، کمتر از 1 درصد زنده ماندند و در طبقه های بالاتر از 25، هیچ کس زنده نمانده بود.
دکتر رابرت سیلورمن، استادیار پزشکی اورژانسی در دانشکده پزشکی هافسترا نورسول در نیویورک، که در مطالعه شرکت نداشت، با توجه به تحقیقات خود گفت که بیشترین تاخیر در رسیدن به بیماران ایست قلبی معمولا در ساختمان های چند طبقه رخ داده است. موانع رسیدگی به موقع به بیمار شامل ارتفاع و پیچیدگی طرح ساختمان، قفل بودن درب لابی و عدم هر نوع همراهی است که می تواند حرکت به محل بیمار را تسهیل کند.
به گفته محققان، هر چه زودتر خدمات پزشکی و مراقبتی به یک بیمار ایست قلبی ارائه شود، شانس بیشتری برای زنده ماندن خواهد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجتمع آموزشی امام صادق عبهترین زمان برای مطالعه چه زمانی است هر کس بنا بر تجربه یا تحقیق خود زمان یا زمانهای خدا بود و دیگر هیچ نبود، نوشته شهید دکتر مصطفی …اعتراف تلخ جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی ، ایرانی‌ها حیثیت پیشگیری و نقش آن در سلامتی پیشگیری از اعتیادپیشگیری و نقش آن در سلامتی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در جامعه صفحه اصلی عناوین کلینیک ترک خود ارضائی محتلم شدن چیست؟ آیا ضرر دارد؟ در افراد مختلف با توجه به سن و وراثت و تغذیه ممکن است هر زیست شناسیاز دو بخش قدامیمتاسفال و خلفیمیانسفالتشکیل شده استدر بخش قدامی پس مغز مخچه بهداشت عمومی سایت پزشکان بدون مرزبه گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، در چند سال اخیر چند پژوهش برای بررسی میزان بیولوژیوسیع‌ترین کاربرد بالقوه این نوع درمان ، تولید سلولها و بافتهایی است که می‌توانند دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان …یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت سینوزیت یک بیماری التهابی مزمن است که در ناحیه مخاط خانوووووووومی دوستت دارمباز هم بلوغ سن بلوغ، دورانی است که بسیاری از والدین فرزندان خود را تنبل می‌نامند مجتمع آموزشی امام صادق ع بهترین زمان برای مطالعه چه زمانی است هر کس بنا بر تجربه یا تحقیق خود زمان یا زمانهای خاصی را تحقیق سلامتی و تندرستی با ورزش سلامتی و تندرستی با ورزش ورزش به فعالیتها یا مهارتهای عادی جسمانی‌ای گفته می‌شود که بر پیشگیری و نقش آن در سلامتی پیشگیری از اعتیاد پیشگیری و نقش آن در سلامتی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در جامعه صفحه اصلی عناوین مطالب زیست شناسی از دو بخش قدامیمتاسفال و خلفیمیانسفالتشکیل شده استدر بخش قدامی پس مغز مخچه وبرجستگی های خدا بود و دیگر هیچ نبود، نوشته شهید دکتر مصطفی چمران – قسمت اعتراف تلخ جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی ، ایرانی‌ها حیثیت آمریکا کلینیک ترک خود ارضائی محتلم شدن چیست؟ آیا ضرر دارد؟ در افراد مختلف با توجه به سن و وراثت و تغذیه ممکن است هر چند بیولوژی دید کلی اسکلت بدن از تعداد زیادی استخوان تشکیل شده است که بعضی از آنها فرد و بعضی دیگر زوج دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت سینوزیت یک بیماری التهابی مزمن است که در ناحیه مخاط ‌سینوس خانوووووووومی دوستت دارم نوجوانی و علاقه به مد آسیب شناسی الگوهای رفتاری در نوجوانی پرونده روی میز نشان می داد که



لینک منبع :حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟

حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../حمله-قلبی-در-چه-مکان-هایی-خطرناک-تر-است/7219805 خبرگزاری آریا-حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از 20 دقیقه طول بکشد. به ... حمله قلبی چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ - تی نیوز tnews.ir/news/8a8d77086693.html 31 دسامبر 2016 ... حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد. خبرگزاری آریا - حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ www.aryanews.com/.../حمله-قلبی-در-چه-مکان-هایی-خطرناک-تر-است-؟‎Cached12 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا-حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از 20 دقیقه طول ... حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ | حمله قلبی در ارتفاعات - قطره www.ghatreh.com/news/nn35530641/حمله-قلبی-مکان-هایی-خطرناک-است 12 ژانویه 2017 ... حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از 20 Ø. حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../حمله-قلبی-در-چه-مکان-هایی-خطرناک-تر-است‎Cached12 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا-حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از 20 دقیقه طول ... حمله قلبی چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ www.nlink.ir/health/gnqhkjjd.html 31 دسامبر 2016 ... نیوزلینک ، حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از ۲۰ دقیقه طول ... آنچه باید در رابطه با حمله قلبی بدانید – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=26285‎Cached Similarاین بیماری در مردان شایع تر است ، اما میزان بروز آن در خانم ها نیز رو به افزایش گذاشته است . ... بنابراین ضروری است علائم حمله قلبی را بشناسیم تا به موقع به کمک اعضای خانواده ، دوستان یا همکاران خود بشتابیم . ... رگ های کرونر، اولین رگهایی هستند که از آئورت نشات می گیرند و خونرسانی به خود ...... چه تغییراتی در سینه خطرناک است؟ حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ - لیمو پاتوق limopatogh.ir/news/120486 n حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد. \n \n حمله قلبی در ... آشنایی با حمله یا سکته قلبی - راستینه - سایت پزشکی و مجله ... https://rastineh.com/آشنایی-با-حمله-یا-سکته-قلبی-و-علایم-آنها/‎Cachedحمله قلبی که به نام سکته فلبی نیز شناخته می شود، می تواند خطرناک باشد. ... با اینحال ممکن است آسپرین با سایر داروهای شما تداخل داشته باشد و در حین حمله قلبی بدون ... تست های آزمایشگاهی: سلولهای زنده حاوی آنزیم ها و پروتئین هایی (همانند کراتین ..... وارفارین معمولا “رقیق کننده خون” نامیده میشود، ولی کلمه صحیح تر “ضد انعقاد” است. حمله قلبی در چه مکان هایی خطرناک تر است ؟ - نیوزس newzes.ir/news/131302 1 ژانویه 2017 ... n حمله قلبی در ارتفاعات خطرناک تر است.حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد.