مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس

[ad_1]

سامسونگ سال هاست که مشغول طراحی نمایشگرهای تاشویی است که به سمت داخل تا می‌شوند و درنتیجه نمایشگر منعطف آنها در داخل قرار می‌گیرد. اما شایعات از طراحی نمایشگر جدیدی خبر دادند که به سمت بیرون تا می‌شود زیرا نتایج بررسی ‌های اولیه نشان می‌دهد که باز کردن نمایشگر تا شده به سمت بیرون برای چک کردن نوتیفکیشن‌ها و غیره، چندان راحت نیست.

به گزارش صبحانه،  به این ترتیب مزیت نمایشگر تاشویی که به سمت بیرون باز می‌شود این است که صرف نظر از اینکه دستگاه در حالت تاشده یا باز قرار دارد، نمایشگر همواره در دسترس است. از سوی دیگر تحقیقات انجام شده برای تولید نمایشگری که به سمت داخل تا می‌شود، تولید این نمایشگر تاشو به سمت بیرون جدید را راحت‌تر کرده است.
قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس
شایعه جدیدی که در این زمینه منتشر شده از آماده سازی تجاری چنین دستگاهی تا سه ماهه سوم سال 2017 میلادی خبر می‌دهد که با شایعات قبلی درباره تاریخ عرضه نهایی این محصول مطابقت دارد. البته سامسونگ هنوز به صورت رسمی از تولید چنین دستگاهی خبر نداده است.

مطابق با تصاویر جدید، پنل نمایشگر این گوشی نسل جدید به سمت بیرون قرار دارد و در حالت باز ابعاد آن به 18 سانتی متر (7 اینچ) می‌رسد که بیشتر شبیه به یک تبلت خواهد شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند گوشی هوشمندی با ابعادی معمولی داشته باشند، البته با ضخامتی کمی بیشتر نسبت به میانگین گوشی های فعلی، اما در مواقع نیاز برای مثال دیدن فیلم یا وب گردی، می‌توانند به سادگی تای گوشی خود را باز کرده و از نمایشگری بزرگتر استفاده کنند.

ال جی نیز در حال طراحی یک نمایشگر اولد منعطف است و به نظر می‌رسد که فناوری ال جی از سامسونگ پیشرفته تر باشد زیرا ال جی از همان ابتدا کارش را با طراحی نمایشگرهای تاشو به سمت بیرون آغاز کرده است.

منبع : تک شات

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپلچگونه اینترنت گوشی را با دیگر دستگاه‌ها به …آموزشسلاممن میخام از اینترنت گوشی به لبتاب وصل بشمهمین کارها رو میکنم لبتاب هم کانکت میشه تبدیل صفحات وب به در فایرفاکس با افزونه …آموزشتبدیل صفحات وب به در فایرفاکس با افزونه تک شات اخبار داغ فناوریگجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به بازیابی پیامک‌های حذف شدهفناوری و تکنولوژی روز ویرایشگر عکس حالا در ویندوز فون ۸ نکته کلیدی در خرید تبلت‌ اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپل چگونه اینترنت گوشی را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارم؟ آموزش آیا می‌توان اینترنت گوشی را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک گذاشت؟ آیا می‌توان از گوشی به تبدیل صفحات وب به در فایرفاکس با افزونه آموزش تبدیل صفحات وب به در فایرفاکس با افزونه تک شات اخبار داغ فناوری گجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به تازگی دو بازیابی پیامک‌های حذف شده سیستم عامل اندروید تصور کنید گوشی اندرویدی جدید خود را تازه از جعبه خارج کرده‌اید، به نظر



لینک منبع :قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس

قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس - صبحانه آنلاین sobhanehonline.com/.../قابلیت-تبدیل-گوشی-تاشوی-سامسونگ-به-تبلت-عکس‎Cached12 ژانویه 2017 ... سامسونگ سال هاست که مشغول طراحی نمایشگرهای تاشویی است که به سمت داخل تا می‌شوند و درنتیجه نمایشگر منعطف آنها در داخل قرار می‌گیرد. اما شایعات ... قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../قابلیت-تبدیل-گوشی-تاشوی-سامسونگ-به-تبلت-عکس‎Cached14 ژانویه 2017 ... سامسونگ سال هاست که مشغول طراحی نمایشگرهای تاشویی است که به سمت داخل تا می‌شوند و درنتیجه نمایشگر منعطف آنها در داخل قرار می‌گیرد. اما شایعات ... قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس | اخبار شمال ... news.shomalgardi.com/.../قابلیت-تبدیل-گوشی-تاشوی-سامسونگ-به-تبلت-عکس/ 14 ژانویه 2017 ... سامسونگ سال هاست که مشغول طراحی نمایشگرهای تاشویی است که به سمت داخل تا می‌شوند و درنتیجه نمایشگر منعطف آنها در داخل قرار می‌گیرد. اما شایعات ... گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت ۷ اینچی تبدیل می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/11/151010/samsungs-foldable-phone-tablet/‎Cached12 ژانویه 2017 ... گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت ۷ اینچی تبدیل می‌شود ... کره‌ای روی محصول جدیدی که از قابلیت تاشو بهره می‌برد از آگوست سال ۲۰۱۶ کار می‌کند. گوشی تاشو جدید سامسونگ، با قابلیت تبدیل به یک تبلت 7 اینچی ... khabarfarsi.com/u/31361639 12 ژانویه 2017 ... با تمامی قابلیت های جدید گوشی اچ تی سی یو اولترا آشنا شوید. اچ تی سی .... قابلیت تبدیل گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت +عکس. سمت بیرون ... گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت 7 اینچی تبدیل می شود - زومیت | خبر ... khabarfarsi.com/u/31391882/back نگاهی به 11 تکنولوژی مهم سال 2017 +عکس ... گوشی جدید سامسونگ خم می شود +عکس .... گوشی تاشو جدید سامسونگ، با قابلیت تبدیل به یک تبلت 7 اینچی، در راه ... گوشی تاشو جدید سامسونگ، با قابلیت تبدیل به یک تبلت ... - خبر زنده khabarezendeh.com/.../گوشی-تاشو-جدید-سامسونگ-با-قابلیت-تبدیل-به-یک-تبلت-7-اینچی-در-راه-است-2621431.html گوشی تاشو جدید سامسونگ، با قابلیت تبدیل به یک تبلت 7 اینچی، در راه است. تاریخ انتشار ... پیشرفته ترین صندلی هواپیمایی جهان رونمایی شد+عکس‏‏. نحوه ی تبدیل گوشی تاشو 5 اینچی Galaxy X به تبلت 7 اینچی در ... tech.vitrino.com/.../تبدیل-گوشی-تاشو-5-اینچی-galaxy-x-به-تبلت-7-اینچی/‎Cached17 ژانویه 2017 ... در حال حاضر گفته می شود که سامسونگ در طی این سال ها در حال ساخت گوشی تاشو ۵ اینچی با نام Galaxy Xبوده است که قابلیت تبدیل شدن به تبلتی ۷ ... گوشی تاشو جدید سامسونگ، با قابلیت تبدیل به یک تبلت ... - دیجی رو digiro.ir/samsung-foldable-phone-unrolls-into-7-inch-tablet/‎Cached11 ژانویه 2017 ... در چند سال گذشته کمپانی‌های مختلفی در تلاش برای طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو (گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو) بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد ... گوشی تاشو سامسونگ که به تبلت تبدیل می‌شود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../گوشی-تاشو-سامسونگ-که-تبلت-تبدیل-می‌-شو/‎Cached10 دسامبر 2016 ... گوشی تاشو جدید سامسونگ به تبلت تبدیل می‌شود ... ظاهرا این شرکت قصد دارد ابتدا با نمایش دادن چنین گوشی تاشونده‌ای، قابلیت‌های آن را به بازار ...