مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد

[ad_1]

شرکت ال جی با افزودن قابلیت های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می کند و می تواند خودش سفارش خرید بدهد.

به گزارش صبحانه،  بلندگوی هوشمند الکسا که توسط آمازون عرضه شده در یک سال اخیر برای اجرای انواع فرامین به کار گرفته شده است، اما یخچال Smart InstaView  ال جی از این توانمندی به شیوه ای منحصر به فرد استفاده کرده است.
ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد
به گزارش  انگجت، یخچال مذکور با دستیار صوتی یاد شده و تجهیز به سیستم عامل webOS به زودی روانه بازارهای آمریکا خواهد شد و گفته می شود مدل جهانی آن مجهز به ویندوز 10 خواهد بود و قرار است دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت برای دریافت فرامین صوتی بر روی آن نصب گردد.

بنابراین این یخچال علاوه بر نگهداری مواد غذایی قادر به پخش اخبار و اطلاع رسانی در مورد وضعیت آب و هواست و همچنین می تواند خودش با بررسی محتویات داخل یخچال از کمبود مواد اولیه یا میوه ای خاص مطلع شود و سفارش خرید آن را برای فروشگاه مربوطه ارسال کند.

دریافت رسید خرید هم از این طریق ممکن است. این یخچال ها دارای دوربین هایی هستند که مشاهده وضعیت مواد غذایی مختلف را در درون خود ممکن می کنند و لذا برای بررسی این موضوع نیازی به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال نیست.

تمامی اطلاعات مذکور از طریق برنامه موبایلی این یخچال هم قابل دسترس است. قیمت این یخچال ها 4600 دلار اعلام شده است.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بازار دیجیتال راهکاری برای حل بحران ساخت و ساز در تهران ایران میلیون نفت شناور خود را سازمان بسیج مهندسین صنعتیپایگاه اطلاع‌رسانی بسیج مهندسین رئیس شورای عالی بسیج کشور در جلسه ناگفته‌های پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ایستانیوزروس‌ها طیاره سوخو را به ما ندادند دولت برای صادرکنندگان مشوق در نظر بگیرد آغاز عصر پایگاه خبری تحلیلی صبحانه با خبرصبحانه گزارش می دهد ثبت‌ سفارش واردات خودرو بی سر و صدا متوقف شد صدای پای گرانی فرمول محاسبه سود و اقساط وام های دریافتی بانکها …خیلی از مشتریان و حتی کارمندان بانکی با نحـــوه محاسبه سود تسهیلات دریافتی از بانکها بازار دیجیتال راهکاری برای حل بحران ساخت و ساز در تهران ایران میلیون نفت شناور خود را فروخت فرمول محاسبه سود و اقساط وام های دریافتی بانکها با مثال خیلی از مشتریان و حتی کارمندان بانکی با نحـــوه محاسبه سود تسهیلات دریافتی از بانکها سازمان بسیج مهندسین صنعتی رئیس شورای عالی بسیج کشور در جلسه ناگفته‌های برجام گفت جامعه ما از عدم شفافیت رنج می‌برد و پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ایستانیوز روس‌ها طیاره «سوخو» را به ما ندادند دولت برای صادرکنندگان مشوق در نظر بگیرد آغاز عصر بی پایگاه خبری تحلیلی صبحانه با خبر صبحانه گزارش می دهد «ثبت‌ سفارش واردات خودرو» بی سر و صدا متوقف شد صدای پای گرانی محصولات



لینک منبع :ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد

ساخت یخچالی که سفارش خرید می دهد و فرامین صوتی را می‌فهمد www.farsnews.com/13951018000236‎Cached7 ژانویه 2017 ... شرکت ال جی با افزودن قابلیت‌های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده است که فرامین صوتی را درک می کند و می‌تواند ... ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../ساخت-یخچالی-که-خرید-می‌کند-و-فرامین-صوتی-را-می-فهمد 7 ژانویه 2017 ... شرکت ال جی با افزودن قابلیت های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می کند و می تواند خودش ... ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد - تیتر امروز www.titreemroz.ir/.../ساخت-یخچالی-که-خرید-می‌کند-و-فرامین-صوتی-را-می-فهمد 7 ژانویه 2017 ... به گزارش تیتر امروز، به نقل از انگجت، بلندگوی هوشمند الکسا که توسط آمازون عرضه شده در یک سال اخیر برای اجرای انواع فرامین به کار گرفته شده ... ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد khabarezendeh.com/.../ساخت-یخچالی-که-خرید-می-کند-و-فرامین-صوتی-را-می-فهمد-2555742.html‎Cachedشرکت ال جی با افزودن قابلیت های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می کند و می تواند خودش سفارش خرید بدهد. ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../ساخت-یخچالی-که-خرید-می-کند-و-فرامین-صوتی-را-می-فهمد‎Cached7 ژانویه 2017 ... شرکت ال جی با افزودن قابلیت های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می کند و می تواند خودش ... ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../ساخت-یخچالی-که-خرید-می-کند-و-فرامین-صوتی-را-می-فهمد‎Cached7 ژانویه 2017 ... دولت بهار: شرکت ال جی با افزودن قابلیت های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می کند و می تواند ... ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد - .:TSENEWS ... tsenews.com/ساخت-یخچالی-که-خرید-می‌کند-و-فرامین-صو/‎Cachedساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد · خبرهای مرتبط · کدخدایی: با تخلفات کمبود تعرفه برخورد می‌کنیم · درب های خروجی شعب رای تا ساعت ۲۴ امشب ... ساخت یخچالی که خرید می کند و فرامین صوتی را می فهمد - سرزه www.serze.com/ساخت-یخچالی-خرید-فرامین-صوتی-فهمد-2691578/‎Cached7 ژانویه 2017 ... ساخت یخچالی که خرید می کند و فرامین صوتی را می فهمد ال جی با اضافه کردن تواناییهای بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود تولیدی عرضه کرده ... ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد - داده پرداز ... mail.matin.co/.../ساخت-یخچالی-که-خرید-می‌کند-و-فرامین-صوتی-را-می-فهمد.html‎Cachedشرکت ال جی با افزودن قابلیت‌های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می‌کند و می‌تواند خودش سفارش خرید بدهد. ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد www.shabakekhabari.ir/ساخت-یخچالی-که-خرید-می‌کند-و-فرامین-صو/ ساخت یخچالی که خرید می‌کند و فرامین صوتی را می فهمد.