مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه

[ad_1]

وب سایت تک نیوز - متین گودرزی: به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی HTC قصد دارد با معرفی سری جدید پرچمداران خود، عملکرد نه چندان خوب خود در سال 2016 را، امسال بهبود ببخشد. گوشی جدید این کمپانی با اسم رمز Ocean Note احتمالاً پرچمدار بعدی این کمپانی خواهد بود که می‌تواند طرفداران گوشی‌های اندرویدی را بار دیگر جذب برند HTC کند. امروز عکس‌های جدیدی از این گوشی منتشر شده است. این عکس‌ها به وسیله‌ی یکی از کاربران وبسایت Weibo که یکی از این دستگاه‌ها را در اختیار داشته است، منتشر شده است.

 

 تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

به نظر می‌رسد کمپانی HTC در پرچمدار جدید خود از فریمی تمام شیشه‌ای استفاده کرده است. فرآیند طراحی و ساختی متفاوت از گوشی‌های پیشین این کمپانی که با استفاده از فلز ساخته می‌شدند. گوشی Ocean Note کمپانی HTC یا همان گوشی HTC U Ultra، طراحی بسیار نزدیکی به گوشی‌های طراحی شده به وسیله‌ی کمپانی سامسونگ دارد.

 

 تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

 

در بخش دوربین آن نیز برآمدگی قابل توجهی وجود دارد که شاید برای برخی از کاربران ناخوشایند باشد. کمپانی سامسونگ امسال با عرضه‌ی گلگسی اس 7 خود بازار اسمارت‌فون های اندرویدی را تصاحب کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی در دست نیست و استفاده از واژه‌ی ” نوت ” در اسم رمز آن، خبر از دستگاه بزرگ یا فبلت را می‌دهد.

 

 تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

 

در عکس‌های منتشر شده از این گوشی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیده نمی‌شود. پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر تصمیم کمپانی HTC برای حذف این جک منتشر شده بود. در عکسی که از صفحه‌ی این دستگاه در هنگام کار منتشر شده است، تاریخ 5 ژانویه و محل آن لاس‌وگاس می‌باشد. بنابراین می‌توان حدس زد که این عکس‌ها از این گوشی در نمایشگاه CES گرفته شده‌اند.

 

 تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

در این دستگاه از دو صفحه نمایش استفاده شده است. صفحه نمایش اول همانند سایر گوشی‌های موبایل است. صفحه نمایش دوم که بخش کوچکی از بالای صفحه نمایش اول را شامل می‌شود، صفحه‌ای برای نمایش نوتیفیکیشن ها می‌باشد. بنابر این در این گوشی، کاربر بدون این که نیاز باشد دستگاه خود را آنلاک کند و یا صفحه‌ی آن را روشن کند، می‌تواند تمامی نوتیفیکیشن های دریافتی و اطلاعات مهم درمورد دستگاه را بروی این بخش از صفحه ببیند.

 

  تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

 

یک دوربین سلفی نیز در سمت چپ این صفحه قرار دارد. لازم به ذکر است که همانند چیزی که پیش‌تر در گوشی‌های LG یا برخی دیگر از کمپانی‌ها دیده بودیم، صفحه نمایش دوم این گوشی همیشه روشن است. بنابراین با یک نگاه به صفحه می‌توان از آخرین اطلاعات موجود و نوتیفیکیشن های دریافتی باخبر شد.

 

 تصاویر زنده منتسب به گوشی HTC U Ultra منتشر شد؛ مجهز به نمایشگر ثانویه

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه

Images for تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تصاویر-گوشی-htc-u-ultra-مجهز-به-نمایشگر-ثانویه‎Cachedگوشی Ocean Note کمپانی HTC یا همان گوشی HTC U Ultra، طراحی بسیار نزدیکی به گوشی‌های طراحی شده به وسیله‌ی کمپانی سامسونگ دارد. تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه www.24khabar.com/.../تصاویر-گوشی-HTC-U-Ultra-مجهز-به-نمایشگر-ثانویه/ تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه. متین گودرزی: به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی HTC قصد دارد با معرفی سری جدید پرچمداران خود، عملکرد نه چندان ... تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه www.harpynews.com/.../تصاویر-گوشی-htc-u-ultra-مجهز-به-نمایشگر-ثانویه‎Cached12 ژانویه 2017 ... گوشی Ocean Note کمپانی HTC یا همان گوشی HTC U Ultra، طراحی بسیار نزدیکی به گوشی‌های طراحی شده به وسیله‌ی کمپانی سامسونگ دارد. تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه - گذار نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/31390728/back تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه. وب سایت تک نیوز – متین گودرزی: به نظر می رسد کمپانی تایوانی HTC قصد دارد با معرفی سری جدید پرچمداران ... تصاویر گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../تصاویر-گوشی-HTC-U-Ultra-مجهز-به-نمایشگر-ثانویه/7222680 فرآیند طراحی و ساختی متفاوت از گوشی های پیشین این کمپانی که با استفاده از فلز ساخته می شدند. گوشی Ocean Note کمپانی HTC یا همان گوشی HTC U Ultra، ... تصاویر زنده منتسب به موبایل HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه ... www.iscanews.ir/.../تصاویر-زنده-منتسب-به-موبایل-HTC-U-Ultra-مجهز-به-نمایشگر-...‎Cached11 ژانویه 2017 ... موبایل HTC 10 در سال گذشته توانست بخشی از خریداران بازار را به سمت خود کشانده و آنها را راضی نگه دارد، که البته تعدادشان خیلی هم زیاد نبود. بررسی دیجیاتو: HTC U Ultra - دیجیاتو digiato.com/article/2017/03/26/بررسی-دیجیاتو-htc-u-ultra/‎Cached26 مارس 2017 ... در ادامه ی مطلب با بررسی HTC U Ultra همراه باشید تا ببینیم ... V20 که به دلیل وجود نمایشگر ثانویه رقیب مستقیم پرچمدار جدید اچ تی سی به حساب می آید. .... با پیکسل های بزرگ 1.55 میکرونی مجهز است و گشادگی دریچه دیافراگم آن اف 1.8 .... تی سی · راهنمای خرید · گوشی موبایل HTC U Ultra · گوشی موبایل اچ تی سی ... جمع‌بندی شایعات پیرامون HTC U 11؛ هرآنچه که در رابطه با پرچم‌دار جدید ... www.gsm.ir/.../جمع‌بندی-شایعات-پیرامون-HTC-U-11؛-هرآنچه-که-در-رابطه-با-پرچم‌دار-جدید-اچ‌تی‌سی-می‌دانیم!/‎Cached14 مه 2017 ... جمع‌بندی شایعات پیرامون HTC U 11؛ هرآنچه که در رابطه با پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی می‌دانیم! ... 72 ساعت دیگر از گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی HTC U 11 رونمایی خواهد کرد و به ... نمایشگر ثانویه به احتمال زیاد، در نسل بعدی گوشی HTC U Ultra مجدداً ... به پنل LCD مجهز نمی‌شود و می‌توان انتظار داشت که HTC U 11 همانند A9 یا ... مقایسه HTC U11 با HTC U Ultra: چشم در برابر چشم! - جی اس ام www.gsm.ir/.../مقایسه-HTC-U11-با-HTC-U-Ultra:-چشم-در-برابر-چشم!/‎Cached19 مه 2017 ... در واقع، به نحوی شرکت سازنده اعلام کرد که HTC U Ultra یک گوشی ... از سری U به یک نمایشگر ثانویه 2 اینچی مجهز شده است که در بالای نمایشگر ...