مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان

[ad_1]

وب‌سایت زوم تک - مهگل آزاد: هیچ فکر کرده اید وقتیکه در هوای سرد یک لیوان هات چاکلت داغ یا یک فنجان سرپُر کافی میکس سر می کشید، چه ضرری متوجه حالتان است؟ اما اگر هوای سرد با یخ های منجمد زیر پایتان را در نظر بگیریم، حق با شماست. یک نوشیدنی داغ و اما فوق العاده شیرین با یک وان شکر واقعا می چسبد! ما در این مقاله قصد داریم نوشیدنی های داغ اما مفید قلبتان را معرفی کنیم. به هر حال، ما همواره به سلامت شما اهمیت داده و به آن ارزش می نهیم.


کاکائو داغ با شکلات تیره

چه چیزی بهتر از یک ماگ (لیوان) سرپُر از شکلات داغ در هوای سرد؟ اما اگر به فکر قلبتان هستید، باید بگویم بهتر است یک نسخه سالم از آن را متناسب با وضع قلبتان درست کنید. اگر بیماری قلبی دارید و یا نگران وضع قلبتان در آینده تان هستید، از شیرهای گیاهی اعم از سویا، بادام و… استفاده کنید. همچنین اگر کلسترول بالا دارید از شیر بدون چربی گاو و یا ۱% چربی بهره مند شوید. برای افزایش سلامتتان شکلات تیره را با شیر سالمتان مخلوط کنید. بیوفلاونوئید موجود در شکلات تیره موجب کاهش فشار خونتان می گردد. اگر به یک هات چاکلت غلیظ تر نیاز دارید می توانید از خامه بدون چربی هم استفاده کنید.

دمنوش سیب با ادویه دارچین

این دمنوش آسان پز حاوی میخک، فلفل شیرین و دارچین به همراه تکه های سیب است. شما برای پختن (بله! پختن) این شربت یک قابلمه نیاز خواهید داشت. آب جوش را در قابلمه ریخته و ترکیبات نامبرده را در آن میاندازید. البته باید حرارت کم به این ترکیبات برسد تا عطر و طعم سیب با آن چاشنی ها در فضای خانه تان بپیچد. همانطور که می دانید، سیب حاوی آنتی اکسیدان بسیاری است که مفید قلب ماست. همچنین دارای ویتامین C و پتاسیم می باشد. دارچین هم مفید سلامت قلب شناخته شده و به منظور کاهش فشار خون استفاده می گردد.

نوشیدنی گرم و شیرین زنجبیل

طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم شناخته می شود. برای درست کردن این نوشیدنی، ورقه های زنجبیل تازه را مدت ۵ دقیقه در آب داغ بیاندازید. سپس به منظور طعم دار کردن نوشیدنیتان عسل و یا شکر قهوه ای به آن اضافه کنید. و اگر از طعم شیرین دلزده می شوید، از آبلیمو استفاده کنید. برای هر ۵ فنجان آب یک چهارم برش از زنجبیل تازه نیاز دارید.

شربت داغ کرن بری

آب کرن بری، آب پرتقال و آب سیب اساسا یک نوشیدنی مختص تعطیلات با مضمون طعم میخک، بادیان رومی و دارچین می باشد. نوشیدنی داغ کرن بری (بدون الکل) به منظور نوشیدن در تعطیلات بوده و به تنهایی قادر است قلبتان را تحریک کند. این آب میوه سرشار از آنتی اکسیدان است. شما می توانید این دمنوش را به مدت یک ساعت تهیه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با خوراکی های مفید برای سلامت دهان و دندانسلامت دهان و دندان با معرفی خوراکی های مفیدمصرف چای بر سلامت دهان و دنداناز بین بردن آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟کرفس گیاهی علفی و با فیبر بسته بندی شده، برگ‌های آن شفابخش و ضخیم و گل‌های آن کوچک و سبوس برنج مفید برای پوست و مو، سبوس، خواص …سبوس را همه می شناسند ولی شاید خیلی ها فکر می کنند فقط در نان مورد استفاده است، در مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا مردمانمقالات مرتبط روشهای غیر پزشکی برای پایین آوردن فشار خون خواص و فواید موز برای سلامتیمهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، …درمان تپش قلب با گیاهان دارویی نوشیدنی مفید برای بیماران قلبی دمنوش مناسب بیماران چای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادچایچای نام یک گیاه و نوشیدنی ساخته شده از این گیاه است چای واژه‌ای است چینی که در چین و هشدار درد در این قسمت های بدن نشانه ی بیماری …یک متخصص قلب و عروق با تاکید بر اینکه شکل شایع انفارکتوس به صورت احساس فشار و سنگینی غذاها و خوراکیهای مفید برای درمانغذاها و خوراکیهای مفید برای درمان نام سیب خواص سیب نام علمی گیاه شناسی اصطلاحات مفید پزشکی آرشیو انجمن های سلام من تصمیم دارم در اینجا فرهنگ واژها های عامیانه پزشکی رو که در بین مردم رایج شده و کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش آشنایی با خوراکی های مفید برای سلامت دهان و دندان سلامت دهان و دندان با معرفی خوراکی های مفیدمصرف چای بر سلامت دهان و دنداناز بین بردن پلاک آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟ کرفس گیاهی علفی و با فیبر بسته بندی شده، برگ‌های آن شفابخش و ضخیم و گل‌های آن کوچک و به رنگ سبوس برنج مفید برای پوست و مو، سبوس، خواص سبوس، فواید سبوس سبوس را همه می شناسند ولی شاید خیلی ها فکر می کنند فقط در نان مورد استفاده است، در صورتی که چای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد چای چای نام یک گیاه و نوشیدنی ساخته شده از این گیاه است چای واژه‌ای است چینی که در چین و شمال مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا مردمان مقالات مرتبط روشهای غیر پزشکی برای پایین آوردن فشار خون خواص و فواید موز برای سلامتی غذاها و خوراکیهای مفید برای درمان غذاها و خوراکیهای مفید برای درمان نام سیب خواص سیب نام علمی گیاه شناسی درخت مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی درمان تپش قلب با گیاهان دارویی نوشیدنی مفید برای بیماران قلبی دمنوش مناسب بیماران قلبی هشدار درد در این قسمت های بدن نشانه ی بیماری قلبی است یک متخصص قلب و عروق با تاکید بر اینکه شکل شایع انفارکتوس به صورت احساس فشار و سنگینی در قفسه کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را اخبار مامایی سایت پزشکان بدون مرز بارداری وحاملگی یکی از بهترین اتفاقات در زندگی یک زوج است و لازم است خانم های باردار برای



لینک منبع :نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان

نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان‎Cached13 ژانویه 2017 ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان. طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - فرارو fararu.com/fa/news/.../نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان‎Cached14 ژانویه 2017 ... طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم شناخته می شود. - نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - پایگاه خبری تحلیلی بانو www.banounews.ir/News/4095/نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان 14 ژانویه 2017 ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان خانه داری. نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان. بزرگنمایی: کاکائو داغ با شکلات تیره چه چیزی بهتر از یک ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - خبرلند khabarland.com/news/.../نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان‎Cached13 ژانویه 2017 ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - قطار وبگردی و خبرگردی www.ghatar.com/130000/نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان-2/ تلگرام وبگردی. نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان. ۰ کلیک. مشاهده ادامه مطلب ... mani ۰۲ اسفند ۹۵ foodpress.ir بیان دیدگاه ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - مجله مطالب خواندنی www.iranmg.blogsky.com/1396/02/18/post-16486/‎Cached8 مه 2017 ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان. [ad_1]. وب‌سایت زوم تک - مهگل آزاد: هیچ فکر کرده اید وقتیکه در هوای سرد یک لیوان هات چاکلت داغ یا یک فنجان ... نوشیدنی‌های مفید برای قلب در زمستان | فرارو | خبروان khabarone.ir/news/5873964/نوشیدنی‌های-مفید-برای-قلب-در-زمستان 14 ژانویه 2017 ... نوشیدنی‌های مفید برای قلب در زمستان. طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می‌باشد به منظور تسکین ناراحتی‌های معده تان هم شناخته ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - مفیدستان mofidestan.ir/نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان/ نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان. ۲۴ دی, ۱۳۹۵ مفیدستان ... ما در این مقاله قصد داریم نوشیدنی های داغ اما مفید قلبتان را معرفی کنیم. به هر حال، ما همواره به سلامت شما ... نوشیدنی مفید قلب زمستان - محبوب ها mahboobha.ir/tag/نوشیدنی-مفید-قلب-زمستان‎Cached6 مه 2017 ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان ... طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم ... میوه های مفید برای قلب - آکا www.akairan.com/health/vegetable-health/9652.html‎Cached Similarخواص سبزیجات,خواص میوه های مفید برای قلب , فواید میوه های مفید برای قلب , فوائد ... برای میوه تازه در خارج از فصل آن است، مثل مصرف آلو یا آلبالو خشک در زمستان.