مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید

[ad_1]

وب سایت تک شات:  نوکیا، برندی که خیلی ها با آن بزرگ شده اند، قصد دارد به زودی به بازار اسمارت فون ها بازگردد.نوکیا به تازگی از نخستین گوشی اندرویدی خود، نوکیا 6، در چین پرده برداشت، اما اگر در انتظار محصولی از نوکیا هستید که در بازارهای بیشتری عرضه شود، بد نیست تاریخ 26 فوریه یا 8 اسفند را بر روی تقویم خود علامت بزنید.

 نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید

نوکیا رسماً در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده است که در آن تاریخ خبرهای جدیدی برای علاقمندان خواهد داشت.

26 فوریه یک روز پیش از آغاز به کار کنگره جهانی موبایل MWC 2017 خواهد بود؛ بزرگترین رویداد موبایلی دنیا. در این رویداد می توانید انتظار داشته باشید که کمپانی های متعددی همچون ال جی و احتمالا سامسونگ نسبت به معرفی پرچمداران خود اقدام کنند. نوکیا نیز قطعا هراسی از رونمایی از گوشی جدید خود در آن تاریخ نخواهد داشت.

هیچگونه اطلاعاتی در خصوص محصولی که احتمالا در آن زمان معرفی می شود منتشر نشده، اما هواداران نوکیا قطعا انتظاری بیش از نوکیا 6 میان رده خواهند داشت. این کمپانی وعده داده است که امسال از 5 یا 6 اسمارت فون جدید رونمایی کند که قطعا یکی از انها یک گوشی بالارده خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود نرم افزار دانلودنرمافزاراسمارت فون ها روز به روز در حال گسترش بوده مسیری که به سوی پیشرفت در پیش گرفته اند را روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با ویندوز یا کدام یک بهتر استآموزشدر ویندوز شما سه گزینه و را برای بازیابی ویندوز در هنگام بروز فال روز دوشنبه آذر فالروزآذرفال روزانه و فال دوشنبه آذر و فال جذاب و فال ماه تولد و فال امروز را در سایت نمناک روش‌های استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی …روشاستعلامبستههای۱۹ دی ۹۵ ساعت ۱۵۰۰ امکان انتخاب بین صدای محیط و صدای اشخاص در هدفون های وایرلس دانلود بازی برای دانلود بازی برای نید فور اسپید کرو با لینک مستقیم رایگان، تمامی آپدیت ها، لینک راهنمایی برای خرید و فروش های دست دومآموزشسلام خسته نباشید می گم به شما دوست عزیز به خاطر ترجمه این متن ولی می خواستم یک سوال آموزش ترفند ویندوز برای استفاده حداکثر از …ترفندویندوزویندوز در برابر فاجعه بنا به هر دلیلی یک اشکال بزرگ در سیستم‌عامل ایجاد کرده‌اید دانستنی جذاب پیرامون مغز انسان زومیتدانستنیجذابمغزانسانخصوصیات فیزیکی در این بخش اطلاعات با ارزشی پیرامون خصوصیات فیزیکی مغز انسان در نکاتی که باید درباره دوره آموزشی …احتمالاً مستحضرید که بنده از ابتدای تیر ماه به دوره آموزشی سربازی اعزام شدم و اکنون دانلود نرم افزار دانلودنرم اسمارت فون ها روز به روز در حال گسترش بوده مسیری که به سوی پیشرفت در پیش گرفته اند را با روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آن ویندوز یا کدام یک بهتر است آموزش در ویندوز شما سه گزینه و را برای بازیابی ویندوز در هنگام بروز مشکلات راهنمایی برای خرید و فروش های دست دوم آموزش سلام خسته نباشید می گم به شما دوست عزیز به خاطر ترجمه این متن ولی می خواستم یک سوال بپرسم دانلود بازی برای دانلود بازی برای نید فور اسپید کرو با لینک مستقیم رایگان، تمامی آپدیت ها، لینک تک شات اخبار داغ فناوری فناوری تلاش های محققان می تواند پای سرامیک و فلز را نیز به چاپگر های سه بعدی باز کند دانستنی جذاب پیرامون مغز انسان زومیت دانستنیجذاب خصوصیات فیزیکی در این بخش اطلاعات با ارزشی پیرامون خصوصیات فیزیکی مغز انسان در اختیارتان آموزش ترفند ویندوز برای استفاده حداکثر از امکانات سیستم ترفندویندوز ویندوز در برابر فاجعه بنا به هر دلیلی یک اشکال بزرگ در سیستم‌عامل ایجاد کرده‌اید بررسی ادعاهای پرهیاهوی «حافظ ناظری» موسیقی ایرانیان اینها نکاتی است که باید بدانها پرداخت و از نویسنده پرسید به استناد کدامین مدرک این ادعاها نکاتی که باید درباره دوره آموزشی سربازی بدانید احتمالاً مستحضرید که بنده از ابتدای تیر ماه به دوره آموزشی سربازی اعزام شدم و اکنون که می



لینک منبع :نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید

نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../نوکیا-تاریخ-8-اسفند-را-به-خاطر-بسپارید 12 ژانویه 2017 ... نوکیا به تازگی از نخستین گوشی اندرویدی خود، نوکیا 6، در چین پرده برداشت، اما اگر در انتظار محصولی از نوکیا هستید که در بازارهای بیشتری ... نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - تک شات - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148414590008147 11 ژانویه 2017 ... نوکیا، برندی که خیلی ها با آن بزرگ شده اند، قصد دارد به زودی به بازار اسمارت فون ها بازگردد. نوکیا به تازگی از نخستین گوشی اندرویدی خود، نوکیا ... Images for نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31381346 12 ژانویه 2017 ... نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید. وب سایت تک شات: نوکیا، برندی که خیلی ها با آن بزرگ شده اند، قصد دارد به زودی به بازار اسمارت فون ها ... نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../نوکیا-تاریخ-8-اسفند-را-به-خاطر-بسپارید/ 12 ژانویه 2017 ... نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید. نوکیا، برندی که خیلی ها با آن بزرگ شده اند، قصد دارد به زودی به بازار اسمارت فون ها بازگردد. نوکیا به ... نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - اخبار 24 ساعته و لحظه به ... khabarezendeh.com/.../نوکیا-تاریخ-8-اسفند-را-به-خاطر-بسپارید-2616261.html‎Cachedچهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵. نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید. نوکیا، برندی که خیلی ها با آن بزرگ شده اند، قصد دارد به زودی به بازار اسمارت فون ها بازگردد . نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید khabarezendeh.com/.../نوکیا-تاریخ-8-اسفند-را-به-خاطر-بسپارید-2625728.html‎Cachedخبر زنده · سیاسی · جهان · اقتصادی · استخدامی · ورزشی · فناوری · سلامت · اجتماعی · فرهنگی · هنری · حوادث · گوناگون · تصویری · گردشگری. نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - پورتال خبری و سبک زندگی tnews.ir/news/a52377895175.html منتجب نیا: باهنر وزیر نمی شود/ایده ترامپ، جوک روز شد · منصوریان؛ متفکر و نگران · تهاجمات فرهنگی غرب علیه ایران رو به به افزایش است · دستگیری تروریست های ... نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - تک شات | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...2KraqSDYtNin2Ko=‎Cachedچهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵. نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید. نوکیا، برندی که خیلی ها با آن بزرگ شده اند، قصد دارد به زودی به بازار اسمارت فون ها بازگردد . به خاطر تاریخ - رزبلاگ bahman-girl.rozblog.com/tag/به-خاطر-تاریخ کشور به خاطر تلاش یک مرد برای گرفتن یک عکس سلفی روی این مجسمه به زمین ... 4 . نوکیا: تاریخ 8 اسفند را به خاطر بسپارید - برترین ها 12 ژانویه 2017 ... نوکیا: ...