مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش درست کردن لازانیای خوشمزه در تابه

[ad_1]

آموزش درست کردن لازانیای خوشمزه در تابه

آموزش درست کردن لازانیای خوشمزه در تابه 

لازانیا بهترین غذای خوش طعمی است که در تمام جهان مشهور شده و انواع و اقسام مختلفی از آن طبخ می گردد. امروز ما لازانیای تابه ای را آموزش می دهیم. پس از پخت اولیه لازانیا، تابه ی حاوی غذا به مدت ۲۵ دقیقه در فر قرار داده می شود تا نودل های لازانیا پخته و پنیرها آب شوند. اما شما می توانید به جای این کار، شعله گاز را کم کرده و درب تابه را گذاشته و به مدت ۳۰ دقیقه آن را بپزید.

 

مواد لازم:

۱ قاشق غذاخوری روغن کانولا
۴۵۰ گرم گوشت چرخ کرده
۱ قاشق چایخوری نمک
۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه
۲ حبه سیر خرد شده
۱ عدد پیاز متوسط
۲ پیمانه مارینارا
۶ تا ۷ ورقه خام لازانیا
۱ پیمانه پنیر ریکوتا
۱ پیمانه پنیر موزارلا
۲ قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
آموزش درست کردن لازانیای خوشمزه در تابهطرز تهیه:

1-فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2-روغن را در تابه روی حرارت زیاد داغ کنید.

 

3-گوشت چرخ کرده، نمک و فلفل سیاه را اضافه کرده و تفت دهید. سیر و پیاز را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا پیازها شفاف شوند. در این مرحله، یک پیمانه سس مارینارا به مواد اضافه کنید و آنها را تا زمانی تفت دهید که آب مواد کشیده شود.

 

4-با استفاده از یک قاشق بزرگ، مخلوط گوشت را در یک طرف تابه جمع کنید تا جا برای قرار دادن ورقه های لازانیا باز شود. همه ورقه ها را در زیر مواد قرار دهید و سطحشان را با گوشت بپوشانید.

 

5-سپس یک لایه دیگر ورقه لازانیا بچینید. یک لایه سس مارینارا بریزید.

 

6- پنیر ریکوتا را ریخته و سطح آنها را صاف کنید. روی آن، پنیر موزارلا و ریحان را اضافه کرده و آنها را به مدت ۲۵ دقیقه در فر با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد بگذارید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش درست کردن ژله تزریقیتصویرژله ، ژله تزریقی ، ژله رنگی ، دسر ، با سلیقه ، آشپزیآموزش درست کردن ژله تزریقیتصویرآموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآش طرز تهیه انواع غذاها مروری بر گذشته سلفی جذاب و آسانسوری سحر قریشی بچه دار شدن بازیگر مشهور ایرانی در سن آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه روش غذا درست کردن با قارچ آکا قارچ شکم پر قارچ های شکم پر هم اشتهاآور اپتایزرهای خوشمزه و رنگینی هستند می توانید یک پیراشکی خوشمزه با روکش شکلاتی درست کنیمپیراشکی را همه دوست دارند وقتی پس از یک پیاده روی طولانی در خیابان به یک مغازه آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستطرز تهیه کیک صبحانه تابه ای بدون نیاز به فرداخل قابلمه اگه بخوام درست کنم میشه راحت برگردونم که طرف دیگرش بپزه چون در تابه یا آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاهشامی عدس سلام دوستان همونطور که فلافل خیلی غذای خوشمزه ایه شامی عدس هم مثل فلافل در آموزش درست کردن ژله تزریقیتصویر ژله ، ژله تزریقی ، ژله رنگی ، دسر ، با سلیقه ، آشپزیآموزش درست کردن ژله تزریقیتصویر آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآشپیتزا طرز تهیه انواع غذاها طرز تهیه انواع غذاهاآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد ماکارونیطرز تهیه لازانیاطرز تهیه ته آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای روش غذا درست کردن با قارچ آکا سوپ قارچ سوپ وعده ای غذایی برای تمام فصول است و تقریباً همه سوپی که در آن قارچ باشد را دوست یک پیراشکی خوشمزه با روکش شکلاتی درست کنیم پیراشکی را همه دوست دارند وقتی پس از یک پیاده روی طولانی در خیابان به یک مغازه پیراشکی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه کیک صبحانه تابه ای بدون نیاز به فر داخل قابلمه اگه بخوام درست کنم میشه راحت برگردونم که طرف دیگرش بپزه چون در تابه یا قابلمه تا آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاه شامی عدس سلام دوستان همونطور که فلافل خیلی غذای خوشمزه ایه شامی عدس هم مثل فلافل در دسته



لینک منبع :آموزش درست کردن لازانیای خوشمزه در تابه

طرز تهیه لازانیا بدون فر - نمناک namnak.com/لازانیا-بدون-فر.p20844‎Cachedلازانیا بدون فر و درست کردن لازانیا و آموزش تهیه لازانیا و درست کردن لازانیا بدون ... ابتدا پیاز خرد شده رادر تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن ... Images for آموزش درست کردن لازانیای خوشمزه در تابه طرز تهیه لازانیا بدون فر (پخت لازانیا گوشت روی گاز) | ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-لازانیا-بدون-فر-پخت-لازانیا-گوشت-روی-گاز‎Cached21 آگوست 2016 ... لازانیا بدون فر مناسب زمانی است که به اجاق گاز فردار دسترسی ندارید. در این صورت می توانید لازانیا را داخل تابه و روی حرارت ملایم گاز بپزید. طرز تهیه لازانیای بدون فر خوشمزه - سایت سرگرمی و سبک زندگی جوانی ... www.javaniha.com/طرز-تهیه-لازانیای-بدون-فر-خوشمزه/‎Cached Similarطرز تهیه لازانیای بدون فر خوشمزه، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار ... ابتدا پیاز خرد شده رادر تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن ... خوشمزه روز: طرز تهیه لازانیا در تابه (بدون فر) - آپارات www.aparat.com/.../خوشمزه_روز%3A_طرز_تهیه_لازانیا_در_تابه_%28بدون_فر%29‎Cached22 آوریل 2017 ... روزیاتو Rooziato.com خوشمزه روز: طرز تهیه لازانیا در تابه (بدون فر) لازانیا , غذا , آموزش آشپزی , روزیاتو. آپارات - لازانیا www.aparat.com/result/لازانیا‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا مرغ (فوق العاده خوشمزه) · آشپزی آسان و ... طرز تهیه لازانیا تابه ای ( آسان و خوشمزه) · آشپزی آسان و ... How To Make Lasagna - آموزش درست کردن لازانیا. طرز تهیه لازانیا ی عالی و خوشمزه • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-لازانیا-خوشمزه-lasagna-recipes/‎Cachedطرز تهیه لازانیای عالی و خوشمزه به صورت مرحله به مرحله. آموزش کامل پخت لازانیا با گفتن فوت فن های لازانیا. آموزش یک لازانیای خوشمزه که همه میتونن درست کنن. خوشمزه روز: طرز تهیه لازانیا در تابه (بدون فر) [تماشا کنید] - روزیاتو rooziato.com/139688422/طرز-تهیه-لازانیا-در-تابه-بدون-فر/‎Cachedدر این شماره از خوشمزه روز، طرز تهیه لازانیا بدون نیاز به فر یا مایکروفر را آموزش داده ایم که بسیار خوشمزه و سرو آن نیز آسان تر است. برای خوش طعم شدن این لازانیا بهتر ... فوت های کوزه گری در پخت لازانیا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../فوت های-کوزه گری-در-پخت-لازانیا‎‎Cached Similar30 جولای 2015 ... شاید شهرت آن به خاطر مواد خوشمزه، سس و پنیری است که در درست کردن آن ... در این روش لازانیا را داخل تابه، قابلمه مناسب یا ظرف پیرکس نچسب می ... آموزش درست کردن لازانیا بدون فر در خانه - طرز تهیه لازانیا - شمال گردی shomalgardi.com/5369/لازانیا-بدون-فر‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا بدون فر آموزش آشپزی : لازانیا از جمله غذاهای فست فودی پرطرفداری ... ابتدا پیاز خرد شده رادر تابه تفت داده تا طلائی شود سپس گوشت چرخ کرده را به آن ...