مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر لورفته از نوکیا 8

[ad_1]
خبرآنلاین: تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین نیامده، بسیار پرطرفدار شده و 250 هزار نفر آن را به‌صورت اینترنتی پیش‌خرید کرده‌اند.

قرار است نوکیا پرچم‌دار 2017 خود را بانام Nokia 8 در سایز 5.7 اینچی و با رزولوشن QHD ساخته و راهی بازار کند.

ظاهراً درروی نمایشگر AMOLED خبری از دکمه فیزیکی نخواهد بودو کوآلکوم اسنپ دراگون 835 نیز روی آن به‌عنوان جدیدترین پردازنده نصب خواهد شد.

4 و 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی به‌صورت پیش‌فرض روی دو مدل از نوکیا 8 سِت خواهد شد.

دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی پرقدرت مجهز به فناوری HRM است که شبیه آن را در هوآوی p9 دیده‌ایم. دوربین جلو نیز 12 مگاپیکسل مخصوص سلفی بازها طراحی‌شده است.

همچنین اسپیکر دوبانده روی گوشی نصب می‌شود تا بخش صوتی گوشی مجهز به فناوری دالبی باشد.

از سوی دیگر کمپانی HMD که لایسنس برند نوکیا را برای 10 سال از مایکروسافت گرفته است پیش‌فروش نوکیا 6 را از طریق سایت JD.com آغاز کرده و در ساعات اولیه رکورد پیش‌فروش 250 هزار گوشی (قیمت زیر 245 دلار) را به ثبت رساند تا کاربران علاقه‌مند به برند نوکیا وفاداری خود را نشان دهند.

از روز 19 ژانویه نوکیا 6 در چین روانه بازار می‌شود.

 

تصاویر لورفته از نوکیا 8 

 

تصاویر لورفته از نوکیا 8 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن ساختن پست الکترونیکیاپلیکیشن برای همه اطلاعات مربوط به حج آیفون و تصویری جدید که از آن لو رفته است؟عکس ترفند فوق العاده کاربردی در بازی پرطرفدار در اینکه بازی ، یکی از فوق‌العاده ترین بازی‌های تاریخ است هیچ شکی نیستپرشام مارکت مرکز فروش اینترنتی کالای اصلیفروشگاه اینترنتی پرشام مارکت با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر پیدا کردن موقعیت افراد از طریق شماره تلفناین نظر توسط سعید در تاریخ و دقیقه ارسال شده است سلام من گوشی نوکیا رو گم دانلود بازی جی تی ای فارسیبا لینک مستقیمتوضیحات بازی بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای که توسط کمپانی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن همراه ترفند فوق العاده کاربردی در بازی پرطرفدار آیفون و تصویری جدید که از آن لو رفته است؟عکس کیبورد و متحول کردن دنیای صفحه کلیدهاتصاویر ترفند فوق العاده کاربردی در بازی پرطرفدار در اینکه بازی ، یکی از فوق‌العاده ترین بازی‌های تاریخ است هیچ شکی نیست پیدا کردن موقعیت افراد از طریق شماره تلفن این نظر توسط سعید در تاریخ و دقیقه ارسال شده است سلام من گوشی نوکیا رو گم کردم پرشام مارکت مرکز فروش اینترنتی کالای اصلی فروشگاه اینترنتی پرشام مارکت با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده دانلود بازی جی تی ای فارسیبا لینک مستقیم دانلود بازیدانلود بازی با لینک مستقیمبازی با لینک مستقیمدانلود بازی جی تی ایدانلود بازی تصاویر لورفته از سمانه پاکدل تصاویر لورفته از زنان ایرانی تصاویر لورفته از بازیگران ایرانی تصاویر لورفته از نیکی کریمی دانلود تصاویر لورفته از زنان تصاویر لورفته از عروسی تصاویر لورفته از دانشگاه الزهرا



لینک منبع :تصاویر لورفته از نوکیا 8

Images for تصاویر لورفته از نوکیا 8 تصاویر لورفته از نوکیا ۸/ پیش‌خرید ۲۵۰ هزار نوکیا ۶ در چند ساعت www.khabaronline.ir/detail/622883/ict/hardware‎Cached13 ژانویه 2017 ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/460142/تصاویر-لورفته-از-نوکیا-8‎Cached13 ژانویه 2017 ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین ... تصاویر لو رفته از نوکیا 8 را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../تصاویر-لو-رفته-نوکیا-8-را-ببینید/‎Cached Rating: 3 - 1 review 3 روز پیش ... شرکت HMD Global قصد دارد جدیدترین گوشی نوکیا را در تاریخ 25 مرداد ماه معرفی کند. محصولی که به اسم نوکیا ۸ شناخته می‌شود. تصاویر لورفته از نوکیا ۸ +عکس | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../170351-تصاویر-لورفته-از-نوکیا-عکس‎Cached13 ژانویه 2017 ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 - ای ماسیس emasis.ir/تصاویر-لورفته-از-نوکیا-8/ به گزارش ای ماسیس : تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین. تصاویر لورفته از نوکیا 8 - روز نو | دمادم https://damadam.ir/news/تصاویر-لورفته-از-نوکیا-8/7228024 روز نو : تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین ... تصاویر لورفته از نوکیا ۸/ پیش‌خرید ۲۵۰ هزار نوکیا ۶ در چند ساعت ... gilpressnews.com/?p=23262 به گزارش گیل پرس نیوز،تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می‌دهد پرچم‌دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 - جویباران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31452095 14 ژانویه 2017 ... تصاویر لورفته از نوکیا 8 نشان می دهد پرچم دار 2017 با دوربین بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. این در حالی است که گوشی نوکیا 6 هنوز به بازار چین ... تصاویر جدید لو رفته و تاریخ رونمایی از نوکیا 8 | پلازامگ mag.plaza.ir/1396058396/تصاویر-جدید-تاریخ-رونمایی-نوکیا-8/‎Cached3 روز پیش ... نکته جالب اینکه در این تصاویر منتشر شده ، صفحه نمایش Nokia 8 روشن است که این احتمال می‌رود روند تولید این گوشی در مراحل پایانی قرار داشته ...