مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر

[ad_1]
تین‌نیوز| مشاور دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه درخصوص آخرین وضعیت راه‎اندازی هتل شناور  در آب‎های بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حمیدسلیمانی مقام در گفت‌وگو با خبرنگار مارین‎تایمز با بیان اینکه ساخت نخستین هتل شناور کشور در دهکده گردشگری پازارگاد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است، اظهار داشت: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هم‎‌اکنون بخش‌های روسازه‌ای و بالای خط آبخور این هتل در حال ساخت است.

وی افزود: این هتل شناور در سه طبقه  در حال ساخت است که یک طبقه آن رو باز است و دارای 60 اتاق، یک رستوران و کلوپ‌های مارین است.

به گفته سلیمانی، نیروی محرکه‌ای که بخواهد این هتل شناور را بکشد، وجود ندارد، بلکه این هتل در آب‌های حفاظت شده لنگر انداخته و پذیرای مهمانان است. همچنین این هتل قدرت شناوری دارد و می‎‌تواند از نقطه‌ای به نقطه دیگر جابه‌جا شود.

وی تصریح کرد: اینکه بگوییم برای نخستین بار هتل شناور در ایران ساخته می‌شود، افتخار نیست زیرا با وجود برخورداری از امکانات طبیعی در بخش گردشگری دریایی، در استفاده از این ظرفیت‌ها ناکام بودیم.

این فعال گردشگری دریایی با اشاره به ساخت سوئیت‌های شناور در دهکده گردشگری پازارگاد، گفت: تعدادی از سوئیت‌های شناور ساخته شده در حال انتقال به دهکده امید بوشهر هستند تا نمونه‌ای برای ساخت سوئیت‌های شناور در کشور باشد.

وی هدف از ساخت سوئیت‌های شناور را به داخل آب آوردن مردم اعلام کرد و گفت: برای مثال در بوشهر که خطرات طبیعی ما را تهدید نمی‌کند، مردم می‌توانند از محیط دریا بهره ببرند و اقامت و تفریح‌های خود را به داخل آب بیاورند.

دولت باید درک صحیحی از گردشگری دریایی پیدا کند

سلیمانی با اشاره به روند کند توسعه گردشگری دریایی، گفت: علیرغم حمایت‌های دولت، هنوز گردشگری دریایی برای بخش خصوصی جایگاهی ندارد، زیرا در این بخش از نظر فرهنگی کار نشده است. تا زمانیکه رشد فرهنگی در بخش‌های سرمایه‌گذاری، خدمات، و بهره‌برداری وجود نداشته باشد، به طور طبیعی استقبالی هم صورت نخواهد گرفت.

به گفته او مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد باعث شده سرمایه‌گذاران ورود به حوزه کشتیرانی تجاری را به حوزه مسافری ترجیح دهند که هم خطر کمتری دارد و هم پرسودتر است.

سلیمانی تاکید کرد: اگرچه دولت برای رونق گردشگری دریایی تلاش می‌کند اما همچنان بین دستگاه‌های دولتی ناهماهنگی وجود دارد و هنوز نتوانسته‌ایم تعریف واحدی از گردشگری دریایی ارائه دهیم و نتیجه آن اوضاع نابه‌سامان گردشگری دریایی در ایران است. در حال حاضر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان بنادر و دریانوردی، دو نهاد تصمیم‌ساز و درگیر در گردشگری دریایی هستند اما متاسفانه هیچ نقطه امیدوارکننده‌ای در بحث گردشگری دریایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دولت باید درک صحیحی از گردشگری دریایی پیدا کند، ادامه داد: مسئولان معتقدند برای توسعه گردشگری دریایی ابتدا باید گردشگری ساحلی رونق گیرد، این در حالی است که هنوز حتی زیرساخت‌های فرهنگی برای گردشگری ساحلی در ایران فراهم نیست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پیشرفت درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر پیشرفت درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر



لینک منبع :پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر

پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر - مارین تایمز marinetimes.ir/fa/.../پیشرفت-50درصدی-ساخت-هتل-شناور-در-بوشهر‎Cached13 ژانویه 2017 ... مشاور دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه درخصوص آخرین وضعیت راه اندازی هتل شناور در آب های بوشهر گفت: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت ... Images for پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر - تی نیوز https://tnews.ir/news/368277931079.html‎Cached13 ژانویه 2017 ... تین نیوز| مشاور دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه درخصوص آخرین وضعیت راه اندازی هتل شناور در آب های بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون 50 ... پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر - خبر استان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31458236 پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر. خبر استان:مشاور دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه درخصوص آخرین وضعیت راه اندازی هتل شناور در آب های بوشهر خبر داد و ... ساخت هتل شناور 5 ستاره در بوشهر | لست سکند lastsecond.ir/news/Floating-Hotel-in-Bushehr‎Cached13 نوامبر 2016 ... استاندار بوشهر از آغاز ساخت اولین هتل پنج ستاره شناور ایران در بوشهر خبر داد و اعلام کرد که برای این هتل شناور، ساخت 100 سوئیت طراحی شده است. استاندار بوشهر خبر داد:آغاز ساخت اولین هتل شناور ایران در بوشهر - ایسنا www.isna.ir/.../استاندار-بوشهر-خبر-داد-آغاز-ساخت-اولین-هتل-شناور-ایران-در-بوشهر‎Cached7 نوامبر 2016 ... استاندار بوشهر گفت: سرمایه‌گذار، ساخت اولین هتل پنج ستاره شناور ایران را در بوشهر آغاز کرده و برای این هتل شناور ساخت 100 سوئیت طراحی شده ... ۴۹۵ - تین نیوز - استان‌ها www.tinn.ir/vsnj.abefq25uo2fz.ufus,rhix.html موتورسیکلت هیبریدی برای نخستین بار در مشهد ساخته شد · بی‌توجهی مسوولان به طرح‌های ..... پیشرفت 50درصدی ساخت هتل شناور در بوشهر · جدول وضعیت ترافیک ... شماره واتساپ ان از ایران بوشهر شیراز - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=شماره+واتساپ+ان+از+ایران+بوشهر...‎Cachedپیشرفت فیزیکی 50 درصدی راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه. 30-5-2017 اقتصاد .... استاندار بوشهر خبر داد:آغاز ساخت اولین هتل شناور ایران در بوشهر. 7-11-2016 فرهنگ ... ایرنا - رشد شتابان صنعت گردشگری در دولت یازدهم www.irna.ir/fa/News/82607534/‎Cached23 جولای 2017 ... وجود ظرفیت های متنوعِ بی نظیر یا کم نظیر در کشور، امکان گردشگری را برای هر نوع سلیقه ای فراهم ساخته است. ... و رسوم اقوام مختلف، مکان های تفریحی و امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی و ... سال 95 ارایه داد، از رشد 50 درصدی ساخت هتل در دولت تدبیر و امید خبر داد. ... توقیف شناور صیادی عربستان در آبهای بوشهر ... جستجوی نتایج - اقتصادی - صدا و سیمای بوشهر boushehr.irib.ir/اقتصادی?... ۱۰ هزار و ۸۰۰ مگاوات ظرفیت نیروگاه تولید برق در دست ساخت است ۱۰ هزار و .... است، اظهار داشت: ساخت بزرگراه اهرم به برازجان دارای پیشرفت 50 درصدی است و روند اجرایی آن مطلوب است. ... ناصر امیرزاده اعلام کرد: این تسهیلات برای ایجاد یک هتل سه ستاره و دو مجتمع .... نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور در پایانه‌های نفتی خارگ بومی‌سازی شد ...