مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ

[ad_1]

مجله سخت افزار: روال سال های گذشته برای معرفی تلفن های هوشمند جدید به این صورت بوده است که ابتدا تصاویر CAD طراحی شده از یک گوشی در رسانه ها منتشر شوند، سپس نوبت به رندرها از طرف سازندگان کیس و گاردهای محافظ برای یک گوشی شود و پس از آن انتشار قطره چکانی تصاویر در کارخانه، خط تولید، اتاق استراحت و موارد شبیه به آن آغاز شود. اما سامسونگ این بار یک مرحله سریعتر حرکت کرده و قبل از انتشار تصاویر CAD، رندرهایی از گلکسی اس 8 این شرکت توسط کمپانی های سازنده کیس و قاب محافظ منتشر شده است.

 

 اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ؛ تایید شایعات و ایجاد ابهامات جدید

منابع چینی از طریق شبکه اجتماعی Weibo این تصویر را منتشر کرده اند که در آن، محافظ ساخته شده برای گلکسی اس 8 سامسونگ به چشم می خورد. اولین نکاتی که با مشاهده این عکس می توان به آنها اشاره کرد، استفاده نکردن از لنز دوگانه، عدم به کارگیری از سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی دستگاه و همچنین حذف شدن کلید فیزیکی در بدنه جلویی گوشی هستند.

 

به این ترتیب شایعات اولیه درباره اینکه سنسور بیومتریک سامسونگ در نمایشگر یکپارچه سازی خواهد شد صحیح به نظر می رسند. علاوه بر این احتمالا همانند نوت 7، این دستگاه نیز مجهز به سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز خواهد بود. همچنین می توان به وضوح مشاهده کرد که لبه های نمایشگر به صورت همیده طراحی شده اند و حاشیه ها در بالا و پایین بدنه جلویی نیز تا حد ممکن کوچک تر هستند.

 

البته یک نکته تعجب برانگیز نیز در این تصویر به چشم می خورد و آن عدم وجود فلش های LED در کنار دوربین اصلی دستگاه است. همان طور که مشاهده می کنید حتی هیچ فضای اضافی تری برای قرار دادن LED ها در کنار یا پایین لنز دوربین در نظر گرفته نشده و این نکته می تواند علاوه بر زیر سوال بردن صحت رندرها، سوالات بیشتری درباره چگونگی عملکرد فلش در S8 نیز مطرح کند.

اما به فاصله چند ساعت از انتشار این تصاویر، رندرهای دیگری باز هم از کیس های طراحی شده برای گلکسی اس 8 منتشر شد که این بار مشکل به وجود آمده درباره مکان قرار گرفتن LED ها را برطرف کرد. در تصویر دوم مشاهده می کنید که موقعیت LED ها به بالای لنز دوربین منتقل شده است. هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته و آیا قرار دادن فلش LED در این مکان به بهبود کیفیت تصاویر گرفته شده کمک می کند یا خیر.

 

همچنین دیگر نکته ای که درباره این رندرها باید به آن اشاره کرد، وجود ورودی پورت 3.5 میلیمتر است که نشان می دهد بر خلاف اپل، هنوز هیچ یک از اندرویدی ها تمایلی به حذف این ویژگی از گوشی های خود ندارند. البته نکات جالب دیگری هم وجود دارند. برای مثال در بالای تصویر مشاهده می کنید که فضایی برای قرار گرفتن کلید پاور در نظر گرفته شده اما در عین حال در کنار دستگاه علاوه بر وجود کلیدهای کم و زیاد کردن صدا، یک کلید دیگر نیز به چشم می خورد.

 

ممکن است سامسونگ کلید پاور را به کناره دستگاه منتقل کرده باشد و از اسپیکرهای استریو هارمن (که اخیرا توسط این شرکت خریداری شده) در بالا و پایین گوشی بهره برده باشد. همچنین در پایین دستگاه فضای خالی دیگری نیز به چشم می خورد که می تواند شایعات درباره استفاده از قلم های سری نوت در S8 را تقویت کند.
 اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ؛ تایید شایعات و ایجاد ابهامات جدید

به این ترتیب انتظار برای رندرهای بعدی هیجان انگیز تر خواهد شد.  نظر شما درباره این طراحی برای S8 سامسونگ چیست؟

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات کلی هیوندای اکسنت اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی عامل اختلاف قیمت بازار و گالری تصاویر تویوتا کرولا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اخبار اقتصادی یکماه دیگر، قرارداد رنو امضا مشخصات کلی هیوندای اکسنت اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی عامل اختلاف قیمت بازار و کارخانه گالری تصاویر تویوتا کرولا شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند



لینک منبع :اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ

Images for اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اولین-رندرها-از-گلکسی-اس-8-سامسونگ‎Cachedمنابع چینی از طریق شبکه اجتماعی Weibo این تصویر را منتشر کرده اند که در آن، محافظ ساخته شده برای گلکسی اس 8 سامسونگ به چشم می خورد. اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../اولین-رندرها-از-گلکسی-اس-8-سامسونگ/‎Cachedاولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ. روال سال های گذشته برای معرفی تلفن های هوشمند جدید به این صورت بوده است که ابتدا تصاویر CAD طراحی شده از یک گوشی در ... اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ؛ تایید شایعات و ایجاد ابهامات جدید www.sakhtafzarmag.com/اخبار.../اولین-رندرها-از-گلکسی-اس-8‎Cached12 ژانویه 2017 ... روال سال های گذشته برای معرفی تلفن های هوشمند جدید به این صورت بوده است که ابتدا تصاویر CAD طراحی شده از یک گوشی در رسانه ها منتشر شوند، ... رندرهای رسمی گلکسی نوت 8 توسط یک سازنده قاب فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2017/7/18/.../samsung-galaxy-note-8-custom-skins/‎Cached18 جولای 2017 ... گلکسی نوت 8، اولین گوشی پرچم دار سامسونگ با دوربین دوگانه است. ... تصاویر رندر رسمی گلکسی نوت 8 را یک سازنده قاب فاش کرد ... یکی از معایب سنسور تشخیص اثرانگشت در گلکسی اس 8، جای‌گیری این حسگر در بدنه پشتی و ... اولین تصویر رندر مطبوعاتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد ... www.zoomit.ir/2017/6/16/167880/galaxy-note-8-first-render/‎Cached16 ژوئن 2017 ... اما امروز تصویر رندر دیگری منتسب به گلکسی نوت 8 فاش شده است که رسمی به نظر نمی‌رسد؛ اما طراحی آن شباهت‌های زیادی با گلکسی اس 8 پلاس دارد. اولین رندر با کیفیت و معتبر از گلکسی اس 8 اکتیو منتشر شد itresan.com/181299/رندر-با-کیفیت-و...گلکسی-اس-8/.html‎Cached12 مه 2017 ... با این‌که تا امروز سامسونگ خیلی سهوا به وجود گلکسی اس 8 اکتیو اشاره کرده، هنوز این هندست به‌طور رسمی معرفی نشده است. هر چند تقریبا مطمئنیم که ... نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد spahbod.ir/.../نخستین-رندر-تبلیغاتی-گلکسی-نوت-8-سامسو-2/‎Cached25 ژوئن 2017 ... نخستین تصاویر از گلکسی اس ۸ منتشر شد. تصویری منتشر شده که گفته میشود اولین تصویر رندر رسمی مربوط به گلکسی نوت 8 سامسونگ است. تصویر جدید از گوشی گلکسی اس 8 - onvansho onvansho.ir/result/تصویر-جدید-از-گوشی-گلکسی-اس-8.html تصویر رندری از گلکسی اس 8اس 8 پلاس آبی رنگ منتشر شد زومیت ... اولین ویدیو از گوشی گلکسی اس 8گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ اولین ویدیو از گوشی گلکسی ... اولین رندر مطبوعاتی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 افشا شد www.allsamsung.ir/blog/samsung-galaxy-note8-press-render/‎Cachedافشاگر مشهور اوان بلس امروز در توییت تازه خود، تصویر قسمت جلویی گوشی گلکسی نوت 8 را منتشر کرده است که بسیار شبیه به گوشی گلکسی اس 8 است.