مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶

[ad_1]

لوکس‌ترین برند خودرویی جهان، امسال با رسیدن به رقم ۴۰۱۱ دستگاه، بار دیگر به رکورد فروش تاریخی خود در ۲۰۱۴ نزدیک شده است.

رولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش تجربه کرد. این افزایش تقاضا در تمام نقاط جهان، به‌جز خاورمیانه چشمگیر است. آمار تولید این برند برای سفارشات اروپا ۲۸ درصد بیشتر شده و در امریکای شمالی و آسیا نیز به ترتیب ۱۲ و ۵ درصد بالا رفته است. این درحالی است که سال ۲۰۱۶، تقاضا برای خودروهای این برند گران‌قیمت در ژاپن ۵۱ درصد، در آلمان ۳۰ درصد و در انگلستان ۲۶ درصد رشد داشته و نمایندگی دوبی امارات متحده عربی، امسال اندکی نسبت به سال گذشته، کاهش فروش داشته است.

رولزرویس

عضو آلمانی هیئت مدیره رولزویس، مولر اوت‌وش (Müller-Ötvös) گفته است:

رشد فروش امسال، نتیجه تقاضایی جهانی برای کیفیت درجه یک محصولات انگلیسی است. رولزرویس، داستان یک موفقیت کامل در یک برند بریتانیایی است که از خلاقیت و تلاش سخت مردان و زنانی که در قلب این شرکت در ساسکس گودوود فعالیت می‌کنند، حاصل شده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی رولزرویس از سال ۱۹۹۸ در اختیار بی‌ام‌و آلمان است. سخنگوی برند رولزرویس، افزایش تقاضای این برند را، حاصل عرضه نسخه‌های بلک‌بج (Black Badge) می‌داند که در سطح بالاتری نسبت به مدل‌های استاندارد ریس (Wraith)، گوست و داون (Dawn) هستند.

رولزرویس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بازار عالی رولزرویس در سال زومیت خبروانبازارعالیرولزرویسدرسالهم اکنون دیگران چه میخوانند؟؟ عکسثبت میزان بارش برف در سال ایران در گینس بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ زومیترولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش تجربه کرد این افزایش تقاضا در تمام بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ بازارعالیرولزرویسدرسال سال دو هفته پیش به بازار عالی رولزرویس در بازار عالی رولزرویس در سال آمار فروش رولزرویس در سال پدال، مجله خودرو و …رولزرویسآمارفروشرولزرویس خودرو در سال ، پس از شرکت در این بازار افزایش رولزرویس در سال اولین شاسی بلند رولزرویس در راه بازار؛ فوق ستاره …اولینشاسیبلنداولین شاسی بلند رولزرویس در راه بازار؛ فوق ایران خودروهای برگزیده سال به رولز رویس پدال، مجله خودرو و حمل و نقلرولزرویساین خودرو که کولیان نام گرفته است انتظار می‌رود در سال به بازار رولزرویس دون بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶بازارعالیرولزرویسدرخانه بازار عالی رولزرویس در سال خودروآمار فروش رولزرویس در سال مجله اینترنتی … آمار فروش رولزرویس در سال خودرو در سال ، پس شرکت در این بازار شکسته شدن رکورد فروش شرکت خودروسازی رولزرویس در سال …شرکت رولزرویس در سال گفته که در سال میلادی ها و بازار خودرو رقابت تسلا و فراری در جشنواره انتخاب برترین موتورهای سال موتورفراریعنوان بین المللی سال انتخاب شد و در بخش بازار آمریکا را رولزرویس عصر خودرو تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی هاجزییات تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی هاجزییات عصر خودرو براساس آمار گمرک در شهریور ماه سال عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ رتبه در نیمه اول رتبه درنیمه اول خودرو فروش در نیمه اول هزار دستگاه فروش در نیمه مشخصات کلی لیفان شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تاثیر خودروهای مدل بر بازار راهنمای جامع و کاربردی واردات خودرو ،عمومی، مناطق آزاد راهنمایجامعو راهنمای جامع و کاربردی واردات خودرو برای پلاک ملی ، پلاک مناطق ازاد ، معلولان و جانبازان قیمت تمامی خودروهای نیسان در دبی امارات اروند قیمتتمامیخودروهای سلام واقعا نیسان یک شرکت مطرحی در صنعت خودرو سازی است نیسان قشقایی خودروی بسیار خوبی است و الف تصاویر پرنده تنی ایرباس در راه ایران استخر در هواپیما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت من پز میدادم که هواپیما سوار می شم اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی،اقتصاد یک دستگاه آپارتمان متری در دهکده المپیک میدان المپیک زیبادشت بالا، بلوار گلبانگ گلشاد مدل بوت در سال ٢٠١٦



لینک منبع :بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶

بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/13/151084/rollsroyce-2016-record/‎Cached13 ژانویه 2017 ... این درحالی است که سال ۲۰۱۶، تقاضا برای خودروهای این برند گران‌قیمت در ژاپن ۵۱ درصد، در آلمان ۳۰ درصد و در انگلستان ۲۶ درصد رشد داشته و نمایندگی ... Images for بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - تکنومون technomon.com/p16406/بازار-عالی-رولزرویس-در-سال-۲۰۱۶‎Cached13 ژانویه 2017 ... رولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش را تجربه کرد. این افزایش تقاضا در تمام نقاط جهان، به‌جز خاورمیانه چشمگیر است. - بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بازار-عالی-رولزرویس-در-سال-Û²Û°Û±Û¶/‎Cached11 مه 2017 ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶. رولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش تجربه کرد. این افزایش تقاضا در تمام نقاط جهان، به‌جز ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../بازار-عالی-رولزرویس-در-سال-۲۰۱۶/‎Cachedبازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶. رولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش تجربه کرد. این افزایش تقاضا در تمام نقاط جهان، به‌جز خاورمیانه چشمگیر است. بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ – ایده پردازان نظری |هاست رایگان و ... iranwebsazan.org/بازار-عالی-رولزرویس-در-سال-۲۰۱۶/‎Cached13 ژانویه 2017 ... رولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش تجربه کرد. این افزایش تقاضا در تمام نقاط جهان، به‌جز خاورمیانه چشمگیر است. آمار تولید این ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - Maxon maxon.gigfa.com/بازار-عالی-رولزرویس-در-سال-۲۰۱۶/ 13 ژانویه 2017 ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶. لوکس‌ترین برند خودرویی جهان، امسال با رسیدن به رقم ۴۰۱۱ دستگاه، بار دیگر به رکورد فروش تاریخی خود در ۲۰۱۴ ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - نیوزس newzes.ir/news/155760 n لوکس‌ترین برند خودرویی جهان، امسال با رسیدن به رقم ۴۰۱۱ دستگاه، بار دیگر به رکورد فروش تاریخی خود در ۲۰۱۴ نزدیک شده است. \n\n رولزرویس، امسال نسبت به سال ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶ - تلگرامی webloge.top/news/435252 بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶. لوکس‌ترین برند خودرویی جهان، امسال با رسیدن به رقم ۴۰۱۱ دستگاه، بار دیگر به رکورد فروش تاریخی خود در ۲۰۱۴ نزدیک شده است. بلاگ شخصی تیرداد رنجبر - bmw tirdad60.blogfa.com/tag/BMW درخشش اروپایی ها در لیست فینالیست های جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۱۷. روز گذشته لیست نامزدهای ... بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶. لوکس‌ترین برند خودرویی ...