مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد

[ad_1]

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای حل مشکل ورود گوشی‌های شرکت‌های بدون نمایندگی مستقیم خدمات پس از فروش در ایران، این شرکت‌ها را بررسی کرد و نام ۲۳ شرکت مجاز به ارائه‌ی خدمات پس از فروش و واردات مجاز گوشی‌های آیفون شرکت اپل را اعلام کرد.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، علاوه بر اعلام گارانتی‌های مجاز خدمات پس از فروش گوشی‌های آیفون، شرکت‌هایی را به‌عنوان نمایندگی معتبر خدمات پس از فروش شرکت‌های BLU، لنوو، موتورولا، اچ‌تی‌سی و بلک‌بری اعلام کرده است. 

دلیل اعلام نام و تأیید خدمات پس از فروش این شرکت‌ها، مجوز ندادن شرکت اصلی برای ایجاد نمایندگی در کشورمان به دلایلی از جمله تحریم است.

نام شرکت‌های اعلام‌شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای خدمات پس از فروش شرکت اپل به شرح زیر است:

۱- ماناتل پارس

۲- مدیا پردازش

۳- ایرانیان قائم همراه

۴- اکسیر تجارت صبا

۵- داتیس امرتات

۶- الماس سیستم

۷- سیب طلایی هوشمند

۸- گروه آروند

۹- دلتا همراه پردازش شرق

۱۰- دی تل

۱۱- ارکان ارتباطات

۱۲- بین‌المللی تجارت یاس

۱۳- توسعه ارتباطات هما

۱۴- تک تیم فن

۱۵- فوژان ارتباط قشم

۱۶- ویستا پخش رایانه

۱۷- پیشرو الکترونیک فراسو

۱۸- سریر سرویس

۱۹- تحلیلگران هوشمند امید

۲۰- اپل تکنولوژی

۲۱- آسمان رایانه سخت‌ افزار

۲۲- انفورماتیک گستر

۲۳- سلوکام قشم

نمایندگی خدمات پس از فروش دیگر شرکت‌های تولید موبایل که در ایران گارانتی مستقیم ندارند، به شرح زیر است:

BLU: انفورماتیک گستر

اچ‌تی‌سی: پرشین سلوکام قشم

بلک‌بری: پرشین سلوکام قشم

لنوو: ارکان ارتباطات نوین

موتورولا: ارکان ارتباطات نوین

این شرکت‌ها تا زمانی که سازمان حمایت صلاحیتشان را تأیید کند، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات گوشی‌های اپل و برندهای اعلامی مجاز  خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریسخت افزار با پردازنده جدید شرکت آشنا شوید؛ آمده است که بماند در حالی که اینتل در فروش شهرک ویلایی با سندفروش ویلاباسندمشاور …فروششهرکویلاییباسندفروش شهرک ویلایی با سندفروش ویلاباسندمشاور املاک شمالشرکت ویلا فروش ازدواج موقت به روش تلگرامی سیتناازدواج موقت برای مردان شرایط خاصی ندارد به جز داشتن توان مالی تقریبا شرط دیگری وجود اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …رئیس اتحادیه گوشت گاوی نرخ هر کیلوگرم گوشت گوساله عرضه به مشتری را هزار تومان اعلام خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیانتظار می رود که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی پرچم دار جدید خود با نام گلکسی اس نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل جی …نمیشه روی گوشی های این شرکت حساب کرددر واقع همون گوشی های طرح چینین که فقط اینجا برند بانک آموزشی و نقشه های جی پی اس گوشیهای …ورژن این مجموعه تاریخ آذر آماده و تکثیر شداوتوران این پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه ها معرفی و در نمایشگاه توسط شرکت هوآوی ۲۰ ۱۰ ۱۳۹۱ همانند سال گذشته، هوآوی تک شات اخبار داغ فناوری سخت افزار با پردازنده جدید شرکت آشنا شوید؛ آمده است که بماند در حالی که اینتل در خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی انتظار می رود که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی پرچم دار جدید خود با نام گلکسی اس سرقت گوشی موبایل را اینگونه پیگیری کنید – جدیدترین اخبار سرقتگوشیموبایلرا سرقت تلفن همراه معضلی است کە هر روز خبرها متعددی از آن در سطح جامعه بە گوش می‌رسد و بە تبع اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی،اقتصاد رئیس اتحادیه گوشت گاوی نرخ هر کیلوگرم گوشت گوساله عرضه به مشتری را هزار تومان اعلام کرد ویلا کلاردشتفروش ویلا کلاردشت حسنکیف مرزن آباد ولشت نشتارودنوشهر ویلاکلاردشت سازه گستر شمال به عنوان معتبرترین شرکت در کیفیت ساخت و ساز معرفی شد سازه گستر شمال به عنوان الف هرآنچه باید درباره انرژی خورشیدی بدانید مطلبی از بنده به عنوان کولر ابی یا گازی،مساله این است در سایت الف درج شد و در اون اشاره کردم جام نیوز موثرترین درمان ها برای از بین بردن کک و مک اعلام اسامی محرومان هفته شانزدهم لیگ برتر این آزمایش زمان دقیق مرگ را دانلود بازی برای بسته الحاقی جدید بازی دارک سولز با نام با لینک مستقیم رایگان، آخرین



لینک منبع :اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد

اسامی ۲۲ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/14/.../apple-iphone-guarantee-iran-companies/‎Cached15 ژانویه 2017 ... سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اسامی ۲۲ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد. اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../اسامی-۲۳-شرکت-گارانتی-آیفون-اعلام-شد‎Cached15 ژانویه 2017 ... سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد. اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد - تکنومون technomon.com/.../اسامی-۲۳-شرکت-گارانتی-آیفون-اعلام-شد‎Cached15 ژانویه 2017 ... سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد. - اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد - آذر درنا سیستم www.adstabriz.com/as127/‎Cached15 ژانویه 2017 ... سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد.آذر درنا سیستم ... اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40972‎Cachedاسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد. اسامی 23 شرکت گارانتی آیفون اعلام شد khabarezendeh.com/.../اسامی-23-شرکت-گارانتی-آیفون-اعلام-شد-2660724.html‎Cachedبه گزارش ایسکانیوز، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای حل مشکل ورود گوشی‌های شرکت‌های بدون نمایندگی مستقیم خدمات پس از فروش در ایران، این ... اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد - اقتصادبان www.eghtesadban.com/.../اسامی-۲۳-شرکت-گارانتی-آیفون-اعلام-شد‎Cachedسازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد. اخبار من - اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد www.akhbareman.com/.../--اسامی-۲۳-شرکت-گارانتی-آیفون-اعلام-شد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای حل مشکل ورود گوشی‌های شرکت‌های بدون نمایندگی مستقیم خدمات پس از فروش در ایران، این شرکت‌ها را بررسی کرد و ... جام‌جم آنلاین - اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون اعلام شد - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/17421897/اسامی-۲۳-شرکت-گارانتی-آیفون-اعلام-شد 15 ژانویه 2017 ... سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اسامی ۲۳ شرکت مجاز به خدمات پس از فروش و واردات گوشی‌های آیفون را اعلام کرد. خبر بسیار شگفت ... اعلام اسامی ۲۳ شرکت گارانتی آیفون | tech24 tech24.ir/اعلام-اسامی-۲۳-شرکت-گارانتی-آیفون.html‎Cached15 ژانویه 2017 ... به تازگی اسامی ۲۳ شرکت مجاز خدمات پس از فروش و واردات گوشی های آیفون توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شده است.