مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر

[ad_1]

یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، تعیین شود.

به گزارش مشرق، گروهی از محققان کانادایی و چینی دریافتند که فشار خون بالای قبل از بارداری ممکن است احتمال به دنیا آمدن پسر را بیشتر کند. در مقابل، کاهش فشار خون ممکن است با احتمال به دنیا آمدن یک دختر همراه باشد.

محققان بین فشار خون قبل از بارداری و جنسیت نوزاد، تنها یک ارتباط برداشت کرده اند ولی آن ها نتوانسته اند یک رابطه علت و معلولی را ثابت کنند.

نویسنده ارشد مطالعه، دکتر راوی رتناکاران، متخصص غدد در بیمارستان سینای مونت و موسسه تحقیقاتی لوننفلد-تاننباوم در تورنتو گفت: «چگونه ممکن است با فشار خون مادر، جنسیت نوزادش را پیش بینی کرد؟ پاسخ کاملا روشن نیست. هنگامی که یک زن باردار می شود، جنسیت جنین بستگی به این دارد که اسپرم پدر، کروموزوم X یا Y را ارائه دهد.»

رتناکاران گفت: «این یافته ها بیان می کنند که فشار خون کمتر مادران در مدت کوتاهی قبل از بارداری، احتمال حمل جنین دختر را افزایش می دهد و فشار خون بالای قبل از بارداری نیز احتمال حمل جنین پسر را افزایش می دهد.»

پژوهشگران قبلا بیان کرده بودند که حوادث بزرگ اجتماعی مانند بلایای طبیعی یا رکود اقتصادی منجر به تغییراتی در نسبت تولد پسر و دختر می گردد.

رتناکاران در ادامه افزود: «ما این فرضیه را بیان کردیم که به احتمال زیاد عوامل فیزیولوژیک در یک زن که با احتمال حمل دختر یا پسر مرتبط است» .

مطالعه جدید بیش از ۱۴۰۰ زن تازه ازدواج کرده در لیویانگ چین را در سال ۲۰۰۹ مورد ارزیابی قرار داد. همه زنان بیان کردند که قصد دارند ظرف شش ماه باردار شوند. تمام آنها از لحاظ فشار خون، کلسترول، تری گلیسیرید و قند خون، مورد آزمایش قرار گرفتند.

نویسندگان این مطالعه دریافتند زنانی که فرزند پسربه دنیا آوردند، نسبت به زنانی که فرزند دختر به دنیا آوردند، قبل از بارداری فشار خون بالاتری داشتند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پیش بینی جنسیت جنین به روش چینی – جدیدترین …پیشبینیجنسیتجنینبهروشگردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز پیش بینی جنسیت نوزاد قبل از تولد با به کمک چند روش سنتی جنسیت نوزاد را تغییر دهیماین روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده است برای بسیاری از زوج‌های مرداد روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیتروش تعیین جنسیت با نظریه دکتر همتی رژیم برای داشتن نوزاد پسر هر زمان تصمیم به اقدام مامایی پزشکان ایران گرچه حاملگی طبیعی با رضایت و خشنودی مادر همراه است اما گاهی ممکن است از یکسری ناراحتی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی بارداری شیرین صفحه آیا تست های غربالگری را هر خانم باردار باید انجام دهد؟ با وجود این که اکثر نوزادان فشار خون بالا ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادفشارخونبالافشار خون بالا مترادف‌ها فشارسنج دیجیتال با کاف که برای نمونه، فشار خانم های باردار این میوه برای شما بسیار مفید استخواص گریپ فروت ، کاهش فشارخون بارداری با مصرف گریپ فروت ، جلوگیری از زایمان زودرس با خانمهای شیرازی که باردارید بیاین با هم باشیم …لطفا فقط ساکن شیراز باشیدمیخوایم تو همه چیز با هم باشیم نام کاربریسنتاریخ پیش بینی جنسیت جنین به روش چینی – جدیدترین اخبار ایران و جهان پیشبینیجنسیتجنین گردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز پیش بینی جنسیت نوزاد قبل از تولد با جدول چینی به کمک چند روش سنتی جنسیت نوزاد را تغییر دهیم این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده است برای بسیاری از زوج‌های جوان حتی مرداد روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت روش تعیین جنسیت با نظریه دکتر همتی رژیم برای داشتن نوزاد پسر هر زمان تصمیم به اقدام داشتید مامایی پزشکان ایران گرچه حاملگی طبیعی با رضایت و خشنودی مادر همراه است اما گاهی ممکن است از یکسری ناراحتی هایی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای بارداری شیرین صفحه آیا تست های غربالگری را هر خانم باردار باید انجام دهد؟ با وجود این که اکثر نوزادان سالم به خانمهای شیرازی که باردارید بیاین با هم باشیم صفحه لطفا فقط ساکن شیراز باشیدمیخوایم تو همه چیز با هم باشیم نام کاربریسنتاریخ آخرین فشار خون بالا ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد فشارخونبالا فشار خون بالا مترادف‌ها فشارسنج دیجیتال با کاف که برای نمونه، فشار سیستولی خانم های باردار این میوه برای شما بسیار مفید است خواص گریپ فروت ، کاهش فشارخون بارداری با مصرف گریپ فروت ، جلوگیری از زایمان زودرس با مصرف



لینک منبع :پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر

پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../پیش-بینی-جنسیت-نوزاد-با-فشارخون-مادر‎Cached15 ژانویه 2017 ... یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، تعیین شود. پیش بینی جنسیت نوزاد قبل از بارداری - اینفوسلامت https://www.infosalamat.com/.../پیش-بینی-جنسیت-نوزاد-قبل-از-بارداری‎Cached12 آوریل 2017 ... تحقیقات اخیر نشان داده است که از روی فشار خون مادر قبل از بارداری می‌توان جنسیت نوزاد را پیش بینی کرد. با اینفوسلامت همراه باشید. پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر www.zahedan-tebyan.ir/cms/printit.asp?id=38263‎Cachedمحققان پی بردند؛. پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر. یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، ... پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/15/1604447 15 ژانویه 2017 ... یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، تعیین شود. پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر - خبرلند khabarland.com/news/.../پیش-بینی-جنسیت-نوزاد-با-فشارخون-مادر‎Cached15 ژانویه 2017 ... پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر سلامت نیوز:یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از ... آیا فشار خون مادر می تواند بر جنسیت جنین تاثیرگذار باشد؟ www.sabamed.ir/index.php?option=com_content&view...‎Cached3 مه 2017 ... آیا فشار خون مادر می تواند بر جنسیت جنین تاثیرگذار باشد؟ توانایی پیش بینی جنسیت نوزاد در اوایل بارداری یا تاثیر گذاشتن روی آن با تغذیه و ... پیش‌بینی جنسیت نوزاد با استفاده از فشار خون ... - سهند پرس https://www.sahandpress.com/.../generic-state-newborn-with-usage-of-thrust-blood‎Cached26 آوریل 2017 ... اخیراً یک مطالعه ی منتشرشده از چین نشان می دهد که فشار خون مادر قبل از لقاح ممکن است جنسیت جنین را تحت تأثیر قرار دهد در صورت تکرار نتایج به ... پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر - رازق www.razegh.com/fa/news223964.aspx 15 ژانویه 2017 ... محققان بین فشار خون قبل از بارداری و جنسیت نوزاد، تنها یک ارتباط ... گفت: « چگونه ممکن است با فشار خون مادر، جنسیت نوزادش را پیش بینی کرد؟ پیش بینی جنسیت نوزاد با فشارخون مادر payeshonline.com/.../پیش-بینی-جنسیت-نوزاد-فشارخون-مادر‎Cached15 ژانویه 2017 ... یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، تعیین شود. تولد نوزاد, فشارخون, تشخیص جنسیت جنین، تاثیر فشارخون مادر - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../تشخیص-جنسیت-جنین-تاثیر-فشارخون-مادر‎Cachedتوانایی پیش بینی جنسیت نوزاد در اوایل بارداری یا تاثیر گذاشتن روی آن با تغذیه و یا انجام کارهای خاص هنگام اقدام برای بارداری موضوع جذابی است.