مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید

[ad_1]
تین‌نیوز| مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رجبعلی خسروآبادی با اشاره به ارسال نامه‌ای به شهردار منطقه 12 با بیان این مطلب نوشت: «تصمیم‌گیری در خصوص تنها اثر ثبت‌شده جهانی در استان تهران منوط به اعلام نظر معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل پایگاه‌های جهانی است و استان تهران بر اساس ضوابط از ادامه فعالیت عمرانی در حریم کاخ گلستان تا اعلام تصمیم نهایی جلوگیری خواهد کرد.»

وی افزود: «مسوولان شهرداری منطقه 12 قطعا بعد از توقف ساخت‌وسازهای پروژه سرای دلگشا در منطقه بازار به حساسیت‌هایی که برای حریم کاخ جهانی گلستان در نظر گرفته شده، واقف هستند و شرایط کنونی برای توقف عملیات عمرانی در منطقه گلوبندک را اجرا خواهند کرد.»

به گفته خسروآبادی، پرسنل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران به‌صورت مستمر بر توقف فعالیت‌های عمرانی تا ابلاغ تصمیم جدید نظارت خواهند داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکاتی درباره مضرات مصرف فست‌فودمعاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت مصرف بیش از حد فست‌فودها سلفی جنجالی در پوستر یک فیلمجنجالیدرپوستریکفیلم۲۴ آنلاین نوشت پوستر فیلم پارادایس با حضور دو روحانی و یک زن بی‌حجاب به کارگردانی جدیدترین خبرهای استان همدان خبر فارسیاین کار بزرگ را انجام نمی دادند امروز ما باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیمفرارو خبر فارسیسال گذشته در تماسی از سوی یک شهروند با پلیس ، اعلام شد مردی پس از یک نزاع خیابانی در صاحب نیوز پایگاه خبری، تحلیلی استان اصفهانپایگاه خبری تحلیلی استان اصفهان امام‌جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت درگذشت آیت نکاتی درباره مضرات مصرف فست‌فود معاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت مصرف بیش از حد فست‌فودها عوارض سلفی جنجالی در پوستر یک فیلم درپوستریکفیلم هیات دولت سه شنبه را تعطیل اعلام کرد رهبر انقلاب ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت جدیدترین خبرهای استان همدان خبر فارسی این کار بزرگ را انجام نمی دادند امروز ما باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم صاحب نیوز پایگاه خبری، تحلیلی استان اصفهان پایگاه خبری تحلیلی استان اصفهان امام‌جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی فرارو خبر فارسی سال گذشته در تماسی از سوی یک شهروند با پلیس ، اعلام شد مردی پس از یک نزاع خیابانی در قرچک



لینک منبع :عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید

Images for عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1086940 15 ژانویه 2017 ... مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید - Hendevaneh hendevaneh.com/عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان-را-متو/ مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رجبعلی خسروآبادی ... فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../448205-فعالیت-عمران-در-حریم-کاخ-گلستان-را-متوقف-کنید‎Cached15 ژانویه 2017 ... فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید ... انجام عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان مستقر شدند و فعالیت‌های عمرانی در این منطقه متوقف‌ ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان متوقف است - onvansho onvansho.ir/result/عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان-متوقف-است.html عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید. در حریم کاخ گلستان را متوقف هرگونه عملیات عمرانی در حریم در جهان است . گردشگری Hendevaneh جهانیار در شهر ... عصر ساختمان - درخواست برای توقف عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان www.asresakhteman.com/.../درخواست-برای-توقف-عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان‎Cached14 ژانویه 2017 ... درخواست برای توقف عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان ... راه و ساختمان، جدیدترین قیمت ها و بازار ساختمان ایران اینستاگرام ساختمان را دنبال کنید. عصر ساختمان - فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید www.asresakhteman.com/.../فعالیت-عمرانى-در-حریم-کاخ-گلستان-را-متوقف-کنید‎Cached15 ژانویه 2017 ... فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید ... انجام عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان مستقر شدند و فعالیت‌های عمرانی در این منطقه متوقف‌ ... نامه اخطار به شهردار در پی تخریب حریم کاخ گلستان - ایران آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/31510772 15 ژانویه 2017 ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید ... استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد. ارسال نامه به شهردار تهران برای توقف فعالیت عمرانی درحریم کاخ گلستان khabarfarsi.com/u/31518024/back عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید. تین نیوز| مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ ... چنگ بر چهره‌ کاخ گلستان، تنها اثر جهانی پایتخت - رادیو زمانه https://www.radiozamaneh.com/319577‎Cached17 ژانویه 2017 ... عملیات عمرانی شهرداری در بافت تاریخی باز هم دردسرساز شد. ... و حفظ منظر بصری این بنا، فعالیت‌های عمرانی در حریم کاخ گلستان متوقف‌ شود.