مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی

[ad_1]
ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور شهروندان در تورهای گردشگری گفت: با توجه به اهمیت بحث گردشگری و توجه ویژه مدیریت شهری به معرفی جاذبه های پایتخت، در نظر داریم تا تورهای تهرانگردی را با در نظر گرفتن شرایط مشخص با تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد ارائه دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما،فرزاد هوشیار پارسیان  با اشاره به توسعه تورهای تهرانگردی در چند ماه اخیر افزود: در سال های گذشته تورهای تهرانگردی اغلب مختص به تعطیلات عید نوروز بود و پس از اتمام این مدت، بهره برداری از تورها در پایتخت به شکل محسوسی کمرنگ می شدند، در چند ماه اخیر اما اقدامات لازم را برای فعالیت مستمر تورهای تهرانگردی انجام داده ایم و متناسب با آن کانون های گردشگری در تمام سراهای محلات فعال شده اند.
وی افزود: از آنجا که مخاطبان تورهای تهرانگردی اغلب خانواده ها هستند، تلاش ما در ماه های اخیر بر این بود تا کمترین هزینه ممکن ، امکان غنی سازی اوقات فراغت اعضای خانواده را فراهم آوریم.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مخاطبان از طریق کانونهای گردشگری محلات در تورهای تهرانگردی ثبت نام می کنند ، اضافه کرد: در تعاملی که با مسئولان کانون های گردشگری محلات داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که اگر تخفیفات برای هزینه تورها در نظر گرفته شود، امکان بیشتری برای حضور در تورهای تهرانگردی برای ساکنان محلات کم برخوردار فراهم می شود.
پارسیان افزود: از این رو پیش بینی کرده ایم تا در محلاتی که در حضور متقاضیان برای ثبت نام در تورها به 40 نفر برسد تورهای تهرانگردی را با تخفیف ویژه تا سقف 50 درصد ارائه کنیم، در واقع شهرداری تهران تلاش می کند تا با پرداخت بخشی از هزینه ها و تفاهم و همکاری با مقاصد گردشگری، امکان حضور تمام شهروندان از قشر های مختلف اقتصادی را در برنامه ها فراهم کند.
وی در پاسخ به این سوال که تاکنون کدامیک از مقاصد گردشگری پایتخت با بیشترین استقبال از سوی شهروندان روبرو بوده است گفت: بر اساس آمارهای موجود، تورهای سه برج و تهران قدیم بیشتر از سایر تورهای تهرانگردی مورد استقبال شهروندان قرارگرفت و درحال حاضر این دو تور در صدر مقاصد گردشگری پایتخت قرار دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ارائه تخفیف تا درصدی تورهای تهرانگردی ارائه تخفیف تا درصدی تورهای تهرانگردی



لینک منبع :ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی

ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/news/.../ارائه-تخفیف-تا-50-درصدی-تورهای-تهرانگردی 14 ژانویه 2017 ... رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور شهروندان در تورهای گردشگری گفت: با توجه به اهمیت بحث ... خبرگزاری آریا - ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی www.aryanews.com/News/.../ارائه-تخفیف-تا-50-درصدی-تورهای-تهرانگردی ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی. عضویت در کانال تلگرام خبرگزاری آریا. 26 دی 1395 - 09:55:31 ق.ظ. ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی. ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی | رییس ستاد گردشگری www.ghatreh.com/news/.../ارائه-تخفیف-درصدی-تورهای-تهرانگردی 15 ژانویه 2017 ... رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور شهروندان در تورهای گردشگری گفت: با Ø. ارائه تخفیف تا سقف 50 درصد در تورهای تهرانگردی - onvansho onvansho.ir/.../ارائه-تخفیف-تا-سقف-50-درصد-در-تورهای-تهرانگردی.html تخفیف برای تورهای در تورهای تهرانگردی ویژه تا سقف 50 درصد ارائه . هتل رضویه مشهد تور لحظه آخری تور لحظه آخری استانبول در لابیاتاق ها تا سقف 150 اتاق مبلغ 50 ... ارائه تخفیف تا 50 درصدی در تورهای تهران گردی/ پربازدیدترین مقاصد ... khabarone.ir/.../ارائه-تخفیف-تا-50-درصدی-در-تورهای-تهران-گردی-پربازدیدترین-مقاصد-گردشگری-پایتخت 13 ژانویه 2017 ... رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: با توجه به اهمیت بحث گردشگری و توجه ویژه مدیریت شهری به معرفی جاذبه‌های پایتخت، در نظر داریم تا ... ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../ارائه-تخفیف-تا-50-درصدی-تورهای-تهرانگردی‎Cached14 ژانویه 2017 ... رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور شهروندان در تورهای گردشگری گفت: با توجه به اهمیت بحث ... تخفیف 50 درصدی بلیت بازدید از برج میلاد به تورهای تهران گردی www.mehrbal.com/detail/news/580 28 سپتامبر 2014 ... ... اقدام به برگزاری تورهای تهران گردی و همچنین ارائه تخفیف 50 درصدی بلیت ... این برنامه از ساعت 10 صبح فردا هفتم مهرماه آغاز و تا 13:30 ادامه دارد. 50 درصد تخفیف ویژه نوروز 96 - بهار baharr.tk/50-درصد-تخفیف-ویژه-نوروز-96/‎Cachedفروش ویژه فروردین ماه | تمامی محصولات تا 50 درصد تخفیف – نوین پندار به استحضار می .... ارائه تخفیف تا 50 درصد در تورهای تهرانگردی – دنیای سفر 15 ژانویه ... ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی - نیوز پارسی newsparsi.com/ارائه-تخفیف-تا-50-درصدی-تورهای-تهرانگردی-745590.html‎Cachedارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی. خبرگزاری آریا-رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور شهروندان در تورهای ... ارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی - اخبار ایران و جهان newsreaders.ir/search/?...ارائه+تخفیف+تا+50+درصدی+تورهای+تهرانگردی‎Cachedارائه تخفیف تا 50 درصدی تورهای تهرانگردی. تخفیف ٦٠ درصدی تئاتر مولوی برای همه دانشجویان ... تخفیف 90 درصدی برای حضور هواداران استقلال در دیدار با الاهلی.