مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از گلکسی اس 8

[ad_1]

گوشی Galaxy S8 قرار است 21 آوریل عرضه شود اما بازار شایعات درباره این محصول همچنان داغ است. یک روز گزارشی می‌بینیم که تاریخ عرضه گوشی هوشمند جدید شرکت سامسونگ را هم زمان با کنگره چهانی موبایل 2017 عنوان می‌کند و روز دیگر خبر می‌رسد که Galaxy S8 قرار است ماه آوریل به بازار وارد شود. در میان این شایعات همچنین ویدئوهایی از سامسونگ منتشر شده که حدس زده می‌شود مربوط به صفحه نمایش گلکسی اس 8 باشد.

طبق گزارشی در AndroidHeadlines، سامسونگ گلکسی اس 8، 21 آوریل امسال عرضه می‌شود اما اگر قرار باشد گزارش‌های قبلی را مصداق قرار دهیم، این شرکت محصول جدیدش را ماه آینده و هم زمان با کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد کرد. همچنین به تازگی چند عکس گرافیکی سه بعدی از این گوشی در سایت GSMArena منتشر شده است.

این سه عکس منتشر شده با اطلاعات قبلی که ما در مورد این محصول داشتیم مطابقت دارد مثلا سنسور اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه نمایش و همچنین وجود نداشتن دکمه هوم. با وجود این، گزارش‌های قبلی حاکی از نداشتن خروجی هدفون بود اما در این تصاویر جدید، خروجی هدفون 3.5 میلی متری مشاهده می شود.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 8

طبق گزارش‌هایی که تا کنون در مورد گلکسی اس 8 منتشر شده قرار است این گوشی با پردازنده Snapdagon 835 کوالکام و یا Exynos 8895 عرضه شود. رم این گوشی احتمالا یا 6 گیگابایت است و یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز طبق گزارش‌ها در دو نوع 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ارائه می‌شود.

دوربین این گوشی به صورت Dual-camera است که یکی از آنها 16 مگاپیکسل  به همراه سنسور RGB و یکی دیگر از دوربین‌ها 8 مگا پیکسلی به همراه سنسور Monochrome عرضه می‌شود و برای سلفی نیز دوربینی با قابلیت فوکوس خودکار تعبیه گردیده است. این گوشی سامسونگ به باتری بزرگ 4200 میلی آمپری مجهز است که قابلیت شارژ بدون سیم دارد. دیگر قابلیت‌های این گوشی عبارت است از سنسور ضربان قلب، ضدآب و ضد گردوغبار، پشتیبانی از تکنولوژی4G  همراه با VoLTE و بلوتوث 5.0. گلکسی اس 8 همچنین به همراه نسخه Android Nougat 7.1.1 عرضه می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آپارات سرویس اشتراک ویدیودر آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار آموزش کامل اینستاگرام فارنتآموزش کامل اینستاگرام و راه حل مشکل های اینستاگرام، آموزش ریپورت، بلاک و آنبلاک،نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ کُره‌ایِ رعنا قامتکامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر …نوکیا نیامده شمشیر خود را روی اپل کشید اپل هم از رفقای جدید نوکیا شکایت کرد گلکسی دانلود نرم افزار پی سی ورلد صفحه از دانلود نرم افزار ، بازی ، اپلیکیشن موبایل ، اندروید و انجمن های گفتگو های تخصصی پی سی معرفی بهترین پهپاد های پارسیشبسیاری از پهپاد های ساخته شده رو به چهار ملخه شدن پیش می روند که دلیل اصلی آن ثبات بهتر آموزش جامع اینستاگرام تمامی ترفندها از صفر تا …در هنگام نگارش این متن اینستاگرام در نسخه‌ی به سر می‌برد و در طی این مسیر کم‌و راه برای افزایش حافظه دستگاه های اندرویدیآموزشتعجب می کنم که چرا راه های اصلی که استفاده از نرم افزار های و رو نگفتینآموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در …بسیاری از کاربران تلگرام بعد از مدتی استفاده از این اپلیکیشن با مشکل عجیبی مواجه می حل مشکلات ویندوز بررسی خطای آموزشاگر شما هم مدام با پیغام مواجه می شوید و از دست آن به سطوح آپارات سرویس اشتراک ویدیو در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار آموزش کامل اینستاگرام فارنت آموزش کامل اینستاگرام و راه حل مشکل های اینستاگرام، آموزش ریپورت، بلاک و آنبلاک، نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ کُره‌ایِ رعنا قامت نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ کُره‌ایِ رعنا قامت کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر ترفندهای اینرنتی نوکیا نیامده شمشیر خود را روی اپل کشید اپل هم از رفقای جدید نوکیا شکایت کرد گلکسی با ۸ دانلود نرم افزار پی سی ورلد صفحه از دانلود نرم افزار ، بازی ، اپلیکیشن موبایل ، اندروید و انجمن های گفتگو های تخصصی پی سی ورلد معرفی بهترین پهپاد های پارسیش بسیاری از پهپاد های ساخته شده رو به چهار ملخه شدن پیش می روند که دلیل اصلی آن ثبات بهتر و آموزش جامع اینستاگرام تمامی ترفندها از صفر تا صد زومیت در هنگام نگارش این متن اینستاگرام در نسخه‌ی به سر می‌برد و در طی این مسیر کم‌و‌کاستی راه برای افزایش حافظه دستگاه های اندرویدی آموزش تعجب می کنم که چرا راه های اصلی که استفاده از نرم افزار های و رو نگفتین آموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در تلگرام زومیت بسیاری از کاربران تلگرام بعد از مدتی استفاده از این اپلیکیشن با مشکل عجیبی مواجه می‌شوند حل مشکلات ویندوز اخبار فن آوری و آموزش اگر شما هم مدام با پیغام مواجه می شوید و از دست آن به سطوح آمده



لینک منبع :تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از گلکسی اس 8

Images for تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از گلکسی اس 8 عکس های گرافیکی جذاب از گلکسی اس 8 به همراه ویدیو - سامسونگی ها samsungiha.com/عکس-های-گرافیکی-از-گلکسی-اس-8-با-ویدیو/‎Cachedتا همین الان میزان زیادی عکس رندر شده از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به ... ترین تصاویر رندر شده ای را که از پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده (البته تا به ... گلکسی اس 8 دوباره با یک ویدیو و دو عکس ظاهر شد - سامسونگی ها samsungiha.com/galaxy-s8-appears-in-leaked-video-and-photos/‎Cachedدر جدیدترین مورد یک ویدیو از چین فاش شده که گلکسی اس 8 در آن برای چند ... منبعی که این ویدیو 9 ثانیه ای را منتشر کرده دو عکس با کیفیت نیز از گلکسی اس 8 ... آپارات - گلکسی اس 8 www.aparat.com/result/گلکسی_اس_8‎Cachedمسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد. 10 ویژگی مخفی گلکسی اس 8 سامسونگ - آپارات ► 17:56www.aparat.com/v/cCopd/10_ویژگی_مخفی_گلکسی_اس_8_سامسونگ Apr 28, 2017 - 18 min فارس کالا (لوازم جانبی موبایل) گلکسی اس 8 پرچمدار سامسونگ در سال ... اما ویدئو ها, تصاویر و اخبار زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده ... تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از گلکسی اس 8 | ITIRAN itiran.com/شایعات-گلکسی-اس-8‎Cached15 ژانویه 2017 ... تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از گلکسی اس 8. منبع : آی‌تی‌ایران نسخه چاپی. گوشی Galaxy S8 قرار است 21 آوریل عرضه شود اما بازار شایعات درباره ... گلکسی اس 8 / Galaxy S8 - زومیت www.zoomit.ir/tag/galaxy-s8/‎Cachedگلکسی اس 8 / Galaxy S8 سامسونگ گوشی پرچمدار کره‌ای با مشخصات فنی قدرتمند ... طبق جدیدترین تصاویر منتشرشده از گلکسی اس ۸ اکتیو، این محصول از باتری ... ویدئو معرفی رسمی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس - فارس کالا پلاس https://plus.farskala.ir/.../ویدئو-معرفی-رسمی-گلکسی-اس-8-و-گلکسی-اس-8-پل/‎Cached30 مارس 2017 ... سامسونگ امروز رسما پرچمدار 2017 خود را در دو نسخه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 ... و بررسی گلکسی اس 8 در یوتیوب و سایت های دیگر منتشر شده است. در فارس یک ویدئو از معرفی رسمی گلکسی اس 8 و مشخصات این گوشی برای شما آماده کردیم. ... گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رسما معرفی شد + تصاویر و مشخصات. تصاویر زنده سامسونگ گلکسی اس 8 در رنگ های مختلف [بروزرسانی ... digiato.com/.../03/.../تصاویر-زنده-جدید-سامسونگ-گلکسی-اس-8/‎Cached21 مارس 2017 ... در این تصاویر، گلکسی اس 8 را با دکمه های نرم افزاری جدیدش می بینیم ... تصاویر زنده سامسونگ گلکسی اس 8 در رنگ های مختلف [بروزرسانی: ویدیو و تصاویر با ... سه عکس از اسمارت فون مورد بحث در حالت روشن و آماده به کار منتشر شده. ویدئو و تصاویر رندر جدید از سامسونگ گلکسی اس 8 پرچم دار - Zedoxi www.zedoxi.com/.../ویدئو-و-تصاویر-رندر-جدید-از-سامسونگ-گلکسی-اس-8-پرچ.html‎Cachedامروز تعدادی تعدادی عکس رندر شده جدید از سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پرچم دار منتشر شده که توسط فاش گنندگان معروف و با توجه به اطلاعات دریافت ...