مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10

[ad_1]

برخی کاربران به محض مشاهده این هشدار برای بهره‌مندی از نسخه اورجینال و رایگان ویندوز 10 عملیات به‌روزرسانی را اجرا کرده و از این فرصت استفاده می‌کنند، اما تعدادی از کاربران نیز مشکلی با ویندوز خود ندارند و دلیلی برای به‌روزرسانی آن به ویندوز 10 مشاهده نمی‌کنند به همین علت از این هشدار صرف‌نظر می‌کنند و کار با ویندوز فعلی را ادامه می‌دهند. متاسفانه مشکلی در این شرایط برای این دسته از کاربران رخ می‌دهد و این مشکل عدم رهایی از هشدار به‌روزرسانی و آیکون سفید رنگ پنجره ویندوز کنار ساعت اسـت. مایکروسافت نیز تنها راه خلاصی از این آیکون را غیرفعال کردن آن در SystemTray عنوان کرده و پس از یک بار ری‌استارت، این هشدار آزاردهنده دوباره فعال می‌شود.

چنانچه شما نیز همچون ما با این هشدار آزار دهنده مواجه بوده و به‌دنبال روشی برای رهایی از آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم از یکی از این روش‌ها کمک بگیرید:

روش اول:
نرم‌افزار GWX Control Panel

1ـ ساده‌ترین روش برای رهایی از این آیکون و هشدار همراه آن، استفاده از نرم‌افزار
GWX Control Panel اسـت. برای انجام این کار کافیست برنامه را از لینک زیر دانلود کنید و پس از اجرای آن، گزینه‌ Disable Get Windows 10App را کلیک کرده و در ادامه گزینه Disable Operating System Upgrades in Windows Update را نیز برای اطمینان از دوباره دریافت نکردن فایل به‌روزرسانی موردنظر و نصب مجدد ابزار هشداردهنده کلیک کنید.

http://jjo.ir/NtZhny

روش دوم: حذف فایل به‌روزرسان

1ـ روش دیگری که برای رهایی از این هشدار وجود دارد، حذف فایل به‌روزرسان مرتبط با آن اسـت. این هشدار پس از نصب ابزار مرتبط با آن در به‌روزرسانی 3035583KB در سیستم‌عامل شما ظاهر می‌شود و با حذف این به‌روزرسانی می‌توانید به‌راحتی از آن رهایی یابید. برای انجام این کار کافی اسـت پس از مراجعه به کنترل پنل روی Windows Update کلیک کنید.

2ـ از پایین سمت چپ روی Installed Updates کلیک کرده و در ادامه از سمت راست، در بخش Microsoft Windows، به‌روزرسانی 3035583KB را پیدا کنید. (می‌توانید از مرتب‌سازی توسط نام برای جست‌وجوی سریع‌تر این گزینه کمک بگیرید)

3ـ کلیک راست ماوس را روی فایل به‌روزرسان فشار داده و Uninstall را برای حذف این به‌روزرسانی کلیک کنید.

4ـ در پیام هشدار به‌نمایش درآمده گزینه Restart Nowرا برای ری‌استارت شدن رایانه کلیک کنید.

توجه: چنانچه دریافت خودکار فایل‌های به‌روزرسان در سیستم‌عامل ویندوز فعال باشد دوباره این به‌روزرسانی دانلود شده و آیکون هشدار موردنظر روی ویندوز نمایش داده می‌شود. برای جلوگیری از این موضوع باید در فهرست فایل‌های به‌روزرسانی که توسط ویندوز به شما پیشنهاد می‌شود، گزینه‌ 3035583KB را انتخاب کرده و با کلیک راست ماوس روی Hide update کلیک کنید. به‌این‌ترتیب انتخاب این به‌روزرسانی تا زمانی که شما دوباره آن را فعال نکنید غیرفعال خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 آوريل 2016 ... همانطور که میدانید بهروزرسانی به ویندوز10 برای مدت یک سال رایگان است و این بهروزرسانی شامل کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 میشود. مایکروسافتیها ...مایکروسافتیها برای بهرهمندی تمام کاربران از این بهروزرسانی در بازههای زمانی مختلف تعدادی از کاربران را در فهرست بهروزرسانی به ویندوز 10 قرار میدهند و اعلام آمادگی ...4 آوريل 2016 ... كامپیوتر:رهایی از هشدار بهروزرسانی ویندوز 10. کد مطلب : 197996 همانطور میدانید به برای یک رایگان و بهروزرسانی کاربران 7 8.1 مایکروسافتیها ...#آموزش-ترفند-رهایی-از-هشدار-بهروزرسانی-ویندوز-10, #آموزش-تصویری-رهایی-از-هشدار-بهروزرسانی-ویندوز-10, #آموزش-جدید-رهایی-از-هشدار-بهروزرسانی-ویندوز-10, ...عنوان:اتصال پایدار با دستیار وایفای. گوشی هواوی P9 و P9 پلاس هواوی P9 و P9 پلاس رسماً رونمایی شدند پس از ماهها شایعه، تیزر و درز تصاویر مختلف هواوی سرانجام ...12 مه 2016 ... آموزش کامل رهایی از هشدار بهروزرسانی ویندوز ۱۰ مقدمه:دوستان عزیز همانطور که میدانید بهروزرسانی به ویندوز۱۰ برای مدت یک سال رایگان است و این ...رهایی از هشدار بهروزرسانی ویندوز 10. عنوان:اعلان های پاک شده خود را بازگردانید. نحوهی ایجاد لیست کشویی دینامیک در اکسل. قرار دادن لیست کشویی دینامیک در اکسلبوی هشدار مرگ در بدن انسان هااین نشانه بدن، زمان مرگ را به شما هشدار می دهد! ... ويندوز 10، آخرین نسخه از سیستمعامل ويندوز است که در طول زمان بهروزرسانیهای متعددی برای ...رهایی از هشدار بهروزرسانی ویندوز 10. جلوگیری از به روزرسانی ویندوز 10. Wrk2s. همانطور که میدانید بهروزرسانی به ویندوز 10 برای مدت یک سال رایگان است و این ...17 جولای 2016 ... رهایی از هشدار به روزرسانی ویندوز 10 مجله پارس پارمیس.


کلماتی برای این موضوع

آموزش کامپیوتر،ترفندهای کامپیوتریبا این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور چگونه حجم مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم؟ …شاید در ابتدا این میزان مصرف چندان زیاد به نظر نرسد، اما اگر در طول هفته روزی یک ساعت مکمل مجاز و غیرمجاز در باشگاه ها ممنوع آکامحمد، امیر و شادمهر تنها نمونه ای از جمعیت جوانان متقاضی مصرف مکمل های ورزشی هستند و گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریصبحت بخیر و رنگی قرار نیست همه از یک راه مشخص موفق بشن دانستنی هایی درباره سرطاناخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …



لینک منبع :رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10

رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../رهایی-از-هشدار-به‌روزرسانی-ویندوز-10‎Cached4 آوریل 2016 ... همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز10 برای مدت یک سال رایگان است و این به‌روزرسانی شامل کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 می‌شود. مایکروسافتی‌ها ... رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 - بیتوته www.beytoote.com/computer/.../warning-windows10-update.html‎Cachedجلوگیری از بروزرسانی ویندوز نرم‌افزار GWX Control Panel سیستم‌عامل , ترفندهای ویندوز 10 , به‌روزرسانی ویندوز 10 , ویندوز 10 , سیستم‌عامل ویندوز , به‌روزرسانی ... ترفند-رهایی-از-هشدار-بهروزرسانی-ویندوز-10, photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/.../ترفند-رهایی-از-هشدار-بهروزرسانی-ویندوز-10,/ Flickr photos, groups, and tags related to the "ترفند-رهایی-از-هشدار-بهروزرسانی- ویندوز-10," Flickr tag. رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 – سرگرمی،بازی،نرم افزار،ازدواج ... 01000.ir/?tag=رهایی-از-هشدار-به‌روزرسانی-ویندوز-10‎Cachedجلوگیری از به‌ روزرسانی ویندوز ۱۰ همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز۱۰ برای مدت یک سال رایگان است و این به‌روزرسانی شامل کاربران ویندوزهای ۷ و ۸٫۱ می‌شود. رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 | یاس - صفحه اصلی wedding322-vcp.baztab96.ir/page-77300.html عنوان:«خان کندی» زیباترین روستای اردبیل. نحوه‌ی ایجاد لیست کشویی دینامیک در اکسل. قرار دادن لیست کشویی دینامیک در اکسل یکی از امکاناتی که نرم‌افزار ... آموزش جدید رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 بایگانی - آموزشگاه ... amozesh.net/tag/آموزش-جدید-رهایی-از-هشدار-به‌روزرسانی/ 12 مه 2016 ... آموزش کامل رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ مقدمه:دوستان عزیز همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز۱۰ برای مدت یک سال رایگان است و این ... رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 | به‌روزرسانی ویندوز 10 irirani.ir/news/137147‎Cached23 ژوئن 2017 ... 25 امتیاز : جلوگیری از به‌ روزرسانی ویندوز ۱۰ همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز۱۰ برای مدت یک سال رایگان است و این به‌روزرسانی شامل ... غیرفعال کردن دائمی آپدیت ویندوز10 بایگانی | نووانووا - صفحه نخست novapc.ir/tag/غیرفعال-کردن-دائمی-آپدیت-ویندوز10/‎Cached23 آوریل 2016 ... متاسفانه مشکلی در این شرایط برای این دسته از کاربران رخ می دهد و این مشکل عدم رهایی از هشدار به روزرسانی ویندوز در کنار ساعت است. مایکروسافت نیز ... رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 - نسیم سیتی www.nasimcity.ir/tag/رهایی-از-هشدار-به‌روزرسانی-ویندوز-10‎Cachedغیرفعال کردن اپدیت ویندوز10,حذف آپدیت ویندوز10,هشدار آپدیت ویندوز10,رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10,,رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10,نسیم سیتی. akhbar-e-iran - رهایی از هشدار به‌روزرسانی ویندوز 10 akhbar-e-iran.mihanblog.com/post/23‎Cached25 آگوست 2016 ... همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز10 برای مدت یک سال رایگان است و این به‌روزرسانی شامل کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 می‌شود. مایکروسافتی‌ها ...