مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه

[ad_1]
مفیدستان:

بدن برای این که عملکرد درستی داشته باشد به پروتئین نیاز دارد و از این رو، باید این ماده مغذی را به میزان کافی برای بدن خود تامین کنید. در صورت مصرف ناکافی، ذخایر پروتئین بدن تخلیه خواهند شد و این می تواند به ضعف لثه و افتادن دندان منجر شود.

 پیشگیری از مشکلات و بیماری لثه

تقویت و بازسازی لثه ,تحلیل رفتن لثه ها و یا در موارد جدی‌تر از دست دادن دندان برای انسان مشکلاتی غیر معمول نیستند.
هنگامی که افراد به بیماری پریودنتال مبتلا می شوند
با دقت بیشتری به آنچه دندانپزشک و متخصص بهداشت می گوید توجه کرده و آنها را رعایت می کنند،
اما ممکن است هرگز وضعیت دهانشان مانند گذشته نشود.

 

برای برطرف کردن مشکل در دهان، ما باید سلامت کل بدن خود را مد نظر قرار دهیم. مشکلات لثه و دندان ممکن است صرفا با عدم رعایت بهداشت دهان و مسواک زدن در ارتباط نباشند. بدن به مواد مغذی نیاز دارد
و دندان ها و لثه ها نیز از این مساله مستثنی نیستند. پروتئین، سیلیس، ویتامین C، مس،
روی و دیگر مواد مغذی در شکل گیری و حفظ سلامت لثه ها نقش دارند.

 

هنگامی که مواد مغذی مورد نیاز بدن را فراهم می کنید، در حقیقت، توانایی بهبودی آن را افزایش می دهید.
این شرایط برای لثه ها نیز صادق است.
بر همین اساس، با ایجاد تغییر در رژیم غذایی خود نه تنها می توانید به لثه های خود کمک کنید،
بلکه سلامت کلی بدن را بهبود می بخشید.

 

مصرف قند را کاهش دهید

قند می تواند آسیب جدی به دندان ها وارد کند و پوسیدگی دندان آنها را به همراه داشته باشد. قند pH دهان را تغییر می دهد و موجب خروج مواد معدنی از بافت هایی مانند لثه ها می شود تا ثبات pH خون حفظ شود.
بر همین اساس، با کاهش مصرف مواد غذایی شیرین و نوشیدنی های محتوی قند می توانید به بهبود سلامت لثه ها کمک کنید.

تقویت و بازسازی لثه

تقویت و بازسازی لثه با پروتئین ها
پروتئین کافی مصرف کنید

بدن برای این که عملکرد درستی داشته باشد به پروتئین نیاز دارد و از این رو، باید این ماده مغذی را به میزان کافی برای بدن خود تامین کنید.
در صورت مصرف ناکافی، ذخایر پروتئین بدن تخلیه خواهند شد و این می تواند به ضعف لثه و افتادن دندان منجر شود.

 

برای این که میزان پروتئین مصرفی روزانه خود را محاسبه کنید می توانید وزن خود را تقسیم بر 2 کنید
که نتیجه حاصله میزان پروتئین مورد نیاز به گرم است. این عدد را تقسیم بر 3 کنید
و میزان پروتئین مورد نیاز در هر وعده غذایی روزانه مشخص می شود.
به عنوان مثال، اگر 140 پوند (63.5 کیلوگرم) وزن دارید، این عدد تقسیم بر 2 می شود 70 پوند (31.7 کیلوگرم) و بر همین اساس به 70 گرم (31.7 گرم) گوشت در روز نیاز دارید که با تقسیم آن به عدد 3 به 23.33 گرم (10.5 گرم) در هر وعده می رسیم.

 تقویت و بازسازی لثه

تقویت و بازسازی لثه با ویتامین C

 

ویتامین C مصرف کنید

برای پیشگیری از خونریزی و مشکلات لثه مصرف روزانه ویتامین C از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حداقل مقدار توصیه شده مصرف روزانه این ماده مغذی 65 تا 90 میلی گرم است و میانگین دوز مصرفی روزانه 1,000 میلی گرم است
که برای برخی افراد می تواند تا 2,000 میلی گرم نیز برسد.
در حقیقت دوز 2000 میلی گرم سقف مصرف روزانه ویتامین C محسوب می شود.

عصر ایران

روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه



لینک منبع :روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه

روش‌هایی ساده برای تقویت و بازسازی لثه - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../روش‌هایی-ساده-برای-تقویت-و-بازسازی-لثه‎Cachedبدن برای این که عملکرد درستی داشته باشد به پروتئین نیاز دارد و از این رو، باید این ماده مغذی را به میزان کافی برای بدن خود تامین کنید. در صورت مصرف ناکافی، ... روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/pezeshki/tghvytvbazsazylsh.html روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه - menuدوشنبه 01 / 03 / 96 تازه های پزشکی تازه های پزشکی تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 / 01 / 2017مشاهده ... روش هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه - پورتال نیک ... tnews.ir/news/146177915048.html‎Cached12 ژانویه 2017 ... پیشگیری از مشکلات و بیماری لثه تقویت و بازسازی لثه ,تحلیل رفتن لثه ها و یا در موارد ... روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه ... راه تقویت لثه به روش های ساده خانگی - بنیتا www.mybenita.com/.../راه-تقویت-لثه-به-روش-های-ساده-خانگی-rkgomv‎Cachedسوال من در مورد راه تقویت لثه است . آیا داروی گیاهی ای... ... راه تقویت لثه به روش های ساده خانگی. سلام. ... روغن اوکالیپتوس با کاهش جرم دندان، تقویت لثه ها و جلوگیری از خونریزی لثه به بهبود سلامت کلی دهان کمک می کند. .... در برگه هدایت تحصیلی جدید. روش‌هایی ساده برای تقویت و بازسازی لثه بایگانی - همیار مردم hamyaremardom.ir/tag/روش‌هایی-ساده-برای-تقویت-و-بازسازی-لث/ روش‌هایی ساده برای تقویت و بازسازی لثه تحلیل رفتن لثه ها و یا در موارد جدی‌تر از دست دادن دندان برای انسان مشکلاتی غیر معمول نیستند. هنگامی که افراد به بیماری ... راهکارهایی ساده و تکان دهنده برای تقویت و نو سازی لثه (2 عکس) - سرزه www.serze.com/راهکارهایی-ساده-تکان-دهنده-برای-2731901/ 12 ژانویه 2017 ... روش هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه جلو گیری از معضلات و مریضی لثه تقویت و نو سازی لثه ,تفسیر رفتن لثه ها و یا در نکات ... روش‌هایی ساده برای تقویت و بازسازی لثه - پارس pars.abtinblog.com/.../روش‌هایی+ساده+برای+تقویت+و+بازسازی+لثه‎Cachedمرجع اخبار روز دنیا,روش‌هایی ساده برای تقویت و بازسازی لثه,پارس. ... مشکلات لثه, خونریزی و مشکلات لثه,تقویت و بازسازی لثه ها مشکلات لثه مصرف روزانه ویتامین C برای پیشگیری از مشکلات ... 19 حقیقت باور نکردنی درباره رابطه جنسی و عشق خستگی مزمن و ارتباط آن با میکروب‌های روده‌ vista.ir/news/29282618/خستگی-مزمن-و-ارتباط-آن-با-میکروب‌های-روده‌ 2 جولای 2016 ... تخفیف ویژه موبایل‌های samsung، سری جدید Galaxy J · مدرن ترین .... روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه · روش‌هایی ساده و باور ... گلدان زیبا و خلاقانه https://www.irstyle.net/گلدان-زیبا-و-خلاقانه/‎Cached2 روز پیش ... علل عرق سرد و سرگیجه +روشهای درمانآپدیتNOd32 روز دوشنبه […] ... ساده ترین روش های تقویت و بازسازی لثه · استفاده از ماسک موز برای تقویت موها · عکسهای جالب و تخیلی حمید ... مجله آهنگ: دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیزاده بنام تظاهر ... جوش هر ناحیه از صورت به شما چه می گوید؟ - خبر مهم khabarmohem.com/.../جوش-هر-ناحیه-از-صورت-به-شما-چه-می-گوید-1356472.html‎Cachedنظر خود را ثبت کنید. ارسال نظر. مطالب تصادفی. روش‌هایی ساده و باور نکردنی برای تقویت و بازسازی لثه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶. مشاهده >>. خواص زیتون و عوارض احتمالی آن