مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفر

[ad_1]
مفیدستان:

برای آنهایی که به دنبال هیجان خارج از استاندارد هستند دیدن برج ایفل در پاریس لذت بخش نیست اگر شماهم جزء این افراد هستید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا با هیجان انگیز ترین جاهای دنیا برای گردشگری و سفر آشنا شوید.

باید آدم نترس و شجاعی باشید تا سفرهای و مقاصدی که در زیر برایتان لیست کرده ایم را امتحان کنید. در هر کدام از این سفر ها هیجان انگیزترین صحنه های ممکن را خواهید دید. با ما همراه باشید تا با هم به تماشای آنها برویم.

غواصی با کروکودیل‌ها در آمریکا

اگر به دنبال هیجانی همراه با ترس هستید و خود را آنقدر شجاع می دانید که با کروکودیل‌ها، موجوداتی که فشار حاصل از گاز گرفتنشان چهار برابر قدرتمندتر از کوسه سفید است، نزدیک بشوید در واقع یک تجربه هولناک و پرهیجان در انتظار شماست. منطقه حیات وحش کانگو در اوتش ‌اورن در آفریقای جنوبی امکان غواصی با کروکودیل نیل را بوسیله قفس‌های محافظ برای شما فراهم آورده است و یا غیر از آن می‌توانید در بوستوانا به گروه‌های همراه شوند با حیوات بزرگ بپیوندید و یک سفر بدون قفس را تجربه کنید.

main-original-640x0c-3-640x400

سافاری همزمان با مهاجرت حیوانات وحشی

مهاجرت عظیم بیش از یک میلیون حیوان وحشی چهارپا شامل ۵۰۰۰۰۰ غزال و ۲۰۰۰۰۰ زرافه از پارک ملی سرنگتی کشور تانزانیا به منطقه حفاظت شده ملی ماسای مارا در کشور کنیا یکی از بزرگترین شگفتی‌های طبیعت است که تحت عنوان “جام جهانی حیات وحش” خوانده می‌شود. در این مهاجرت عظیم که از ماه جولای تا اکتبر ادامه دارد حیوانات به صورت دسته‌جمعی می‌تازند، به داخل رودخانه‌ها خیز برمی‌دارند، بر سر شکار و غذا با هم جدال می‌کنند و زاد و ولد دارند. زمان این مهاجرت کاملا غیرقابل پیش‌بینی است اما اگر جزء معدود افراد خوش‌شانس باشید فرصت دیدن این واقعه را طی یک سافاری خواهید داشت.

great-wildebeest-migration-746556-1463597114-640x0c-600x389

راه رفتن روی آب‌های سالار دی یونی (Salar de Uyuni) در کشور بولیوی

سالار دی یونی با مساحت ۴۰۸۶ کیلومتر مربع در جنوب غربی بولیوی یکی از بزرگترین پهنه‌های هموار نمکی در دنیاست که در نتیجه دگرگونی زیستی دریاچه‌های پیش از تاریخ بوجود آمده است. همواره بودن خارق ‌العاده این پهنه آبی کم عمق و وجود سیلاب‌های موسمی این تصور را بوجود می‌آورد که شما در حال راه رفتن روی آب هستید و با مغتنم شمردن این فرصت می‌توان عکس‌های بسیار زیبایی شکار کرد. سالار سرزمین جفت‌ گیری فلامنیگوهای صورتی است و قبرستانی از ترن ‌های عتیقه که از قرن نوزدهم کارایی ندارند در آنجا گرد آمده‌اند.

salar-de-uyuni-bolivia-746557-1463599264-640x0c-600x424

افروختن شمع در فستیوال ای پنگ (Yi Peng) در تایلند

فستیوال ای پنگ که در شهر چیانگ مای در کشور تایلند برگزار می‌شود یک مراسم مذهبی است که در آن هزاران نفر از تایلندی‌ها شمع‌های روشن را به همراه آرزوهایشان روانه آسمان می‌کنند. یک هفته بعد از این جشن سنتی، دومین فستیوال شمع برای گردشگران خارجی برگزار می شود و برنامه‌های دیگری مانند رژه کارناوال‌ها، رقص و آتش بازی طی روزهای آخر هفته در تمام سطح شهر دایر است.

main-original-640x0c-4-600x395

پیاده روی در دره باک اسکین (Buckskin) در یوتا

دره باک‌اسکین در یوتای جنوبی یکی از طولانی‌ترین و عمیق‌ترین دره‌های اسلات (یک دره باریک که از طریق نفوذ آب به صخره‌ها شکل گرفته است) در آمریکای جنوبی و شاید طولانی‌ترین در تمام دنیاست. باریکی این دره، وجود ماسه ‌سنگ‌های دورانی و پرپیچ و خم و فشردگی تنگاتنگ آن از جمله زیبایی بصری این دره است و آن را به یک مقصد پیاده ‌روی دیدنی تبدیل کرده است. طی یک روز کامل می‌توان ۲۰ کیلومتر دره‌ پیمایی انجام داد اما اغلب کوهنوردان ترجیح می‌دهند برای هیجان بیشتر راههای میان ‌بر را انتخاب کنند. این دره به سبب امکان مواجهه ناگهانی با سیل یکی از خطرناک‌ترین مسیرهای دره‌ نوردی آمریکا محسوب می‌شود.

main-original-640x0c-5-450x600

شنا در تالاب بلو (Blue) در ایسلند

تالاب بلو یا آبی در واقع یک چشمه آب گرم زیرزمینی است که در خطه لاوا در جنوب غربی ایسلند واقع شده و حدود ۵۰ دقیقه از پایتخت، یعنی شهر ریکیاویک فاصله دارد. این تالاب دست ساخت از آب‌های گرم زیرزمینی دریا تغذیه می‌شود و دمای آب چشمه ۱۰۰ درجه فارنهایت است که گفته می‌شود به سبب غنای ترکیبانی مانند سیلیکا، جلبک دریایی و مواد معدنی چشمه‌ای شفابخش به حساب می‌آید. سیلیکا یک سایه روشن شیری رنگ به آب چشمه داده است و انعکاس نور آفتاب آن را آبی‌رنگ نشان می‌دهد.

main-original-640x0c-6-600x410

اسکیت سواری در دهانه یک آتشفشان فعال در کشور نیکاراگوئه

آیا به اسنوبرد و سورتمه علاقه دارید؟ پس بهتر است اسکیت برد سواری در دهانه آتشفشان را امتحان کنید! سیرو نگرو (Cerro Negro) یک کوه آتشفشانی فعال در خارج از شهر لئون در کشور نیکاراگوئه است که از سنگ‌های آتشفشانی کوچک و ریز تشکیل شده و به پاتوق اسکیت ‌برد سواری آتشفشانی تبدیل گشته است و علاقه ‌مندان بوسیله سوار شدن یا خوابیدن روی یک تخته چوبی از شیب دهانه پایین و بالا می‌روند. ماجراجویان در ابتدا باید این کوه ۲۳۸۸ فوتی از صخره‌های لغزان را بالا بروند و سپس مانند اسکی ‌بازها روی تخته‌ها یا اسکیت‌ بردهای خود ایستاده و یا روی آن دراز بکشند و با سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت به پایین بروند.

main-original-640x0c-7-600x410

دیدار با ستارگان در صحرای کالیفرنیا

چنانچه به صور فلکی علاقه داشته باشید کمتر جایی را در ایالات متحده بهتر از منطقه بورگو اسپرینگ در ایالت کالیفرنیا برای دیدن ستارگان پیدا می‌کنید. در این منطقه انجمن آسمان شب توسط شهرداری برای حفاظت از آسمان شب بوجود آمده و قوانینی در زمینه کدهای نورپردازی، نورپردازی مسئولانه، پشتیبانی شهروندان و آموزش‌های مرتبط با آسمان شب وضع شده است. آسمان شب صحرای موجاو که سه ساعت از این منطقه فاصله دارد نیز حالت حفاظت ‌شده‌ دارد. حیات وحش، گونه‌های گیاهی و آب و هوای گرم، بیابان کالیفرنیا را به یک پایگاه فوق‌العاده برای کمپینگ و رصد کردن کهکشان راه شیری بدل ساخته است.

main-original-640x0c-8-450x600

سفر به غارهای عمودی در یوگیاکارتا (Yogyakarta) در کشور اندونزی

تمام عاشقان طبیعت و غارنوردی به خوبی می‌دانند که غار جومبلانگ (Jomblang) در یوگیاکارتای کشور اندونیزی یک مجموعه طبیعی خارق ‌العاده و باشکوه با قدمت چند هزار ساله است. قطر دهانه این غار ۵۰ متر است و غارنوردان باید ۸۰ متر داخل این دهانه پایین بروند تا به کف غار برسند. در کف غار علاوه بر وجود اشعه‌های درخشان و زیبای نور، گیاهان سبزرنگی از جمله درخت‌ها، خزه‌ها، سرخس‌ها و درختچه‌ها وجود دارند.

vertical-cave-in-yogyakarta-indonesia-746565-1463596663-640x0c-400x650

سفر به کاخ الحمرا در گرانادای اسپانیا

تاریخ بنای کاخ الحمرا در گرادانا به ۸۸۹ سال پس از میلاد مسیح برمی گردد اما این کاخ در قرن یازدهم توسط قوم مور بازسازی شد. تزئینات و طراحی شگفت‌انگیز و تودر تو و ظرافت‌های گزاف به کار رفته در یادمان های تاریخی، جاذبه ‌‌ای بی انتها دارند و الهام ‌بخش بسیاری از کارهای تاریخی و طراحی ‌های مشابه بوده‌اند.

main-original-640x0c-9-600x410


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفرجاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفربرای آنهایی که به دنبال هیجان خارج از سفر به ایران جاهای دیدنی و گردشگری ایران های گردشگری دنیا اگر برای سفر و گردشگری قصد متفاوت و هیجان انگیز در سفر به فرانسه جاهای دیدنی و گردشگری فرانسه و هیجان انگیز انگیز و با عظمت در دنیا گردشگری عاشقانه برای سفر زیباترین و هیجان‌انگیزترین مکانهای دنیا برای سفر …تازه های گردشگری و سفر و هیجان انگیز در اردن را مکانهای دنیا برای سفر هیجان انگیزترین مکان ها برای سفررزرو هتل زیبا ترین جاهای دنیا جالب و هیجان انگیز های سفر، عجایب گردشگری و مهیج ترین مکانهای ایران برای رفتن به سفر هیجان‌انگیز…بهترین مکانهای ایران برای سفر هیجان انگیز گردشگری بسیار زیبا و حیرت‌انگیز مکان های عجیب و هیجان انگیز برای سفر عکس ایران ناز وغریب و هیجان انگیز سفر دنیا برای آمده و به جاذبه های گردشگری بازار چیانگ مای هیجان انگیز ترین مکان خرید در …یکی از مکان‌های هیجان انگیز برای با سفر و گردشگری در دنیا برای جذب معرفی هیجان‌انگیزترین نقاط دنیا برای گردشگران …معرفی هیجان‌انگیزترین نقاط دنیا برای انگیز آب و سفر، عجایب گردشگری و زیباترین و هیجان‌انگیزترین مکانهای دنیا برای سفر ……زیباترین و هیجان‌انگیزترین مکانهای دنیا برای سفر گردشگری و سفر و هیجان انگیز هیجان انگیزترین تفریحات دنیا برای دیوانه ها بسیاری از انسان ها هیجان زیاد را دوست دارند و حتی بعضی ها حاضر هستند کیلومترها سفر و پول ها سفر به ژاپن جاهای دیدنی و گردشگری ژاپن گردشگری ژاپن آیا قصد سفر به ژاپن را دارید؟ در این صفحه از مجله گردشگری شما را با جاهای دیدنی مقصد شگفت‌انگیز گردشگری که نباید از دست داد گردشگری جاهای دیدنی جهان مکانهای تفریحی جهاندیدنی های جهانبهترین جاهای دیدنی جهانتور جاهای دیدنی زنجان جاذبه‌های توریستی گردشگری زنجان جاهای دیدنی زنجانشهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است این استان با مجله گردشگری، توریستی و بانک اطلاعات گردشگری الی گشت مجله توریستی الی گشت، بانک اطلاعات گردشگری و توریستی، اطلاعات ضروری سفر و راهنمای خرید تور لیست بهترین مکان ها و جاهای تفریحی مشهد تصاویر نمکستان گردشگری لیست بهترین مکان ها و جاهای تفریحی مشهد تصاویر اگر می خواهید سفرتان به مشهد به خاطره ای جاهای دیدنی کیش معرفی جاذبه های گردشگری ایران جاهایدیدنیکیش جاده جهان و لذت رانندگی در کیش جاده جهان همچون حلقه ایی نگین زیبای جزیره کیش را دربرگرفته است تهران معرفی جاذبه های گردشگری ایران رستوران خوان گستر جهان تهران یه رستوران ایرانی با انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت و برنج صد سفر به شهر زیبا و آرام تفلیس لست سکند سلام به همه عاشقان سفر و لست سکندی های عزیز و البته مدیریت محترم لست سکند سفر ما به تفلیسم



لینک منبع :جاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفر

جاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفر - آلامتو www.alamto.com/exciting-trips.html‎Cached16 ژانویه 2017 ... جاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفر:برای آنهایی که به دنبال هیجان خارج از استاندارد هستند دیدن برج ایفل در پاریس لذت بخش نیست اگر ... هیجان انگیزترین مکان ها برای سفر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../هیجان-انگیزترین-مکان-ها-برای-سفر‎Cached Similar1 فوریه 2013 ... ... دارند حتی یک روز پیش از مرگ به مکان های عجیب وغریب و هیجان انگیز سفر کنند. ... گرمسیری را به یکی از هیجان انگیزترین مکان های دنیا تبدیل کرده اند. ... چرا به آنجا سفر کنیم: شاید آبود بسیار کوچک باشد اما جاذبه های گردشگری ... هیجان انگیزترین مکان ها برای سفر - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/most1-exciting-places-visit.html‎Cached Similarرزرو هتل زیبا ترین جاهای دنیا زیباترین مکانهای جهان مکانهای دیدنی دنیا,تور گردشگری,جاذبه ... چرا به آنجا سفر کنیم: این ایالت مناظر و تفریحات بسیار هیجان انگیزی دارد. ... چرا به آنجا سفر کنیم: شاید آبود بسیار کوچک باشد اما جاذبه های گردشگری ... جاهای هیجان انگیز دنیا برای گردشگری و سفر - میهن مگ https://mihanmag.com/.../جاهای_هیجان_انگیز_دنیا_برای_گردشگری_و_سفر‎Cached16 ژانویه 2017 ... برای کسانی که به دنبال هیجان و خارج از استاندارد است که برای دیدن برج ایفل در پاریس آن را سرگرم کننده نیست اگر جای دیگر این مردم هستند که در ... مهیج ترین مکانهای ایران برای رفتن به سفر هیجان‌انگیز+تصاویر ... www.niksalehi.com/gardeshgari/سفر-هیجان‌انگیز.html‎Cached28 دسامبر 2016 ... همه‌ ما سفر هیجان‌انگیز را دوست داریم؛ سفر به مکان‌هایی که فکر می‌کنیم باید کلی برای دیدنشان هزینه کنیم. بهترین مکانهای ایران برای سفر هیجان ... سفرهای هیجانی و ماجراجویانه - کارناوال www.karnaval.ir/category/excitement-adrenaline‎Cachedسفرهای هیجانی,سفرهای ماجراجویانه,گردشگری ماجراجویانه,گردشگری هیجانی, تفریحات هیجانی,ماجراجویی در طبیعت,هیجان در طبیعت ... کارناوال تا اینجا به مکان های طبیعی زیادی سفر نموده و همچنان هم به این کار ادامه خواهد داد. ... بهترین مناطق دنیا برای تفریحات هیجانی | بازی با مرگ. این روزها بازار ورزش های هیجان انگیز فوق العاده گرم است. وحشتناک ترین جاذبه های توریستی دنیا - کارناوال www.karnaval.ir/وحشتناک-ترین-جاذبه-های-توریستی-دنیا‎Cached Rating: 5 - 73 reviews در سفر هیجانی امروز میرویم تا ۹ مکان توریستی و محبوب و صد البته ترسناک و دلهره ... جدا از ارزش تاریخی که این صخره دارد یکی از هیجان انگیز ترین اماکن توریستی ... لیست گردش و سفر جاذبه تفریحی تهران - همگردی hamgardi.com/list/show-places/Category-Tourism/.../City-1‎Cached Similarمکان ها > گردش و سفر > جاذبه تفریحیکشور : ایران استان : تهران شهر : تهران ... ای است در بالاترین نقطه خیابان ولنجک، که شامل امکانات تفریحی و گردشگری زیادیه. .... آلمانه و یکی از هیجان انگیز ترین جاهایی که می تونین با دوستا و خونواده توش لذت ببر. ... چند بعدی حال حاضر ایران است که از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند می باشد. معرفی ۵ مکان هیجان انگیز در سفر به چین - الی گشت https://www.eligasht.com/.../معرفی-5-مکان-هیجان-انگیز-در-سفر-به-چین/‎Cached12 مه 2017 ... می خواهید از مکان های هیجان انگیز در سفر به چین بیشتر بدانید، همراه الی ... ۲۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ سفر, چین, گردشگریتیم خبری الی گشت ... اگر همیشه دنبال مکان های هیجان انگیز دنیا می گردید، باید تور چین را انتخاب کنید. جاذبه های گردشگری مالزی - دلتابان www.deltaban.ir/agency-attraction-104-جاذبه-های-گردشگری-مالزی‎Cached Similarجاذبه های گردشگری کوالالامپورمالزی یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است و ... ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که ۴۲۸ متر ارتفاع دارد، باغ وحش تقریبا .... اگر می خواهید چندین فرهنگ مختلف دنیا را در یکجا ببنید سفر به برجایا هیل ...