مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی پاناسونیک از تبلت جان‌سخت

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت افزار مگ،‌ FZ-Q2 تبلتی با سیستم‌عامل ویندوز 10 بوده که شامل مشخصاتی چون پردازنده Core m5 اینتل، صفحه‌نمایش Full HD، صفحه‌کلید جدا شونده ای با نور پس زمینه، عمر باتری 9 ساعته که 2 برابر یک تبلت مصرف‌کننده است.

سیستم‌عامل ویندوز 10 پرو این تبلت از ویژگی‌های امنیتی بالایی برخوردار بوده و شرکت پاناسونیک این محصول را برای کسب وکار تدارک دیده است. تبلت FZ-Q2 به خروجی HDMI مجهز است و یک تبلت مقاوم محسوب می‌شود که در برابر گرد و غبار و ارتعاشات مقاوم است.

البته در برابر آب نیز مقاومت بالایی داشته و تنها در برابر آسیب‌های مورد اشاره مقاومت ندارد. گذشته از آن با وجود اس‌اس‌دی هیتری می‌تواند در مناطق سرد جان‌سخت باشد.

پاناسونیک مشخص نکرده FZ-Q2 چه زمانی عرضه می‌شود اما گفته شده با پشتیبانی از شبکه 4G LTE و قیمتی 2299 دلاری به بازار ورود پیدا می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن نیوز آی تی ال جی تبلت را با نمایشگر ۱۰۱ اینچی رونمایی کردخبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیشرکت کیا تصاویری از سریع ترین محصول تاریخ خود را منتشر کرد اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت نیوز آی تی زندگی با طعم آی تی ال جی تبلت را با نمایشگر ۱۰۱ اینچی رونمایی کرد خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی در چاپ دیجیتال به دلیل حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ و امکان کالیبراسیون



لینک منبع :رونمایی پاناسونیک از تبلت جان‌سخت

پاناسونیک یک تبلت جان‌ سخت معرفی کرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../پاناسونیک-تبلت-جان‌-سخت/‎Cached13 مارس 2017 ... شرکت پاناسونیک امروز از یک تبلت دو کاره رونمایی کرد که می‌تواند نقش لپ‌تاپ را هم برای کاربران ایفا کند. از جمله ویژگی‌های مهم این محصول ظاهر سر ... رونمایی پاناسونیک از تبلت جان سخت Toughpad FZ-A2 - زیگورات ... zigorat.com/رونمایی-پاناسونیک-از-تبلت-جان-سخت-toughpad-fz-a2/‎Cached14 ژوئن 2016 ... شرکت پاناسونیک به تازگی تبلت جان سخت جدیدی را به نام Toughpad FZ-A2 رونمایی کرده است; این تبلت طی اجلاس نوآوری پاناسونیک در بارسلونا ... رونمایی پاناسونیک از تبلت جان‌سخت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../رونمایی-پاناسونیک-از-تبلت-جان‌سخت/‎Cached16 ژانویه 2017 ... شرکت ژاپنی پاناسونیک به تازگی تبلت جان‌سخت هیبریدی FZ-Q2 را معرفی کرد که در کنار مشخصات میان‌رده، قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته ... رونمایی پاناسونیک از تبلت جان سخت TOUGHPAD FZ-Q1 - مجله ... pardismag.ir/4147/ذونمایی-پاناسونیک-از-تبلت-جان-سخت-toughpad-fz-q1/ 6 ژانویه 2016 ... کمپانی پاناسونیک از تبلت ۱۲.۵ اینچی تاف‌پد FZ-Q1 با امکان کار در سخت‌ترین شرایط رونمایی کرد. این کمپانی در نمایشگاه CES 2016 از ... پاناسونیک از تبلت جان‌سخت خود رونمایی کرد - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/اخبار-و.../تبلت/.../تبلت-جان-سخت-پاناسونیک 15 ژانویه 2017 ... شرکت ژاپنی پاناسونیک به تازگی تبلت جان‌سخت هیبریدی FZ-Q2 را معرفی کرد که در کنار مشخصات میان‌رده، قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته ... رونمایی پاناسونیک از تبلت جان سخت - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31621596 15 ژانویه 2017 ... پاناسونیک دو تبلت ضد آب و جان سخت با سیستم عامل ویندوز و اندروید ... رونمایی کرد که برای کاربرانی که در شرایط سخت نیاز به تبلت دارند تولید ... رونمایی پاناسونیک از تبلت جان سخت Toughpad FZ-F1 | فارنت farnet.ir/.../panasonics-toughpad-fz-f1tablet-merges-rugged-design-with-ease-of-use-for-the-toughest-of-jobs/‎Cached22 فوریه 2016 ... شرکت پاناسونیک نیز همچون دیگر شرکت‌های تولیدکننده گجت های ویندوزی، لحظاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه MWC2016 از یک تبلت ... تصاویر/ تبلت جان سخت پاناسونیک khabarooz.com/post/349421 شرکت پاناسونیک امروز از یک تبلت دو کاره رونمایی کرد که می تواند نقش لپ تاپ را هم برای کاربران ایفا کند. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توانیم به ظاهر سر ... پاناسونیک دو تبلت ضد آب و جان‌سخت با سیستم عامل ویندوز و اندروید ... www.techbook.ir/.../پاناسونیک-دو-تبلت-ضد-اب-و-جانسخت-با-سیستم-عامل-ویندوز-و-اندروید-رونمایی-کرد‎Cached16 ژانویه 2017 ... شرکت پاناسونیک امروز از دو تبلت جدید از سری Toughbook رونمایی کرد که برای کاربرانی که در شرایط سخت نیاز به تبلت دارند تولید شده است. ces 2016: تبلت جان سخت toughpad fz-q1 پاناسونیک رسما رونمایی شد www.gooshishop.com/.../ces-2016-تبلت-جان-سخت-toughpad-fz-q1-پاناسونیک-رسما-رونمایی-شد‎Cached Similar6 ژانویه 2016 ... در دومین روز از آغاز به کار نمایشگاه CES 2016، کمپانی پاناسونیک جدیدترین تبلت از سری تاف‌پد (Toughpad) را با نام FZ-Q1 مورد رونمایی قرار داد.