مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر

[ad_1]
مفیدستان:

در این مطلب قصد داریم به شما عاشقان سفر زیباترین دیدنیهای گرجستان را به شما معرفی کنیم و بهتون بگیم در سفر به گرجستان چه چیزهایی در انتظار شماست.

زیباترین دیدنیهای گرجستان

گرجستان کشوری زیباست که توسط کوه‌های ناهموار، دریاها، دره‌ها و مراتع شکل گرفته است.این کشور بی‌نظیر در میان منطقه قفقاز قرار دارد. روستاها و شهرهای عجیب، هنوز در نقاط اطراف شهر قرار دارند،درحالی که شهرهای مدرن مانند تفلیس، باتومی و برجومی،بسیار فریبنده و جذاب هستند. تور گرجستان یکی از بهترین تجربه های گردشگری رو برای شما خلق میکنه و یکی از آخرین بیابان‌های اروپاست که می‌تونین آزادانه در آن پرسه بزنید.در این مطلب قصد داریم به شما عاشقان سفر  زیباترین دیدنیهای گرجستان را به شما معرفی کنیم و بهتون بگیم در سفر به گرجستان چه چیزهایی در انتظار شماست.

برترین دیدنیهای گرجستان

1. طبیعت گرجستان… هیچ کلمه‌ای قادر به توصیف آن نیست.

باید بگم زمانی که برای اولین بار کوه‌های قفقاز را دیدم، بسیار متحیر شدم.
یک صبح زود در یک اتوبوس میان باتومی و تفلیس بود…
بیدار شدم و چشمانم را پاک کردم، چون واقعاً نمی‌توانستم آن چیزی را که در افق می‌بینم باور کنم.
یک صبح جمعه زیبا بود، بدون ابر، بدون صدا. تنها خورشید، من و کوهستان بودیم.

2. مردم گرجستان قلب شما را تسخیر می‌کنند.

چیزی که در تفلیس تجربه کردم، همیشه یکی از بهترین تعاملات انسانی، که تجربه کردم باقی خواهد ماند.
آن‌قدر دلگرم‌کننده و تأثیرگذار بود که نمی‌توانستم باور کنم که غریبه‌هایی که تازه ملاقات کرده بودم،
چطور می‌توانند انقدر صمیمی و مهربان باشند.

3. بازارهای محلی کوچک

بازارهای محلی کوچک یکی دیگر از دیدنیهای گرجستان است که همه چیز در این بازارها پیدا می کنید.
سبزیجات رنگی، میوه‌ها، گوشت، نان… هرچه که دلتان بخواهد.

حتی اگر قصد خرید ندارید، باز هم خیلی خوبه که از این بازارهای سنتی دیدن کنید.
تمام سبزیجات در بازارها محلی تازه هستند، و همیشه باید سر قیمت با خانم‌هایی بسیار جذاب و گاه بداخلاق،
مذاکره کنین که البته کلمه‌ای هم به انگلیسی صحبت نمی‌کنند.

4. تفلیس یکی از منحصربه‌فردترین پایتخت‌هایی است که می‌شناسم…

چرا این‌طوریه؟ احتمالاً به این دلیل که گرجستان با فرهنگ‌های مختلفی احاطه‌شده و ویژگی‌های خوب زیادی را از کشورهای همسایه اش گرفته است.
در هر محلی از تفلیس می توانید ترکیب فوق العاده ای از تاثیر فرهنگ کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایران و آذربایجان را ببینید.

5. کوچه‌های کوچک تفلیس

زمانی که برای اولین بار قدم به تفلیس گذاشتم متوجه کوچه پس کوچه های دنج تفلیس شدم.
خیابان‌ها و کوچه‌های کوچک و جذابی که سرتاسر شهر به چشم میخورند. با قدم زدن تو این کوچه ها عاشق تفلیس میشید،
پیشنهاد می کنم برای ثبت این لحظه ها حتما دوربین عکاسی همراهتان داشته باشید.

6. همه‌جا پر شده از کلیساهای کوچک

احتمالاً می‌پرسید که چه نکته ی خاصی راجع به آن وجود دارد؟ منظورم این است که در هر روستایی در اروپا، حداقل دو کلیسا ساخته شده، اما دلیل .
خاص بودن گرجستان در این است که، این کلیساها در عجیب‌ترین نقاط قرار گرفتن و در محلی هستند که جز گوسفند و کوهستان، هیچ چیز دیگری پیدا نمیکنید.
کلیسای به‌خصوصی که توجه من رو جلب کرد، کلیسای Gergeti Trinity بود.
این کلیسا یکی از نشانه‌های معروف کشور گرجستان است که در کنار Mount Kazbegi در 2170 متری بالای سطح دریا ساخته شده.
هر چه فکر میکنم نمی شود محلی بهتر از اینجا برای یک کلیسا در نظر گرفت…

7. باتومی و ساحل خیره‌کننده دریای سیاه

باید اقرار کنم که ساحل‌های زیباتری دیده ام و شن را به سنگ ترجیح میدهم، اما باتومی و ساحل دریای سیاه، جذابیت خود را دارد.
گمان می‌کنم به دلیل ترکیب بسیار نزدیک کوهستان و دریا با هم باشد. می‌توانید اسکی کنید و دو ساعت بعد، بر روی ساحل دراز بکشید و آفتاب بگیرید.

دیاکو پرواز

گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شدتصاویر گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شدتصاویر



لینک منبع :گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر

Images for گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر www.niksalehi.com/.../زیباترین-دیدنیهای-گرجستان.html‎Cached16 ژانویه 2017 ... در این مطلب قصد داریم به شما عاشقان سفر زیباترین دیدنیهای گرجستان را به شما معرفی کنیم و بهتون بگیم در سفر به گرجستان چه چیزهایی در ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد تصاویر https://onvansho.ir/.../گشتی-در-زیباترین-دیدنیهای-گرجستان-که-عاشق-آنها-خواهید-شد-تصاویر.html گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد تصاویر . زیباترین سواحل جهان ؛ تصاویر زیبایی از ۲۰ ساحل شگفت‌انگیز خواهد شد این جزیره که در که ... گشتی - فارسیکا www.farsika.gigfa.com/tag/گشتی/ گشتی در پرطرفدارترین و زیباترین دیدنی های شهر بوشهر+تصاویر. چه دلیلی بهتر از دریا ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر. گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر nobnews.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09...‎Cachedگشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر ... سفر به گرجستان ، راهنمای فستیوال های گرجستان ، کوله پشتی فستیوال رنگ گرجستان ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد تصاویر nobnews.ir/search/?...گشتی...زیباترین+دیدنیهای+گرجستان+که+عاشق+آنها+خواهید+شد+تصاویر کد خبر: ۴۵۸۴۱۷ ۳۴۶۶ بازدید ریون ریولین رییس رژِیم صهیونیستی در سفر به گرجستان با بیان این که درصدد گسترش مناسبات با این کشور است، افزود: گرجستان و ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر newzes.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09...‎Cachedبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گرجستان کشوری زیبا در جنوب رشته‌کوه قفقاز و در همسایگی ارمنستان و جمهوری ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر ivnews.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09گ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر ... گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان روز جمعه تلفات جانی حادثه متجمع تجاری ... نوشته های زیبا و آموزنده در مورد زندگی | Hendevaneh.com hendevaneh.com/نوشته-های-زیبا-و-آموزنده-در-مورد-زندگی/ پس اجازه بارش نمیدهم خدایا نانی ده که به ایمانی برسم … نه ایمانی که به نانی ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر. ژانویه 16, 2017 ... گشتی در زیباترین دیدنیهای گرجستان که عاشق آنها خواهید شد+تصاویر limopatogh.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09...‎Cachedسفر به کشورهای دیگر جهان به شما کمک می‌کند که با فرهنگ و آیین زندگی مردم کشورهای مختلف آشنا شوید. در تصاویر زیر طبیعت گرجستان را می‌توانید مشاهده کنید.