مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ

[ad_1]
مفیدستان:

سالاد جوانه گندم، سوپ جوانه گندم، روغن جوانه گندم، ماسک جوانه گندم و ... همگی با استفاده از جوانه گندم یا پودر جوانه گندم تهیه می‌شوند.

همه روزه "گندم" را به صورت‌های مختلفی مصرف می‌کنیم، که مهم‌ترین مورد آن نانی است که در وعده‌های غذاییمان مصرف می‌کنیم. گندم طبیعتی گرم، خشک و معتدل دارد و مصرف آن برای رفع بیماری‌های پوستی بسیار مفید است. برای تقویت کودکان باید حتما در وعده‌های غذاییشان از گندم استفاده شود.

یک راه دیگر برای بهره‌بردن از خواص بی‌شمار گندم؛ مصرف جوانه گندم به صورت خوراکی و همچنین تهیه انواع ماسک جوانه گندم می‌باشد. 

جوانه گندم را می‌توان به صورت تازه در انواع سالاد و سوپ مورد استفاده قرار داد و یا اینکه آن را آسیاب یا پودر کرده و همراه با ماست یا شیر میل نمود.

در ادامه قصد داریم شما را با طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ آشنا کنیم که یک سالاد سالم، سبک و بسیار خوشمزه است و شما می‌توانید مواد داخل آن را به سلیقه خود تغییر دهید. 

جوانه گند

مواد لازم برای تهیه سالاد جوانه گندم:

جوانه گندم1 پیمانه
قارچ خردشده1 پیمانه
کنسرو نخودفرنگی1 پیمانه
گوجه فرنگی1 پیمانه
خیارشور1 نصف پیمانه
نعناع و گشنیز خردشده2-3 ق غذاخوری
کنجد یا سیاه دانهبه میزان لازم
روغن زیتون یا سس سویا یا آبلیموبه عنوان چاشنی
طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ، طرز تهیه جوانه گندم، سوپ جوانه گندم، پودر جوانه گندم

طرز تهیه سالاد جوانه گندم:

  1. برای تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید از مخلفات متنوعی استفاده کنید. از آنجا که جوانه بافت بسیار ظریفی دارد بهتر است درست هنگام مصرف آن را شست و آبکشی کرد و گرنه سریع تیره میشود.
  2. برای شروع کار ابتدا قارچ‌ها را خوب شسته و اجازه دهید کمی آب اضافه آن‌ها برود.
  3. خیارشورها، گوجه فرنگی و قارچ‌ها را نگینی خرد کنید.
  4. حالا در یک ظرف بزرگ و مناسب، تمام مواد خردشده را بریزید و به آن‌ها نخودفرنگی کنسروی، نعناع یا گشنیز ساطوری‌شده اضافه کنید.
  5. در نهایت جوانه‌ها را روی سالاد قرار دهید و مقداری کنجد یا سیاه‌دانه روی آن‌ها بپاشید. 
  6. برای چاشنی سالاد جوانه گندم می‌توان از سرکه بالزامیک، آبلیمو ترش تازه، سویا سس و یا روغن زیتون به دل‌‌خواه استفاده کرد. 
 نکته:

سالاد جوانه گندم خوشمزه شما آماده است. در صورتی که بخواهید این سالاد را به عنوان ناهار یا شام رژیمی میل کنید می‌توانید مقداری فیله مرغ گریل‌شده نیز به آن اضافه کنید.

امیدواریم این سبزی مفید و پرخاصیت را به هر روشی که شده وارد برنامه غذایی خانواده خود کنید و از فواید بی‌شما رآن استفاده کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه حلیم جوانه گندم برای افطار سایت جامع …طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه حلیم، طرز تهیه حلیم حلیم گندمطرز تهیه حلیم به نقل از آکاایران گندم را از شب قبل خیس کنید گندم را همراه گوشت و شیربرنج، طرز تهیه شیر برنج و پخت فرنی آکاطرز تهیه فرنی آکاایران آرد برنج را پس از خیس کردن در آب سرد، به همراه شیر و گلاب و طرز تهیه انواع سالاد ایرانی و خارجی دستور تهیه سالادطرزتهیهانواعسالادطرز تهیه انواع سالاد اگر می‌خواهید مهارت‌های لازم آشپزی را فرا بگیرید پس با مجله انواع سالاد تزئین های زیبایی از سالاد الویه در این مطلب تصمیم داریم تصاویری زیبا از تزئین های خودتان در منزل، جوانه تهیه کنیدتهیه انواع جوانه ها تمیزترین، مفیدترین و بی دردسرترین غذایی که می توان در زمان ما طرز تهیه خمیر پیراشکی طرز تهیه خمیر پیراشکی در یه کاسه بزرگ، آرد و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید سپس روغن سالاد سرآشپزدر مورد سالادها به نکات ذیل توجه کامل داشته باشید سالاد غذائیست مطبوع و لذیذ که علاوه اشپزی ایرانیغذاهای محلیانواع …برای تهیه جوانه از دانه غلات و جبوبات مثل گندم ،یونجه ، شبدر ، عدس ، ماش ، لوبیا سفید آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها طرز تهیه حلیم جوانه گندم برای افطار سایت جامع آموزش آشپزی طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد و حلیم، طرز تهیه حلیم حلیم گندم طرز تهیه حلیم به نقل از آکاایران گندم را از شب قبل خیس کنید گندم را همراه گوشت و نمک به شیربرنج، طرز تهیه شیر برنج و پخت فرنی آکا طرز تهیه فرنی آکاایران آرد برنج را پس از خیس کردن در آب سرد، به همراه شیر و گلاب و شکر روی طرز تهیه انواع سالاد ایرانی و خارجی دستور تهیه سالاد طرزتهیهانواعسالاد طرز تهیه انواع سالاد اگر می‌خواهید مهارت‌های لازم آشپزی را فرا بگیرید پس با مجله آشپزی انواع سالاد سایت موسسه فرهنگی و سالادهای لاغری پاییزه در قسمت اول این مطلب سه سالاد پاییزه که در چارچوب یک رژیم مناسب به خودتان در منزل، جوانه تهیه کنید زمان لازم برای تهیه جوانه ها الف دانه های که باید حدود تا ساعت خیس کنید یونجه مدت جوانه طرز تهیه خمیر پیراشکی طرز تهیه خمیر پیراشکی در یه کاسه بزرگ، آرد و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید سپس روغن را به سالاد سرآشپز در مورد سالادها به نکات ذیل توجه کامل داشته باشید سالاد غذائیست مطبوع و لذیذ که علاوه بر اشپزی ایرانیغذاهای محلیانواع کوکواشپلوخورشابگوشتکباب برای تهیه جوانه از دانه غلات و جبوبات مثل گندم ،یونجه ، شبدر ، عدس ، ماش ، لوبیا سفید ، نخود و آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها طرز تهیه سالاد جوانه کالری گرم جوانه گندم طرز تهیه سالاد جوانه گندم



لینک منبع :طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ

طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ | ستاره setare.com/fa/news/8764/طرز-تهیه-سالاد-جوانه-گندم-و-قارچ‎Cached16 ژانویه 2017 ... سالاد جوانه گندم، سوپ جوانه گندم، روغن جوانه گندم، ماسک جوانه گندم و ... همگی با استفاده از جوانه گندم یا پودر جوانه گندم تهیه می‌شوند. سالاد جوانه گندم - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/salad/6250.html‎Cached Similarسالاد جوانه گندم,سالاد جوانه گندم و ماش,سالاد جوانه گندم و قارچ,سالاد جوانه گندم خوشمزه, سالاد با جوانه گندم,انواع سالاد جوانه گندم,سالاد جوانه ی ... طرز تهیه سالاد جوانه گندم : *. طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ - قطره www.ghatreh.com/news/.../طرز-تهیه-سالاد-جوانه-گندم-قارچ‎Cached16 ژانویه 2017 ... سالاد جوانه گندم، سوپ جوانه گندم، روغن جوانه گندم، ماسک جوانه گندم و ... همگی با استفاده از جوانه گندم یا پودر جÙ. طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31628900 16 ژانویه 2017 ... سالاد جوانه گندم، سوپ جوانه گندم، روغن جوانه گندم، ماسک جوانه گندم و . ... در اینجا شما را با طرز تهیه سالاد تبوله لبنانی با بلغور گندم آشنا خواهیم کرد. طرز تهیه سالاد جوانه - سوران www.sooran.com/fa/recipes/a983311/‎Similarمواد اولیه : جوانه(ماش، گندم و لوبیا) و قارچ خرد شده و خیار شور هر کدام 250 گرم گوجه‌فرنگی خرد شده متوسط سه عدد ژامبون خرد شده 200 گرم پیاز متوسط ریز شده یک عدد طرز تهیه سالاد جوانه گندم - دوبرال www.doobral.com/cooking/foods/prepare-salad-wheat-germ.html‎Cachedسالاد های مجلسی,خوردن سالاد برای افراد لاغری,سالاد برای لاغری,طرز تهیه سالا جوانه گندم,آماده کردن سالاد جوانه گندم با ... سالاد ها,طرز تهیه سالاد جوانه گندم,سالد زمستانی ... طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ | شبکه سلامتی clearclinic.ir/طرز-تهیه-سالاد-جوانه-گندم-و-قارچ/ 16 ژانویه 2017 ... همه روزه "گندم" را به صورت‌های مختلفی مصرف می‌کنیم، که مهم‌ترین مورد آن نانی است که در وعده‌های غذاییمان مصرف می‌کنیم. گندم طبیعتی گرم، خشک و ... آشنایی با روش تهیه سالاد جوانه گندم - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/109490‎Cached Similar12 ژوئن 2010 ... همشهری آنلاین - شهره فرجی: سعی کنید در تهیه این سالاد، برای طعم بهتر از آب لیموی تازه و اگر در دسترس نبود، از سرکه بالزامیک استفاده کنید. طرز تهیه سالاد جوانه گندم و قارچ | آشپزی | Pinterest https://www.pinterest.se/pin/551550285601185261/ Denna pin hittades av مجله ستاره / Setare.com. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. سالاد جوانه ماش chefartist.ir/showpages703.html‎Cached Similarیکی از پرخاصیترین و متفاوت ترین و خوشمزه ترین سالادها،سالاد جوانه هست. به نظر من ... ممنون از شما آموزش تهیه ی جوانه ی ماش عالییییییییییییییییییی بود.