مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگ‌ترین حمله سایبری به 5 بیمارستان در لندن

[ad_1]
مفیدستان:

خبرآنلاین: مدیریت 5 بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده و از کارمندان و پرستاران خواستند هیچ ایمیل مشکوکی را باز نکنند.

 بزرگ‌ترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن

با حمله سایبری به 5 بیمارستان تحت مدیریت Barts Health NHS برخی سیستم‌ها عمدا خاموش شده‌ تا جلوی سرقت دیتای احتمالی گرفته شود.

رویال لندن، سن بارتولومه، ویسپ کراس، مایل‌اند و نیوهام بیمارستان‌هایی هستند که موردحمله سایبری قرارگرفته‌اند و سخنگوی Barts اعلام کرد در حال تحقیق و بررسی هستند تا متوجه شوند که آیا اطلاعات پزشکی به سرقت رفته است یا نه؟

به گفته این مقام، کشف بدافزار روی سرورهای اصلی روز جمعه باعث شد تا برخی سیستم‌هایی که فایل‌ها را بین بیمارستان جابجا می‌کنند، موقتاً خاموش شده تا عملیات پاکسازی سیستم‌ها بلافاصله انجام شود.

این بزرگترین حمله سایبری به سیستم پزشکی NHS در انگلستان است که در سالهای اخیر رخ داده و مقامات در حال بررسی و کشف عاملان این حمله هستند.

در اکتبر گذشته نیز به Northern Lincolnshire و بنیاد موسوم به Goole حمله سایبری شد و حمله‌کنندگان از طریق باج افزار فایل‌های سرور را قفل کرده وتقاضای پول برای رفع حصر دیتا را مطرح کردند اما مقامات از دادن باج خودداری کرده و به جای آن تمام ملاقات‌های پزشکی با مریض‌ها را کنسل کرده و از ابتدا آن را تعریف کردند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس الف صف آرایی داعش در مقابل کشورهای مهم اروپاداعش در برابر غرب عاجز است اینکه در فرانسه یک دیوانه با اجاره یک کامیون به الف واکنش آمریکا به تهدید روحانیسخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به هشدار رئیس‌جمهور ایران نسبت به عواقب جهان یکصدانخست وزیر عراق میگوید در گفت‌وگو با همتای ترکیه ایش سر حضور نیروهای ترکیه در شمال خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رهبر انقلاب وسوسه خناسان نتوانست اخبار سایت انتشارات کتاب سراکتابی که در اواخر قرن هجدهم و برای آماده‌سازی کودکان نگاشته شده است و به کودکان داستان موفقیت هنری فورد موسس کارخانه فورد …تحصیلات اولیه فورد در مدرسه گرینفیلد انجام گـرفت و مدتی نیز در مدرسه بازرگانی به مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …حکمفرمایی گوگل در زمینه ی نرم افزار و پلتفرم ها بوده است، نه تولید سخت افزاری اما این اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران اسامی ۵ تن از زائران جان باخته در حادثه آتش‌سوزی شنبه‌شب در کربلا اعلام شد به گزارش عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط الف صف آرایی داعش در مقابل کشورهای مهم اروپا داعش چند خراش به امنیت بالای غرب زده است انعکاس نظرهای مختلف، انصاف و بی طرفی در رسانه از جهان یکصدا نخست وزیر عراق میگوید در گفت‌وگو با همتای ترکیه ایش سر حضور نیروهای ترکیه در شمال عراق به الف واکنش آمریکا به تهدید روحانی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به هشدار رئیس‌جمهور ایران نسبت به عواقب زیرپاگذاشته خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رهبر انقلاب وسوسه خناسان نتوانست در محبت اخبار سایت انتشارات کتاب سرا در قرن هجدهم میلادی در انگلستان باور زیادی به ترساندن کودکان برای ارائه رفتاری بهتر وجود داستان موفقیت «هنری فورد» موسس کارخانه «فورد» آکا تحصیلات اولیه فورد در مدرسه گرینفیلد انجام گـرفت و مدتی نیز در مدرسه بازرگانی به تحصیل مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی حکمفرمایی گوگل در زمینه ی نرم افزار و پلتفرم ها بوده است، نه تولید سخت افزاری اما این شرکت اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران،حوادث اسامی ۵ تن از زائران جان باخته در حادثه آتش‌سوزی شنبه‌شب در کربلا اعلام شد به گزارش ایسنا



لینک منبع :بزرگ‌ترین حمله سایبری به 5 بیمارستان در لندن

بزرگ‌ترین حمله سایبری به 5 بیمارستان در لندن - برترین ها www.bartarinha.ir/.../بزرگ‌ترین-حمله-سایبری-به-5-بیمارستان-در-لندن‎Cached16 ژانویه 2017 ... مدیریت 5 بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده و از کارمندان و پرستاران خواستند هیچ ایمیل مشکوکی را باز نکنند. بزرگ‌ترین حمله سایبری به 5 بیمارستان در لندن 94.182.146.175/fa/.../بزرگ‌ترین-حمله-سایبری-به-5-بیمارستان-در-لندن 16 ژانویه 2017 ... مدیریت 5 بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده و از کارمندان و پرستاران خواستند هیچ ایمیل مشکوکی را باز نکنند. Images for بزرگ‌ترین حمله سایبری به 5 بیمارستان در لندن بزرگترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات 5 بیمارستان در لندن ... khabarone.ir/.../بزرگترین-حمله-سایبری-به-سیستم-اطلاعات-5-بیمارستان-در-لندن 16 ژانویه 2017 ... مدیریت 5 بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده و از کارمندان و پرستاران خواستند هیچ ایمیل مشکوکی را باز نکنند. حمله سایبری به سیستم اطلاعات 5 بیمارستان در لندن - برسام | خبر ... khabarfarsi.com/u/31620960 16 ژانویه 2017 ... **بزرگ ترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات 5 بیمارستان در لندن با حمله سایبری به 5 بیمارستان تحت مدیریت Barts Health NHS برخی سیستم ... حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن - برسام barsam.ir/حمله-سایبری-به-بیمارستان/ 16 ژانویه 2017 ... مدیریت ۵ بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده است. ... 5 ترفند جهت جلوگیری و تعمیر پارگی و خراب شدن کابل شارژر گوشی .... این بزرگترین حمله سایبری به سیستم پزشکی NHS در انگلستان است که در ... روزنامه خراسان جنوبی khorasanjonobi.khorasannews.com/newspaper/BlockPrint/171314‎Cachedبزرگترین حمله سایبری به ۵ بیمارستان در لندن. مدیرهای 5 بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده و از کارمندان و پرستاران خواستند هیچ ... حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن linkdoni.soft98.ir/5018-حمله-سایبری-به-سیستم-اطلاعات-۵-بیمارستان-در-لندن.html 16 ژانویه 2017 ... مدیریت ۵ بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده است. ... این بزرگترین حمله سایبری به سیستم پزشکی NHS در انگلستان است که در سالهای اخیر رخ داده و ... اندروید 4.4 همراه با LG Nexus 5 منتشر می شود. بزرگترین هجوم سایبری به دستگاه اطلاعات ۵ بیمارستان در شهر لندن ... www.serze.com/بزرگترین-هجوم-سایبری-دستگاه-اطلاعات-2757153/‎Cached16 ژانویه 2017 ... بزرگترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن اینترنت - مدیریت 5 بیمارستان در شهر لندن از هجوم سایبری به سیستم دیتای خود ... بزرگترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن ... tnews.ir/news/119978154685.html مدیریت 5 بیمارستان در لندن از حمله سایبری به سیستم دیتای خود خبر داده و از کارمندان و پرستاران خواستند هیچ ایمیل مشکوکی را باز نکنند.