مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوفله هویج

[ad_1]
مفیدستان:
1-فر را روی 175 درجه سانتیگراد قرار دهید. دو قالب سوفله را با کره کمی چرب کنید. هویج ها را پوست بگیرید و خرد کنید یک قابلمه بزرگ را پر از آب و نمک کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید. هویج های خرد شده را داخل آب جوش بریزید و حدود 15 الی 20 دقیقه بپزید تا نرم شود. سپس هویج ها را آبکشی کنید و بکوبید تا کاملا نرم و پوره شود.

2-کره، اسانس وانیل و تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید و با هم ترکیب کنید. آرد، بکینگ پودر، نمک و شکر را اضافه کنید و هم بزنید. پوره هویج را نیز اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ترکیبی نرم و یکدست حاصل شود.

3-مایه سوفله را داخل قالب ها بریزید. قالب ها را به مدت 45 دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده قرار دهید. زمانی که سوفله پف کرد و روی آن برشته و طلایی شد یعنی آماده است. این سوفله خوشمزه را بعنوان دسر یا میان وعده نوش جان کنید.

نکته:

سوفله هویج را می توانید در یک ظرف بپزید و بعد سرو کنید، یا آنکه از ابتدا مایه سوفله را در قالب های تک نفره بریزید و داخل فر بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه سوفله هویج دسر سوفله فرانسوی با هویج …سوفلههویجسوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شودسوفله مرغ طرز تهیه سوفله مرغ و هویجسوفلهمرغهویجسوفله مرغ و طرز تهیه سوفله مرغ و هویج و انواع پیش غذا و طرز تهیه غذاهای متنوع را در طرز تهیه مربا هویج طرز تهیه ابتدا هویج را شسته و پوست آن را کاملا جدا کنید و بعد با رنده متوسط رنده کنیدهویج هویج پلو، طرز تهیه هویج پلوی شیرازی آکا هویج پلوهویج پلو با گوشت قلقلیدستور پخت هویج پلوطرز تهیه هویج پلوهویج پلو با گوشت چرخ سوفله طرز تهیه سوفله اسفناج و پنیر آکا سوفله اسفناج و پنیر قابلمه ای را روی حرارت ملایم گاز قرار دهیدکره را درون قابلمه بریزبد تا طرز تهیه کیک هویج و گردوبافر و بدون فربسیار خوشمزه طرز تهیه کاپ کیک فنجانی ساده یا کاپ کیک خیسبدون نیاز به فر مربای هویج طرز تهیه مربای هویج خانگی ایران کوک مربای هویج هویج گرم شکر گرم آب لیوان گلاب قاشق غذاخوری آبلیمو قاشق غذاخوری حلوای هویج طرز تهیه حلوای هویج عالی ایران کوک حلوای هویج طرز تهیه آرد را داخل ما هیتابه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید و حدود سوفله مرغ و قارچ طرز تهیه سوفله مرغ و قارچ مرغ را با یک عدد پیاز و نمک بپزید و آنرا ریز ریز کنید قارچ را ورقه طرز تهیه سوفله سیب زمینی طرز تهیه سوفله مرغ و قارچ طرز تهیه سوفله بادمجان طرز تهیه سوفله شکلات طرز تهیه سوفله سبزیجات طرز تهیه سوفله طرز تهیه سوفله اسفناج طرز تهیه سوفله ماهى



لینک منبع :طرز تهیه سوفله هویج

طرز تهیه سوفله هویج - دسر سوفله فرانسوی با هویج | ایران کوک https://irancook.ir/12/29/سوفله-هویج/24345/‎Cachedسوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و طعم لذیذی که دارد انتخابی عالی... Images for طرز تهیه سوفله هویج سوفله مرغ و هویج - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/sofleh-hen-carrot.html‎Cached Similarسوفله مرغ و هویج طرز تهیه سوفله مرغ و هویج , پخت انواع سوفله , نحوه پخت سوفله , درست کردن سوفله , مواد لازم برای سوفله مرغ , سایت آشپزی , آموزش آشپزی , تزیین ... طرز تهیه سوفله مرغ و هویج تصویری - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/petag1/2013426144737.html‎Cached Similarسوفله مرغ و هویج ,طرز تهیه سوفله مرغ و هویج ,روش تهیه سوفله مرغ و هویج ,طرز پخت سوفله مرغ و هویج ,آموزش پخت سوفله مرغ و هویج ,مواد لازم برای سوفله مرغ و هویج , سوفله ... طرز تهیه سوفله هویج + مواد لازم | عصری نو www.asrino.com/طرز-تهیه-سوفله-هویج-مواد-لازم/‎Cached30 دسامبر 2016 ... سوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و طعم لذیذی که دارد انتخابی ... طرز تهیه سوفله هویج هویج | تک فان www.bertakfun.com/طرز-تهیه-سوفله-هویج-هویج/‎Cachedشیرینی خوشمزه,طرز تهیه سوفله هویج,هویج,دسر با هویج,سوفله هویج,شیرینی با هویج, دسر فرانسوی,دسر خوشمزه. طرز تهیه سوفله هویج هویج. ۲-کره، اسانس وانیل و تخم مرغ ... سوفله هویج و سیب زمینی - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Cooking/سوفله-هویج-و-سیب-زمینی‎Cachedمعروف است که سوفله بسیار سخت درست می شود , ولی مطمئن باشید که طرز تهیه این سوفله هویج و سیب زمینی , بسیار ساده است و شما می توانید بلافاصله بعد از آماده شدن ... طرز تهیه سوفله هویج با استفاده از کره مارگارین - روزنه rozanehonline.com/طرز-تهیه-سوفله-هویج-با-استفاده-از-کره-ما/‎Cached1 روز پیش ... در مطلب زیر طرز تهیه سوفله هویج را برای شما قرار داده ایم در این سوفله از کره مارگارین بهمراه تخم مرغ, آرد, اسانس استفاده شده است. از این سوفله عالی. طرز تهیه سوفله هویج مهیج | ستاره setare.com/fa/news/12520/طرز-تهیه-سوفله-هویج-مهیج‎Cached6 جولای 2017 ... سوفله هویج دسر فرانسوی بسیار خوش رنگ و لعاب به عنوان دسر یا میان وعده رویایی، از ترکیب تخم مرغ، هویج و مواد دیگر آماده، و در فر تهیه می‌شود. طرز تهیه سوفله هویج | حیاط خلوت hayatkhalvat.com/2017/02/طرز-تهیه-سوفله-هویج/‎Cached16 فوریه 2017 ... سوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و طعم لذیذی که دارد انتخابی ...