مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین

[ad_1]
مفیدستان:

 

رئیس انجمن علمی مامایی ایران عنوان کرد؛

ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

 

سزارین

 

سزارین

 

رئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم با روش های کم تهاجمی تر درد را مدیریت کنیم.

به گزارش ستاره ها به نقل از مهر؛ دکتر ناهید خداکرمی در آستانه برگزاری کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی، افزود: در بارداری و زایمان ما گاهی با مسائل غیر طبیعی روبرو می شویم و با توجه به بیماری های زمینه ای مادر حکم می کند مداخلاتی برای تولد و زایمان انجام شود که از جمله سزارین و زایمان به روش جراحی یکی از مداخلات مفیدی است که بسیار نجات بخش است.

مسئول بخش مامایی دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی و سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، ادامه داد: در کنار آن روش های کم تهاجمی مفیدتری داریم که باید تقویت شود تا مادر به خاطر درد خود را در معرض خطرات ناشی از جراحی قرار ندهد. روشهایی مانند زایمان های کم درد غیر دارویی ، و داروییً توانیم  زایمان  طبیعی را ترویج دهیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزود: روش های کم تهاجمی مانند استفاده از واکیوم یا وانتوز در زمان اختلالات  قرارگیری جنین در داخل کانال واژن  بسیار کاربردی است و در مواقعی که در انتهای پروسه زایمان نیاز به مداخله بیشتر است، می توانیم از این روش استفاده کنیم.
خداکرمی تاکید کرد: یکی از بحث هایی که در زایمان داریم به نام درد زایمان است که به عنوان شدیدترین درد تلقی می شود و بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی ما می توانیم با روش های کم تهاجمی تر درد را مدیریت کنیم.
وی افزود: بسیاری از افراد به دلیل ترس از درد خودشان را در معرض سزارین قرار می دهند که هم بیهوشی دارد و هم عوارض جراحی دارد، اما می توان با استفاده از زایمان های بی درد دارویی پروسه درد را مدیریت کرد و مادر بدون درد زایمان کند.
خداکرمی به روش های زایمان کم درد غیر دارویی اشاره کرد و گفت: در این روش ما بدون اینکه دارویی استفاده کنیم می توانیم با استفاده از روش های حمایتی و استفاده از تکنیک های دستی و بدون نیاز به دارو، که توسط ماماها بکار می رود ، درد مادر را در حین زایمان کم کرد.وی افزود  روش های کاهش درد غیر دارویی مثل ماساژ درمانی، زایمان در آب ، کم تهاجمی و بی ضرر است و تا حد زیادی  درد مادر را کاهش می دهد و باعث نشاط و زایمان خوشایند برای نوزاد و مادر شد.
خداکرمی با اشاره به برگزاری کنگره روش های کم تهاجمی زنان و مامای، گفت: امیدواریم با برپایی این قبیل کنگره ها بتوان هرچه بیشتر روش های ساده، منطقی، علمی و کم تهاجمی در زایمان و بارداری را شاهد باشیم.
دومین کنگره بین المللی روش های کم تهاجمی زنان و مامایی و سیزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران در روزهای ۳۰ دی تا سوم بهمن ۹۵ در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود و ۲۰ امتیاز بازآموزی برای تمامی شرکت کنندگان دارد.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماجرا و علت توهین به لیلا رجبی ورزشکار کشورمان چه …پربیننده ترین خبرها چه کسی جانشین آیت الله هاشمی می شود؟ سید حسن خمینی و ظریف پس از اصول تربیتی نوجوان اعمال رویکرد عدالت جنسیتی بر مبنای اصول اسلامی گسترش شیوع آنفلوانزای پرندگان به ۱۱ توصیه های هفته آخر بارداریماموگرافی، یک آزمایش ضروری که برای همه زنان واجب است ناحیه تناسلی خانمها پس از مصرف میگنا تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و معایب و متاسفانه این روزها زایمان به روش سزارین به یک مد در جامعه تبدیل شده و بسیاری از خانم چه‌قدر اضافه وزن در بارداری طبیعی است؟به تولد بین هفته های تا بارداری زایمان زودرس گفته می شود سن بارداری به طور معکوس با مجله آنلاین شبنم چگونه دیر ارضا شویم؟؟؟چگونهدیرارضاشویمچگونه دیر ارضا شویمراه های درمان انزال زودرس مجموعه دانستنیهای جنسی چگونه دیر ارضا مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …انجام پایان نامه، خدمات انجام پایان نامه به همراه قیمت انجام پایان نامه انجام پایان الف چرا برخی زنان دنبال بدحجابی و عشوه گری …هیچ کدام از اینها که شما میگویید و باقی دوستان عزیز نیست علت در تشدید میل به دیده شدن روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر آقایان …پورنوگرافی مملو از ایده های اشتباهی است که از نظر علمی اشتباه بودن آنها اثبات شده است ماجرا و علت توهین به لیلا رجبی ورزشکار کشورمان چه بود پربیننده ترین خبرها چه کسی جانشین آیت الله هاشمی می شود؟ سید حسن خمینی و ظریف پس از درگذشت اصول تربیتی نوجوان اعمال رویکرد عدالت جنسیتی بر مبنای اصول اسلامی گسترش شیوع آنفلوانزای پرندگان به ۱۱ استان توصیه های هفته آخر بارداری ماموگرافی، یک آزمایش ضروری که برای همه زنان واجب است ناحیه تناسلی خانمها پس از مصرف دستمال میگنا تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و معایب و عوارض متاسفانه این روزها زایمان به روش سزارین به یک مد در جامعه تبدیل شده و بسیاری از خانم‌ها چه‌قدر اضافه وزن در بارداری طبیعی است؟ میزان وزنی که در دوران بارداری اضافه می‌شود در واقع به شرایط شما قبل از بارداری مربوط است مجله آنلاین شبنم چگونه دیر ارضا شویم؟؟؟ چگونهدیرارضا چگونه دیر ارضا شویمراه های درمان انزال زودرس مجموعه دانستنیهای جنسی چگونه دیر ارضا شویم روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر آقایان بخوانند پورنوگرافی مملو از ایده های اشتباهی است که از نظر علمی اشتباه بودن آنها اثبات شده است مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار انجام پایان نامه، خدمات انجام پایان نامه به همراه قیمت انجام پایان نامه انجام پایان نامه و چرا برخی زنان دنبال بدحجابی و عشوه گری می‌روند؟ چرا جامعه به هیچ کدام از اینها که شما میگویید و باقی دوستان عزیز نیست علت در تشدید میل به دیده شدن و کسب



لینک منبع :ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین

ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../ترس-از-درد-زایمان-علت-گرایش-زنان-ایرانی-به-سزارین‎Cached16 ژانویه 2017 ... رئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم با روش های کم تهاجمی تر درد را ... Images for ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین ترس از درد علت گرایش زنان ایرانی به سزارین/ترویج روش های کم تهاجمی ... khabarooz.com/post/154016 رئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: درد زایمان به عنوان شدیدترین درد تلقی می شود و بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم ... ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین - خبربانو www.khabarbanoo.ir/NewsView.aspx?ID=203680 رئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم با روش های کم تهاجمی تر درد را مدیریت کنیم. ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/2d3a78151008.html رئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم با روش های کم تهاجمی تر درد را مدیریت کنیم. ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین - دانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31667081 17 ژانویه 2017 ... ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین ... روشهایی مانند زایمان های کم درد غیر دارویی و دارویی توانیم زایمان طبیعی را ترویج دهیم. دلیل زایمان زنان ایرانی با سزارین چیست؟ - نمناک namnak.com/زایمان-با-سزارین.p35410‎Cachedزایمان و ترس از زایمان طبیعی علت گرایش به سزارین و سزارین نتیجه ترس مادران باردار از درد زایمان طبیعی و علل گرایش زنان ایرانی به زایمان سزارین و بالا بودن آمار ... تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و معایب و عوارض انجام عمل سزارین ... www.pezeshk.us/?p=8825‎Cached Similarامروزه در برخی از بیمارستان های ایران این آمار حتی ۱۰۰ در صد نیز گزارش شده است برخی متخصصین علت افزایش گرایش زنان به انتخاب سزارین، فرار از درد زایمان است . .... شاید اولین علت تمایل بیماران به سزارین ترس از زایمان طبیعی و درد ناشی از آن ... ترس از درد زایمان علت گرایش زنان ایرانی به سزارین - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../ترس-از-درد-زایمان-علت-گرایش-زنان-ایرانی-به-سزارین‎Cached16 ژانویه 2017 ... رئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم با روش های کم تهاجمی تر درد را. ترس از درد علت گرایش زنان ایرانی به سزارین-ترویج روش های کم تهاجمی ... 94.182.147.186/.../ترس-از-درد-علت-گرایش-زنان-ایرانی-به-سزارین-ترویج-روش-های-کم-تهاجمی-در-زایمان‎‎Cachedرئیس انجمن علمی مامایی ایران، گفت: درد زایمان به عنوان شدیدترین درد تلقی می شود و بسیاری از زنان ما به خاطر ترس از درد زایمان متقاضی سزارین هستند ولی می توانیم ...