مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید

[ad_1]
مفیدستان:
وب سایت سوران: خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. در این مطلب از هویج در دستور پخت فسنجان استفاده کرده ایم. امیدواریم لذت ببرید. 

مواد لازم:


  • گردو (چرخکرده) 250 گرم
  • پیاز (کوچک) 1 عدد
  • هویج (رنده شده) 2 عدد
  • زعفران (ساییده) نصف قاشق چایخوری
  • رب انار 1 قاشق مرباخوری
  • گوشت (چرخکرده) نیم کیلو
  • آبلیمو 1 چهارم پیمانه
  • شکر 3 قاشق سوپخوری
  • روغن به میزان لازم
  • نمک به میزان لازم
  • فلفل به میزان لازم
 طرز تهیه خورش فسنجان با هویج


طرز تهیه:


1-ابتدا پیاز را به صورت ریز رنده میزنیم و داخل ظرف روی حرارت قرار میدهیم تا آب آن کاملا تبخیر شود سپس کمی روغن اضافه میکنیم و آن را خوب سرخ میکنیم حالا گردو را به آن اضافه کرده و تفت میدهیم و پس از مدتی هویج های ریز و رنده شده را به آن اضافه کرده و باز هم تفت میدهیم.

 

2- 4پیمانه آب به خورش اضافه میکنیم و پس از حوش آمدن شعله را ملایم میکنیم تا غذا بپزد.رب انار را با مقداری روغن تفت میدهیم و زعفران و ادویه را به آن اضافه میکنیم و اجازه میدهیم خورش کمی جا بیفتد.

 

3-آبلیمو و شکر را کاملا با هم حل میکنیم و آن را به خورش اضافه میکنیم.گوشت چرخکرده را خوب ورز میدهیم و به آن کمی نمک و فلفل میزنیم و آن را به صورت توپ های کوچک در آورده و در روغن بسیار داغ سرخ میکنیم و در 15دقیقه پایانی پخت به غذا اضافه میکنیم.

نکات:


1-میزان ترشی یا شیرینی این خورش بستگی به ذائقه شما دارد.


2-میتوانید به جای رب انار از رب گوجه فرنگی یا رب آلوچه هم استفاده کنید.


3-اگر دوست دارید به خورش مرغ اضافه کنید و گوشت را حذف کنید.


4-تا حد ممکن از روغن برای سرخ کردن کم استفاده کنید چون این خورش به ذاته چرب است!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خورش فسنجان را با هویج امتحان کنیدخورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت فسنجان فندق را امتحان کنید، مشتری می شویدفسنجانفندقرا اند امتحان کنید حرارت را کم کنید تا خورش جا خورش فسنجان با گردو طرز تهیه فسنجون با گوشت قلقلی خوشمزه و ملس • …آشپزیخورشت هست حتما امتحان کنید و در خورش فسنجان را میشه با کلیک کنید فسنجان با طرز تهیه خورش فسنجان طرز تهیه خورش فسنجان این خورش را با ماهی هم می علاقه مندید،طب چینی را امتحان کنیدآموزش پخت خورش فسنجان فسنجون آموزش آشپزیآموزش آشپزی آموزش پخت خورش برخی فسنجان را به جای مرغ با ریزه امتحان کنید تا طرز تهیه خورش فسنجان با هویجطرز تهیه خورش فسنجان با خورش فسنجان با هویج میکنیم و آن را به خورش اضافه خورشت فسنجان با هویج خورشتفسنجانباهویجطرز تهیه خورشت فسنجان با هویج خورشت فسنجان نام یک غذای ایرانی شامل مرغ یا گوشت، گردو خورشت فسنجان طرز تهیه خورشت فسنجان با مرغ …خورشت فسنجان با مرغ طرز تهیه گردوها را چرخ کنید ، درون قابلمه مقداری آب سرد بریزید و طرز تهیه خورش فسنجان با مرغ به خورش اضافه کنید و مواد را با هم خورش فسنجان خورش فسنجان با هویج آشنایی با روش تهیه خورش فسنجان با مرغچهار عدد مغز ران مرغ معادل گرم مرغ را با یک خورش فسنجان با با آب ولرم خیس کنید طرز تهیه خورش فسنجان با مرغ طرز تهیه خورش فسنجان با مرغ خورش بادمجان، طرز تهیه خورش بادمجان مجلسی روش تهیه خورش بادمجان آکاایران بادمجانها را پوست بگیرید و با نوک چاقو چند شکاف روی سطح آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه در این بخش شما با انواع خورش قرمه سبزیغذای خارجیخورشت چی درست کنیماموزش درست کردن غذای طرز تهیه نوع خورش با کنگر طرز تهیه نوع اول ابتدا گوشت را شسته و درشت خرد کنید و چربی های آن را جدا کرده و اجازه دهید خورش انار ناردون با مرغ غذای شب یلدای شمالی ها طرز تهیه مرغ را کمی سرخ کرده و با ۲ لیوان آب به مدت ۱۵ ساعت روی حرارت ملایم قرار داده تا بپزد آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست خورشت فسنجان خورشت خورشتفسنجان سپتامبر بظ منم با مرغ درست میکنمالبته یه دونه هویج کوچولو هم رنده میکنم داخلش معرکه ترین طعم سوپ را تجربه کنید طرز تهیه خورش قیمه قارچ مواد لازم برای خورش قیمه قارچ پیاز متوسط ۱ عدد لپه ۲۵۰ گرم قارچ ۳۰۰



لینک منبع :خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید

خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خورش-فسنجان-را-با-هویج-امتحان-کنید‎Cached17 ژانویه 2017 ... خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. در این مطلب از هویج در دستور پخت ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/خورش-فسنجان-را-با-هویج-امتحان-کنید/‎Cached4 مارس 2017 ... خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. در این مطلب از هویج در دستور پخت ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - کمونه kamooneh.com/fa/news/103714/خورش-فسنجان-را-با-هویج-امتحان-کنید 18 ژانویه 2017 ... خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. در این مطلب از هویج در دستور پخت ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - جستجوگر خبر فارسی | خبرلند khabarland.com/news/35683/خورش-فسنجان-را-با-هویج-امتحان-کنید‎Cached17 ژانویه 2017 ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - هشدارنیوز www.hoshdarnews.ir/165710/خورش-فسنجان-هویج-امتحان.html 17 ژانویه 2017 ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - وب سایت سوران: خورش فسنجان هم از آن دسته خورش های-خورش-فسنجان-هویج-امتحان. خورش فسنجان با هویج ، این بار فسنجان را این گونه درست کنید persianv.com/.../خورش-فسنجان-با-هویج-،-این-بار-فسنجان-را.html‎Cached17 ژانویه 2017 ... خورش فسنجان را با هویج خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام ... 4-تا حد ممکن از روغن برای سرخ کردن کم استفاده کنید چون این خورش به ... می خواهید زندگی با همسرتان از حالت روزمرگی خارج شود ، این روش رو حتما امتحان کنید ! خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - مجله اینترنتی طوطی | پورتال ... toty.ir/خورش-فسنجان-را-با-هویج-امتحان-کنید/‎Cached10 مارس 2017 ... خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. در این مطلب از هویج در دستور پخت ... خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - کلاب مارال - 1 maralclub.ir/خورش-فسنجان-را-با-هویج-امتحان-کنید/ وب سایت سوران: خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. در این مطلب از هویج در دستور پخت ... میهن مگ - خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید https://mihanmag.com/.../خورش_فسنجان_را_با_هویج_امتحان_کنید‎Cached17 ژانویه 2017 ... میهن مگ : وب سایت سوران: خورش فسنجان هم از آن دسته خورش هایی است که هنگام آشپزی می توان کمی دستور پخت آن را نسبت به ذائقه تغییر داد. خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/خورش_فسنجان_را_با_هویج_امتحان_کنید‎Cachedخورش فسنجان را با هویج امتحان کنید. دانلود خورش فسنجان - آشپزی از اینجا تا آنجا با عذرا · دانلود خورش مرغ ... دانلود پناهیان امتحانات الهی ونقش امتحان در زندگی پارت۹.