مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد

[ad_1]
مفیدستان:

مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
فضانورد جین سرنان،‌آخرین مردی که روی ماه قدم زده‌است، در سن ۸۲ سالگی از دنیا رفت.

براساس گزارش BBC، ناسا عمق تاثر خود را از مرگ این فضانورد بازنشسته در بیانیه‌ای اعلام کرد. کاپیتان سرنان یکی از سه نفری بود که دوبار به ماه سفر کرد و آخرین مردی است که در سال 1972 ردپایش بر خاک ماه نقش بسته‌است.

وی در آن سال فرمانده ماموریت آپولو 17 بود و پیش از ترک ماه گفت: به خواست خدا همانطور که آمدیم اینجا را ترک می‌کنیم، و با صلح و امید برای نوع بشر به زمین باز می‌گردیم.

12 انسان تاکنون روی خاک ماه راه رفته‌اند و تنها 6 نفر از آنها امروز در قید حیات هستند. خانواده سرنان در بیانیه‌ای مرگ او را به دلیل بیماری تایید کرده‌اند. در این بیانیه آمده‌است که سرنان در سن 82 سالگی نیز اشتیاق زیادی به اکتشافات فضایی بشر داشت و افراد جوان و مقامات دولتی را تشویق می‌کرد تا اجازه ندهند او آخرین انسانی باشد که روی ماه قدم گذاشته‌است.

سرنان پیش از ماموریت آپولو 17 دوبار در سال‌های 1966 و 1969 به فضا سفر کرده‌بود و در سال 1963 به عنوان فضانورد ناسا انتخاب شده‌بود. وی در سال 1976 بازنشسته شد و به فعالیت در بخش خصوصی و همکاری با شبکه‌های تلویزیونی آمریکا پرداخت و فیلم مستندی نیز درباره زندگی‌اش تولید کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آخرین حرفی که صدام پای چوبه دار درباره ایرانیان زدآخرینحرفیکهصدامزدصدام که ده سال پیش، در سحرگاه عید قربان سال ۲۰۰۶، به دار آویخته شد، پای چوبۀ دار ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد …هر سنی که باشید یا هر سطح تجربه‌ای که داشته باشید، اینکه بدانید مردی به شما علاقه عصر ایران فوری آیت الله هاشمی به ملکوت اعلی پیوست دختر ساله ای که آینده آمریکا را تغییر داد ۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج …مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ الف فهرست صد جای ایران که قبل از مرگ باید دیدفهرست صد جای ایران که قبل از مرگ باید دیدزمان سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینیره آخرین خبر از آشا محرابی بازیگری که خودکشی کرده استایجاد تغییر در سازمان و قدم برای موفقیت کارهای نوآورانه که تجارت جهانی را تغییر دادندفال تاروت ورق قهوه طالع بینی ماه سال تولدسرگرمی …با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد مردمان هر سنی که باشید یا هر سطح تجربه‌ای که داشته باشید، اینکه بدانید مردی به شما علاقه دارد یا نه عصر ایران ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوته فکران خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آنها هیچ ۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج کند مردمان مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم باز موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز الف فهرست صد جای ایران که قبل از مرگ باید دید فهرست صد جای ایران که قبل از مرگ باید دید زمان سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینیره مبنی بر آخرین خبر از آشا محرابی بازیگری که خودکشی کرده است ایجاد تغییر در سازمان و قدم برای موفقیت کارهای نوآورانه که تجارت جهانی را تغییر دادند فال تاروت ورق قهوه طالع بینی ماه سال تولدسرگرمی ارایش زیبایی با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار زنی که روی شکم شوهرش خونه برچسپ که روی ماشین عکس خانههای که روی درخت عکس متن های که روی کلاه کپ مواد غذایی که روی دارند



لینک منبع :مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد

Images for مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/359025/Science/space‎Cached17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضانورد جین سرنان،‌آخرین مردی که روی ماه قدم زده‌است، در سن ۸۲ سالگی از دنیا رفت. مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/17/1607146 17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضانورد جین سرنان،‌آخرین مردی که روی ماه قدم زده‌است، در سن ۸۲ سالگی از دنیا رفت. مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد - همشهری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31654328 17 ژانویه 2017 ... سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) اعلام کرد: "یوجین سرنان، آخرین فضانوردی که بر کره ماه قدم گذاشته بود، در 82 سالگی درگذشت. مرگ وی ما را ... مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد | هفته نامه آفتاب جنوب aftabjnews.ir/1395/10/28/مرگ-آخرین-مردی-که-روی-ماه-قدم-زد/‎Cached17 ژانویه 2017 ... براساس گزارش BBC، ناسا عمق تاثر خود را از مرگ این فضانورد بازنشسته در بیانیه‌ای اعلام کرد. کاپیتان سرنان یکی از سه نفری بود که دوبار به ماه ... نیل آرمسترانگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نیل_آرمسترانگ‎Cached Similarپدر او برای تحصیل نیل در دبیرستان «بلوم»، برای آخرین بار در سال ۱۹۴۴ به شهرستان ... بمباران در سطوح پایین (با سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت) بود، با آتش ضد هوایی مواجه شد. .... مردی که اولین مأموریت فرود بر ماه را اجرا می‌کند و برای اولین بار روی ماه پا .... فاصله از فضاپیما را گرفت و برای قدم زدن، ۵۹ متر از فضاپیما فاصله گرفت. آخرین انسانی که روی ماه قدم زد در گذشت + تصاویر roozplus.com/fa/.../آخرین-انسانی-که-روی-ماه-قدم-زد-در-گذشت-تصاویر‎Cached19 ژانویه 2017 ... جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در سن ۸۲ سالگی درگذشت. ... آخرین انسانی که روی ماه قدم زد در گذشت + تصاویر ... مرگ جین سرنان فقط چند هفته پس از درگذشت جان گلن دیگر فضانورد معروف ... مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد | فضانورد جین سرنان، آخرین - قطره www.ghatreh.com/news/nn35610895/مرگ-آخرین-مردی-روی-ماه-قدم‎Cached17 ژانویه 2017 ... فضانورد جین سرنان، آخرین مردی که روی ماه قدم زده است، در سن 82 سالگی از دنیا رفت. - براساس گزارش BBC، ناسا "عمق تا. مرگ آخرین مردی که روی ماه قدم زد - اخبار روز news.davary.com/1395/10/28/مرگ-آخرین-مردی-که-روی-ماه-قدم-زد/ 17 ژانویه 2017 ... براساس گزارش BBC، ناسا عمق تاثر خود را از مرگ این فضانورد بازنشسته در بیانیه‌ای اعلام کرد. کاپیتان سرنان یکی از سه نفری بود که دوبار به ماه ... آخرین خبر |درگذشت آخرین مردی که روی ماه قدم زد akharinkhabar.ir/science/3224196 17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین/ فضانورد جین سرنان،‌آخرین مردی که روی ماه قدم زده‌است، در سن ۸۲ سالگی از دنیا رفت.ناسا عمق تاثر خود را از مرگ این فضانورد بازنشسته ...