مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیابتی‌ها، شیره انگور نخورند

[ad_1]
مفیدستان:
دکتر عین‌الله ولی‌زاده با اشاره به اینکه شیره انگور طبع گرمی دارد و خوردن زیاد آن به افرادی که دارای طبع گرم و خشک هستند توصیه نمی شود گفت: این فراورده در گرم مزاج ها موجب غلیظ شدن صفرا و بروز جوش در نواحی صورت و بدن می شود و این افراد در صورت مصرف شیره انگور باید از میوه های تازه با طبیعت سرد استفاده کنند.

این متخصص و پژوهشگر طب سنتی، تصریح کرد: شیره انگور خاصیت انرژی زایی دارد و مقدار کالری آن بالاست و مصرف آن در افراد کم تحرکی که ورزش نمی کنند منجر به چاقی و عوارض ناشی از اضافه وزن می شود.

دکتر ولی زاده به فواید شیره انگور نیز اشاره کرد و گفت: خوردن شیره انگور مخلوط شده با کمی پودر زعفران، برای رفع غم، غضب شدید و ضعف اعصاب بسیار مفید است، منتها مصرف آن تا بهبودی کامل باید ادامه داده شود.

وی همچنین افزود:کسانی که بر اثر بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده اند، بهتر است شیره انگور را با شیر گاو و کمی پودر بادام مخلوط کرده و روزانه دو تا سه لیوان بنوشند.

ولی زاده با اشاره به اینکه برای درمان کک و مک می توان شیره انگور را به تنهایی یا مخلوط با نمک روی لکه ها مالید گفت: این فرآورده باعث دفع اوره و مقداری از اسیدهای غیر مفید بدن می شود و متخصصان اتفاق نظر دارند که شیره انگور پاک کننده بقایای غذاها در روده و معده است. ضمن اینکه محرک اعمال کبدی هم محسوب می‌شود و به خونسازی کمک می کند. شیره انگور و خرما، هر دو تسکین دهنده دردهای رماتیسم و امراض شریانی و وریدی هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، …مروری بر دیابت بارداری کارلا مؤثرترین گیاه در درمان دیابت چای مخصوص دیابتی‌ها معجزه مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، …درمان تپش قلب با گیاهان دارویی نوشیدنی مفید برای بیماران قلبی دمنوش مناسب بیماران آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، پیشگیری از مروری بر دیابت بارداری کارلا مؤثرترین گیاه در درمان دیابت چای مخصوص دیابتی‌ها معجزه مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران امروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که بسیاری از مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی درمان تپش قلب با گیاهان دارویی نوشیدنی مفید برای بیماران قلبی دمنوش مناسب بیماران قلبی آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی دکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین، استخدام طرز تهیه شیره انگور خواص دارویی شیره انگور خواص سرکه شیره انگور مضرات شیره انگور طرز تهیه حلوای شیره انگور فواید شیره انگور خاصیت شیره انگور خواص شیره انگور



لینک منبع :دیابتی‌ها، شیره انگور نخورند

دیابتی‌ها، شیره انگور نخورند - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/203779/دیابتی‌ها-شیره-انگور-نخورند‎Cached17 ژانویه 2017 ... به گفته یک متخصص تغذیه اگرچه شیره انگور، بدن را تقویت و به رفع ... بر خلاف ادعای برخی از فروشندگان، برای دیابتی‌ها مضر است و برای افرادی ... دیابتی‌ها، شیره انگور نخورند - شفا آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/دیابتی‌ها-شیره-انگور-نخورند/7274234 مصرف شیره انگور به دلیل دارا بودن مقادیر بالای قند، برای مبتلایان به دیابت ضرر دارد و این گروه از افراد نباید فریب چربزبانی عرضه کنندگان این نوع ... دیابتی ها، شیره انگور نخورند - سلامت نیوز - تی نیوز tnews.ir/سلامت-نیوز/43ca78208440.html 17 ژانویه 2017 ... سلامت نیوز : به گفته یک متخصص تغذیه اگرچه شیره انگور، بدن را ... برخی از فروشندگان، برای دیابتی ها مضر است و برای افرادی با اضافه وزن بالا ... دیابتی‌ها شیره انگور نخورند - محبوب ها mahboobha.ir/tag/دیابتی‌ها-شیره-انگور-نخورند سلامت نیوز: به گفته یک متخصص تغذیه اگرچه شیره انگور، بدن را تقویت و به رفع ضعف عمومی کمک می کند اما مصرف آن بر خلاف ادعای برخی از فروشندگان، برای ... دیابتی ها، شیره انگور نخورند khabarooz.com/post/156842 سلامت نیوز : به گفته یک متخصص تغذیه اگرچه شیره انگور، بدن را تقویت و به رفع ضعف عمومی کمک می کند اما مصرف آن بر خلاف ادعای برخی از فروشندگان، برای ... دیابتی ها از خوردن شیره انگور خودداری کنند - onvansho onvansho.ir/result/دیابتی-ها-از-خوردن-شیره-انگور-خودداری-کنند.html دیابتی‌ها شیره انگور نخورند ۱۳۹۵ پدر فیلم رها کردن نوزاد ۲ روزه پس از فرار از . شیره انگور شیره انگور سوغات اسکو خواص شیره انگور شیره انگور از سوغات شیره برای ... دیابتی‌ها، شیره انگور نخورند www.pahnia.com/tag/دیابتی‌ها،-شیره-انگور-نخورند/ مصرف شیره انگور به دلیل دارا بودن مقادیر بالای قند، برای مبتلایان به دیابت ضرر دارد و این گروه از افراد نباید فریب چربزبانی عرضه کنندگان این نوع محصولات را ... شیره انگور برای بیماران دیابتی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../464/شیره-انگور-برای-بیماران-دیابتی‎Cached18 آگوست 2014 ... شیره انگور برای بیماران دیابتی-قند شیره انگور - ... با توجه به اینکه قند موجود در شیره انگور فروکتوز است دیابتی ها می توانند از آن استفاده کنند؟ دیابتی ها، شیره انگور نخورند - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31654627 دیابتی ها، شیره انگور نخورند. سلامت نیوز : به گفته یک متخصص تغذیه اگرچه شیره انگور، بدن را تقویت و به رفع ضعف عمومی کمک می کند اما مصرف آن بر خلاف ادعای ... دیابتی‌ها، شیره انگور نخورند - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/11232826/دیابتی-ها-شیره-انگور-نخورند‎Cached18 ژانویه 2017 ... مصرف شیره انگور به دلیل دارا بودن مقادیر بالای قند، برای مبتلایان به دیابت ضرر دارد و این گروه از افراد نباید فریب چربزبانی عرضه کنندگان این ...