مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت و زمان رونمایی از گلکسی اس 8

[ad_1]
مفیدستان:

 

قیمت و زمان رونمایی از گلکسی اس 8

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۵

 

بر اساس شایعات، گلکسی اس 8 سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا به نمایش درخواهد آمد. اما این نمایش عمومی نخواهد بود و عده محدودی شانس رویت این پرچمدار را در ماه آینده خواهند داشت.

به گزارش ستاره ها؛ آخرین شایعه در خصوص پرچمدار جدید سامسونگ، توسط حساب کاربری Ricciolo1@ منتشر شده، منبعی که تا کنون اخبار قابل توجهی را از آن شنیده ایم. بر اساس این شایعات، گلکسی اس 8 سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا به نمایش درخواهد آمد. اما این نمایش عمومی نخواهد بود و عده محدودی شانس رویت این پرچمدار را در ماه آینده خواهند داشت. پبشتر بلک بری هم در جریان نمایشگاه CES روندی مشابه را با بلک بری مرکوری پیش گرفت و فقط نمونه اولیه این گوشی را در معرض دید تعداد معدودی از رسانه ها قرار داد.

 

 شایعه: گلکسی اس 8، نهم فروردین 96 رونمایی و از اواخر ماه آوریل با قیمت 849 دلار راهی بازار می شود

به گفته Ricciolo1@، گلکسی اس 8 رسماً روز 29 مارس، 9 فروردین 96، رونمایی خواهد شد و در هفدهمین هفته سال جاری میلادی، مقارن با هفته ی 24 تا 30 آوریل، راهی بازار می شود. این تاریخ با آنچه در شایعات قبلی شنیده بودیم و به 17 آوریل اشاره کرده بود همخوانی دارد. Ricciolo1@ همچنین ادعا کرده که پرچمدار جدید سامسونگ با قیمت پایه 849 دلار به فروش خواهد رسید.

گفته می شود گلکسی اس 8 سامسونگ با نمایشگر سوپرامولد 5.7 اینچی با رزولوشن 1440x2560 و برخوردار از پوشش گوریلاگلس 5 معرفی می شود. این اسمارت فون از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 835 که با کارت گرافیکی آدرنو 540 همراهی می شود برخوردار است. دوربین پشتی 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهند بود. مدل دیگری که گلکسی اس 8 پلاس نامیده شده و نمایشگری 6.2 اینچی دارد نیز مورد انتظار می باشد.

حتی اگر معرفی گلکسی اس 8 در MWC2017 به صورت محدود صورت گیرد، امیدواریم که بتوانیم در آن زمان به تصاویری از این گوشی که بر اساس شایعات از نمایشگری با دو لبه خمیده و کناره های نازک برخوردار است و دکمه هوم در آن حذف شده است دست یابیم.

 

 شایعه: گلکسی اس 8، نهم فروردین 96 رونمایی و از اواخر ماه آوریل با قیمت 849 دلار راهی بازار می شود

مرجع : وب سایت تک شات

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس اج گجت نیوزمشاهده‌ی اینکه پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای، گلکسی اس اج در آینده چه شکل و لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای …لیست قیمتلیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ، سونی، شارپ، ال جی و یخچال لیست قیمت روز لپ تاپ و نوت بوک ایسوس، لنوو، …لیست قیمتلیست قیمت روز لپ تاپ و نوت بوک ایسوس، لنوو، ایسر، سونی، دل، اچ پی و ام اس ای ویژه نامه پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی گلکسی اس سامسونگ؛ دوربین دوگانه، نمایشگر گلکسیاسسامسونگبه خاطر سپاری رمز عبور رمز عبور را فراموش کرده ام ثبت نام در جی اس ام دلیل برای این‌که ال‌جی جی بهتر از گلکسی اس و اس …شکی نیست که گلکسی اس و اس اج سامسونگ در حال حاضر در مرکز توجه بوده و پرفروش‌ترین بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلآیفون قیمت گوشی اپل قیمت خرید ایفون اخبار و مشخصات گوشی آیفون مشخصات و قیمت انواع سکه و شمش طلا در بازار تهرانقیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران سال نو میلادی آغاز شده و در این روزها بسیاری از تصویر و مشخصات فنی گلکسی گراند سامسونگ با …کامپیوتر و اینترنت اخبار تکنولوژیتصویر و مشخصات فنی گلکسی گراند سامسونگ با دو سیم طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس اج گجت نیوز با وجود اینکه به‌تازگی شاهد رونمایی و عرضه‌ی پرچم‌داران سامسونگ، یعنی دو گوشی گلکسی اس لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ لیست قیمت لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ، سونی، شارپ، ال جی و یخچال بوش و لیست قیمت روز لپ تاپ و نوت بوک ایسوس، لنوو، ایسر، سونی، دل لیست قیمت لیست قیمت روز لپ تاپ و نوت بوک ایسوس، لنوو، ایسر، سونی، دل، اچ پی و ام اس ای ویژه نامه پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی دلیل برای این‌که ال‌جی جی بهتر از گلکسی اس و اس اج شکی نیست که گلکسی اس و اس اج سامسونگ در حال حاضر در مرکز توجه بوده و پرفروش‌ترین گوشی‌های بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون قیمت گوشی اپل قیمت خرید ایفون اخبار و مشخصات گوشی آیفون مشخصات و ویدئوی خبرگزاری اقتصاد ایران در نامه سیف به مدیران بانکها مطرح شد؛ دستور سیف به بانک ها و موسسات اعتباری قیمت انواع سکه و شمش طلا در بازار تهران قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران سال نو میلادی آغاز شده و در این روزها بسیاری از مردم تصویر و مشخصات فنی گلکسی گراند سامسونگ با دو سیم کارت برای کامپیوتر و اینترنت اخبار تکنولوژیتصویر و مشخصات فنی گلکسی گراند سامسونگ با دو سیم کارت رونمایی از محصول جدید رنو رونمایی از ایفون رونمایی از سریال شهرزاد رونمایی از پیکان جدید رونمایی از پیراهن تیم ملی رونمایی از خودرو جدید رونمایی از سه خودرو جدید



لینک منبع :قیمت و زمان رونمایی از گلکسی اس 8

قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 8 مشخص شد - دیجیاتو digiato.com/.../قیمت-و-زمان-عرضه-گلکسی-اس-8-و-اس-8-پلاس-مشخص/‎Cached29 مارس 2017 ... بالاخره روز موعود فرارسید و سامسونگ مراسم رونمایی از پرچمداران جدید خود را لحظاتی پیش آغاز کرد؛ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس که نخستین ... گلکسی اس 8 / Galaxy S8 - زومیت www.zoomit.ir/tag/galaxy-s8/‎Cachedگلکسی اس 8 / Galaxy S8 سامسونگ گوشی پرچمدار کره‌ای با مشخصات فنی قدرتمند شامل پردازنده اکسینوس 8895 و اسنپدراگون 835 و قیمت 700 دلار. قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ مشخص شد - زومیت www.zoomit.ir/2017/3/29/.../samsung-galaxy-s8-price-released/‎Cached29 مارس 2017 ... قرار است گلکسی اس 8 با قیمت ۷۹۹ یورو و گلکسی اس 8 پلاس با ... سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود به نام Galaxy S8 و +Galaxy S8 رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس معرفی شدند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../سامسونگ-گلکسی-s8-و-گلکسی-s8-پلاس-معرفی-شدند/‎Cached29 مارس 2017 ... پرچم‌داران جدید سامسونگ رونمایی شدند. طراحی ظاهری، سخت افزار و نرم افزار و قیمت و زمان عرضه گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را اینجا ... قیمت گلکسی اس 8 | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/قیمت-گلکسی-اس-8/‎Cachedآخرین قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 در بازار ایران؛ آیا زمان خرید پرچمدار ... که چند ماه تا رونمایی رسمی شرکت سامسونگ از پرچمداران جدیدش با نام احتمالی گلکسی اس 8 ... قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس - گجت نیوز gadgetnews.ir/164591/قیمت-گلکسی-اس-8-و-گلکسی-اس-8-پلاس/‎Cached30 مارس 2017 ... بعد از معرفی رسمی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus شاهد اعلام شدن زمان و تاریخ عرضه و قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به صورت رسمی هستیم. اختصاصی تکرا: زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در ایران مشخص شد - تکرا techera.ir/.../availability-and-pricing-galaxy-s8-was-found-in-iran/‎Cached31 مارس 2017 ... زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران به نقل از یک منبع آگاه ... گیر ۳۶۰ رونمایی کرد و اعلام کرد که موبایل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ .... گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی خواهند کرد ... قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ... - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../قیمت-و-زمان-عرضه-گلکسی-اس-8-و-گلکسی-اس-8-پلاس‎Cached29 مارس 2017 ... همان طور که انتظار می رفت پس از رونمایی از دو تلفن هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، حالا قیمت و زمان عرضه این دو دستگاه نیز توسط ... حتما ببینید: گلکسی اس 8 و گلکسی S8 پلاس همه چیز از قیمت تا ... samsungiha.com/گلکسی-اس-8-سامسونگ-از-قیمت-تا-مشخصات/‎CachedGalaxy S8 سامسونگ و گلکسی اس 8 پلاس نهایتا معرفی شدند. در این جا می توانید همه چیز از قیمت و مشخصات تا عکس و فیلم این گوشی های خارق العاده را ببینید. ... زمان معرفی گلکسی اس 8, 9 فروردین 96. ابعاد گلکسی اس8, 148.9 در 68.1 در 8 میلی ... تماشا کنید: از محتویات جعبه گلکسی اس 8 پلاس رونمایی شد، بسیار پر زرق و برق! قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس افشا شد - جی اس ام www.gsm.ir/.../قیمت-گلکسی-اس-8-و-گلکسی-اس-8-پلاس-افشا-شد/‎Cached9 مارس 2017 ... امین بهره‌مند. دیگر زمان زیادی به رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 8 نمانده و یک افشاکننده اطلاعات اخیرا قیمت پایه‌ی این دو گوشی را منتشر کرده است.