مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با ترک پاشنه پا چه کنیم؟

[ad_1]
مفیدستان:

اولین اقدام برای درمان ترک پا در خانه، این است که، هر روز پای خود را با آب ولرم و یک صابون ملایم بشویید. پس از ‌شست‌و‌شو، استفاده از یک مرطوب کننده، برای تسکین خشکی پا ضرورت دارد. اگر شما ترجیح می‌دهید که از محصولات طبیعی استفاده کنید، عسل پیشنهاد مناسبی است.

به گزارش بلاغ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با پایان روز، و درآوردن کفش‌ها، یک بار دیگر خشکی و ترک پاشنه‌ی پای خود را ببینید و برای درمان آن دنبال راه حلی باشید. این مشکل نه تنها ظاهر زیبایی ندارد، بلکه باعث ایجاد درد نیز می‌شود و شما احساس می‌کنید که بر روی تیغ راه می‌روید. مهم نیست که این خشکی در حال حاضر به چه اندازه‌ای باشد، این روند خشکی برای همیشه وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید با رعایت چند نکته، ترک و خشکی پای خود را درمان و از خشک شدن آن در آینده نیز جلوگیری کنید.

اولین اقدام برای درمان ترک پا در خانه، این است که، هر روز پای خود را با آب ولرم و یک صابون ملایم بشویید. پس از ‌شست‌و‌شو، استفاده از یک مرطوب کننده، برای تسکین خشکی پا ضرورت دارد. اگر شما ترجیح می‌دهید که از محصولات طبیعی استفاده کنید، عسل پیشنهاد مناسبی است.

مخلوط کردن یک فنجان عسل با یک گالن آب، و قرار دادن پاها در آن به مدت 10الی 15 دقیقه، به شدت می‌تواند به بهبود رطوب در پوست کمک کند. عسل همچنین یک ضدعفونی کننده طبیعی و درمانی مطمین برای پوست ترک خورده است.

 

با ترک پاشنه پا چه کنیم؟ 

سنگ پا

سنگ پا، یکی دیگر از روش‌ها برای درمان ترک پاشنه پا است. اما مراقب استفاده از آن باشید و آن را به شدت و محکم روی پوست خود نکشید.

برای استفاده از آن، باید آن را به آرامی روی پوست خود بکشید تا پوست‌های مرده و خشک پاشنه‌ی پا، به آرامی از آن جدا شود. استفاده از سنگ پا، مانند لایه برداری از پوست است و شما می‌توانید تا رسیدن به نتیجه مورد نظر از آن استفاده کنید.

خشک نگه داشتن پا

شما باید همیشه پای خود را، به خصوص در مناطق نزدیک به انگشت‌ها، به طور کامل خشک نگه دارید. اگر این مناطق به درستی خشک نباشند، می‌توانند زمینه رشد باکتری و در نتیجه عفونت را به وجود بیاورند. شاید عفونت باعث ایجاد ترک پا نشود اما می‌تواند شرایط را برای شما سخت‌تر کند.

استفاده از یک پماد، کرم پا و یا لوسیون

لوسیون‌های مفید و مرطوب کننده‌ای که حاوی ویتامین E باشند، برای این مشکل مناسب‌ترند.برای داشتن پاهای نرم و بدون ترک، می‌توانید از ماسک‌های خانگی استفاده کنید. مخلوط کردن روغن نوزاد با نعناع و اکالیپتوس، روغن بادام، روغن آوکادو، روغن جوجوبا و شیر نارگیل چند نمونه از این ماسک‌ها هستند.

پوشیدن جوراب سفید و پنبه‌ای

پوشیدن جوراب سفید و پنبه‌ای، که هیچ رنگی در آن به‌کار نرفته باشد، تا مانع از تحریک پوست شود. رعایت نکات روزمره برای کاهش خشکی و یا تاول پا نیز، می‌تواند تاثیر بسیاری در بهبودی سریع‌تر پا، داشته باشد. تمیز نگه‌داشتن پا و استفاده از یک مرطوب کننده بهترین راه برای مراقبت از پا است.

همچنین می‌توانید با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب، که غنی از ویتامین A باشد، از پاهای خود مراقبت کنید. مواد غذایی مانند: هویج، سیب زمینی، کلم پیچ، اسفناج و کدو تنبل. علاوه بر غذا، مقدار آبی که می‌نوشید نیز، مهم است. آب می‌تواند به طور طبیعی، پوست را نرم و لطیف نگه دارد و از آن مراقبت کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش های موثر درمان ترک پاشنه پاپزشکی و سلامتبرای درمان ترک پا با اثرگذاری سریع بدون مراجعه به پزشک می توانید از روش های خانگی بهره چند روش ساده برای درمان ترک پاشنه پاپاشنه‌های پا در اثر بی‌توجهی و عدم رسیدگی مناسب ترک خورده و دردناک می‌شوند شبکه با ترک‌های پوست چه کنیم؟ …با ترک‌های پوست چه کنیم؟ گلایه قالیباف از رفتار دولت با متروپول جرائم به کجا می‌رود ترک کف پا و مبارزه با آن ترک کف پا و مبارزه با آن ترک پا ترک پاشنه پا کرم های مخصوص ترک پا شستن پاهاترک های با گلو درد چه کنیم و درمان گلو درد، گلو، بیماری گلو، …با این روش های خانگی به درمان گلو درد بپردازید دمنوشی موثر برای درمان خلط گلو درمان ترک اعتیاد و سلامت ترک اعتیاد ترک اعتیاد تضمینی ترک سیگار ترک اعتیاد به کراک ترک اعتیاد به الکل ترک آشنایی با علل درد پا و روشهای درمان آن سایت …درد تمام پا نشانه چیست؟ همیشه آسیب‌دیدگی اولین گمان برای درد پا است چیزی مثل شکستگی زخم پای بیماران دیابتی خطرناک استافرادی که دارای دیابت هستند، به دلیل اختلال در عروقی محیطی خود، مخصوصا پا، با عروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول پرسش و پاسخبا توجه به ایجاد و گسترش شبکه‌های اجتماعی با نام دکتر زرین آذر، در اینجا اعلام می روش های موثر درمان ترک پاشنه پا پزشکی و سلامت برای درمان ترک پا با اثرگذاری سریع بدون مراجعه به پزشک می توانید از روش های خانگی بهره برد و چند روش ساده برای درمان ترک پاشنه پا پاشنه‌های پا در اثر بی‌توجهی و عدم رسیدگی مناسب ترک خورده و دردناک می‌شوند شبکه خبری با ترک‌های پوست چه کنیم؟ با ترک‌های پوست چه کنیم؟ گلایه قالیباف از رفتار دولت با متروپول جرائم به کجا می‌رود؟دروغ ترک کف پا و مبارزه با آن ترک کف پا و مبارزه با آن ترک پا ترک پاشنه پا کرم های مخصوص ترک پا شستن پاهاترک های عمیق پا با گلو درد چه کنیم و درمان گلو درد، گلو، بیماری گلو، گلو درد با این روش های خانگی به درمان گلو درد بپردازید دمنوشی موثر برای درمان خلط گلو درمان خلط گلو ترک اعتیاد و سلامت گاف نماینده کنگره آمریکا باید دیپلمات‌های ایرانی را اخراج کنیم کدخدایی نظام با کسی شوخی آشنایی با علل درد پا و روشهای درمان آن سایت پزشکان بدون مرز درد تمام پا نشانه چیست؟ همیشه آسیب‌دیدگی اولین گمان برای درد پا است چیزی مثل شکستگی زخم پای بیماران دیابتی خطرناک است افرادی که دارای دیابت هستند، به دلیل اختلال در عروقی محیطی خود، مخصوصا پا، با کوچکترین آسیب عروس مد ارایش اموزش تزیین گلدان ساده سفید با خورده شیشه رنگی با این ایده خلاقانه و زیبا می تونید گلدان درمان ترک پاشنه پا ترک پاشنه پا علت ترک پاشنه پا درمان سنتی ترک پاشنه پا



لینک منبع :با ترک پاشنه پا چه کنیم؟

علت ترک کف پا چیست؟ چگونه می‌توان ترک‌خوردگی کف پا را درمان کرد؟ www.bultannews.com/.../علت-ترک-کف-پا-چیست-چگونه-می‌توان-ترک‌خوردگی-کف-پا-را-درمان-کرد‎Cachedچطور از بروز ترک کف پا پیشگیری کنیم؟ -ساده‌ترین راه پیشگیری از ترک خوردن کف پا و لای انگشتان، چرب کردن روزانه پوست پا با وازلین و کرم اوسرین است. با ترک پاشنه پا چه کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/461760/با-ترک-پاشنه-پا-چه-کنیم‎Cached17 ژانویه 2017 ... اولین اقدام برای درمان ترک پا در خانه، این است که، هر روز پای خود را با آب ولرم و یک صابون ملایم بشویید. پس از ‌شست‌و‌شو، استفاده از یک مرطوب ... ترک پا را به راحتی در منزل درمان کنید - نمناک namnak.com/درمان-ترک-پا-در-منزل.p23718‎Cachedدرمان ترک پا و درمان ترک پا در منزل و درمان ساده برای ترک پا و درمان ترک پوستی و علت ترک ... خشکی و ترک پا که ممکن است گاهی حتی با درد و خونریزی هم همراه باشد . با ترک پاشنه پا چه کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/with5-left-heel.html‎Cachedترک پاشنه پا,درمان ترک پاشنه پا,علت ترک پاشنه پا,رفع ترک پاشنه پا,ترک پاشنه پا سنتی,درمان خانگی ترک پاشنه پا,درمان ترک پاشنه. با ترک خوردگی شدید در پاشنه پا چه کنیم؟ - shebreh.com www.shebreh.com/با-ترک-خوردگی-شدید-در-پاشنه-پا-چه-کنیم؟/‎Cached«سال هاست کف پایم به خصوص در نواحی پاشنه دچار خشکی و ترک پوست است. مدام کف پایم را مرطوب کرده ام اما نتیجه نگرفته ام. ظاهر پوستم خیلی بدشکل و دلخراش است ... 6 روش موثر درمان ترک پاشنه پا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/477253/6-روش-موثر-درمان-ترک-پاشنه-پا‎Cachedبرای درمان ترک پا با اثرگذاری سریع بدون مراجعه به پزشک می توانید از روش های ... اینکه رطوبت پاها را هنگام بیرون رفتن و زمانی که کفش به پا داریم حفظ کنیم، بهتر ... چگونه با ترک کف پا مبارزه کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4724631/چگونه-با-ترک-کف-پا-مبارزه-کنیم‎Cached Similar28 ژانویه 2014 ... یکی از مشکلاتی که در ناحیه پا رخ می دهد و بر زیبایی آن تاثیر می گذارد، ترک پا و به خصوص ترک پاشنه پا است. این مساله در خانم ها نسبت به آقایان ... درمان‌های خانگی برای ترک پاشنه‌ی پا - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/beauty/skin/home-remedies-for-cracked-heels/‎Cached Similar27 آگوست 2013 ... در این راهنما ما ۱۰ درمان خانگی برای ترک پاشنه پا را برایتان فهرست ... شما می‌توانید ترک پاشنه‌ی پاهایتان را در خانه با موز رسیده نیز درمان کنید! چند روش ساده برای درمان ترک پاشنه پا - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../چند-روش-ساده-برای-درمان-ترک-پاشنه-پا.html‎Cachedشبکه خبری تورنتونیوز در مقاله جدیدی به ارائه چند توصیه ساده و خانگی برای درمان ترک خوردگی پاشنه پا پرداخته که عبارتند از: – پوست بدن خود را با نوشیدن مایعات ... پاشنه پایتان ترک خورده؟ - تبیان article.tebyan.net/293540/پاشنه-پایتان-ترک-خورده-‎Cached4 فوریه 2015 ... سال هاست کف پایم به خصوص در نواحی پاشنه پا دچار خشکی و ترک پوست است. ... و دلخراش است و تازگی ها بدتر هم شده و همیشه باید پاشنه پایم را پنهان کنم. ... ترک کف یا پاشنه پا در افراد چاق با وزن بالا نیز زیاد مشاهده می شود، اما عوامل ...