مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام

[ad_1]
مفیدستان:

توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: هم ‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲ هزار و ۴۲۵ پنل خورشیدی در راستای ارائه خدمات بهتر به عشایر استان و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهندس "علی سلیمی" در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر باشکوه خاصی در این استان برگزار و نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای عشایری استان در جشنواره فرهنگی و روستایی در این استان برپا می‌شود، اظهار کرد: همان‌گونه که امام راحل فرمودند "عشایر ذخایر انقلاب هستند" و همواره خدمات بسیاری به جامعه ارائه می‌دهند.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام اضافه کرد: امور عشایری استان تمام توان خود را به کار بسته که در حد توان بتواند خدماتی در خور و شایسته به جامعه عشایری ارائه دهد و در ایام دهه فجر نیز در راستای ایجاد بستر نشاط و شادی‌آفرینی در مناطق عشایری برنامه‌های ویژه‌ای با تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

سلیمی در ادامه از توزیع 2 هزار 425 پکیج خورشیدی از طریق شرکت توانیر (توزیع نیروی برق) در بین جامعه عشایری و روستایی استان هم‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این تعداد پنل خورشیدی با حضور مسئولان اجرایی استان در مراسمی در دهه فجر توزیع می‌شود که با توجه به شعار سال جاری و بحث اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در راستای حمایت از جامعه عشایری و روستایی استان دارد.

وی با بیان این که 85 درصد از هزینه این پنل‌ها از طریق شرکت توزیع نیروی برق تأمین می‌شود، ابراز کرد: 15 درصد از هزینه این پکیج‌های خورشیدی توسط عشایر و روستایی پرداخت می‌شود و انتظار می‌رود که 25 درصد از جامعه عشایری استان در دهه فجر سال جاری از پنل‌های خورشیدی بهره‌مند شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

توزیع بیش از هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام



لینک منبع :توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام

توزیع بیش از 2 هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام - ایسنا www.isna.ir/.../توزیع-بیش-از-2-هزار-پنل-خورشیدی-در-دهه-فجر-در-بین-عشایر-ایلام‎Cached16 ژانویه 2017 ... مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، 2 هزار و 425 پنل‌های خورشیدی در راستای ارائه خدمات بهتر به عشایر استان و ... Images for توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/17/1607142 17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: هم ‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲ هزار و ۴۲۵ پنل خورشیدی در راستای ارائه خدمات بهتر به ... توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام rooykard24.com/.../توزیع-بیش-از-۲-هزار-پنل-خورشیدی-در-دهه-فجر-در-بین-عشایر-ایلام‎Cached17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین:مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: هم ‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲ هزار و ۴۲۵ پنل خورشیدی در راستای ارائه خدمات بهتر به ... توزیع بیش از 2 هزار پنل خورشیدی بین عشایر ایلام - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/.../59124-توزیع-بیش-از-هزار-پنل-خورشیدی-بین-عشایر-ایلام‎Cached17 ژانویه 2017 ... ایلام مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، 2 هزار و 425 پنل خورشیدی درراستای ارائه خدمات بهتر به عشایر استان ... توزیع بیش از 2 هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام - قطره www.ghatreh.com/.../توزیع-بیش-هزار-پنل-خورشیدی-دهه-فجر-بین-عشایر-ایلام 17 ژانویه 2017 ... مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: هم زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، 2 هزار و 425 پنل خورشیدی در راستای ارائه خدمات بهتر به عشایر استان و ... انرژی‌های نو در چادر عشایر ایلام | تازه‌های انرژی ایران - انرژی امروز www.iranenergy.news/خبر/انرژیهای-نو/2585‎Cached12 ژانویه 2017 ... بیش از 2000 پنل انرژی خورشیدی بیت عشایر ایلام توزیع می شود. ... مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: ۲ هزار و ۴۲۵ پنل خورشیدی برای استفاده در مناطق ... وی افزود: تجهیزات مورد نیاز برای نصب وسایل مورد نیاز این تعداد عشایر و دامدار خریداری شده و تا قبل از آغاز دهه مبارک فجر تحویل ... اخبار بین االملل ... اعتدالی خورشیدی :: جستجو - صفحه نخست rasane241.com/search/اعتدالی+خورشیدی همشهری آنلاین: یک قایق خورشیدی به‌زودی قرار است سفر دور دنیای خود را با الهام از پروژه هواپیمای ..... توزیع بیش از ۲ هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام. سازمان امور عشایر ایران - اخبار www.ashayer.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=126...‎Cachedتوزیع 2425 پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام ... نادر پرور گفت: بیش از 400 هزار راس از دام‌های عشایر خارج از استان کرمانشاه به‌صورت رایگان علیه بیماری ... Ghatreh News Archive - Kazaj Village - روستای کزج kazaj.ir/ghatreh_archive.php?sid=1&slc_lang=fa&ppup...‎CachedView, پیگیری آب روستایی درخدابنده (واحد مرکزی خبر) - 5 ماه پیش ... توزیع بیش از 2 هزار پنل خورشیدی در دهه فجر در بین عشایر ایلام (همشهری آنلاین) - 5 ماه پیش.