مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

یک درخواست ثبت اختراع از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک نمایشگر با لولای تاشو است که قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به تبلت را دارد.

به گزارش صبحانه،  اقدام مایکروسافت برای ثبت این اختراع در پی افشای طرح‌هایی است که شباهت زیادی به تبلت‌های Yoga محصول لنوو دارند.

به گزارش سی نت، به نظر می رسد این طرح‌ها شامل دو یا سه مدل نمایشگر مختلف هستند که امکان بهبود عملکرد یکی از طرح های قبلی مایکروسافت موسوم به Courier را فراهم می کنند.

مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس
طرح یاد شده اولین بار در سال 2014 میلادی توسط مایکروسافت به ثبت رسید.

با وجود این که مایکروسافت هزاران اختراع را به ثبت رسانده که هرگز به مرحله تولید نرسیده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد قرار است اختراع اخیر این شرکت نقش کلیدی در محصولات بعدی مایکروسافت ایفا کند.

مخترع اصلی این طرح 'کبیر صدیقی' است که پیش از این دو محصول Surface kickstand و Surface camera angle را اختراع کرده است.

اخیرا شایعاتی درباره احتمال تولید گوشی هوشمند مایکروسافت به نام Surface Phone منتشر شده است؛ اما این شرکت از به‌کارگیری ساختار شکلی ابزارهای Surface در محصولات جدید خودداری می‌کند. بنابر این بعید است که اختراع جدید، طراحی نهایی Surface Phone باشد: اما ثبت این اختراع، چگونگی تلاش مایکروسافت را برای بازگشت به بازار گوشی تلفن‌همراه نشان می‌دهد.

منبع : ایرنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس

مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../مایکروسافت-گوشی-را-به-تبلت-تبدیل-می-کند-عکس‎Cached17 ژانویه 2017 ... یک درخواست ثبت اختراع از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک نمایشگر با لولای تاشو است که قابلیت تبدیل ... مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس - صبحانه ... - دمادم https://damadam.ir/.../مایکروسافت-گوشی-را-به-تبلت-تبدیل-می-کند-عکس/7270150 یک درخواست ثبت اختراع از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک نمایشگر با لولای تاشو است که قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به ... مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند + عکس - نیک صالحی ... www.niksalehi.com/economic/تبدیل-گوشی-هوشمند-به-تبلت.html 17 ژانویه 2017 ... مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند. یک درخواست ثبت اختراع از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک ... مایکروسافت گوشی تاشو با قابلیت تبدیل به تبلت می سازد ... pishgaman.net/گوشی-تاشو-قابل-تبدیل-به-تبلت/‎Cached18 ژانویه 2017 ... مایکروسافت گوشی تاشو با قابلیت تبدیل به تبلت می سازد ... تاشو منتشر شده بود و حالا مایکروسافت نیز با این دو شرکت رقابت می کند. پتنت جدید مایکروسافت: گوشی تاشو که تبدیل به تبلت می‌شود www.eghtesadnews.com/.../158804-پتنت-جدید-مایکروسافت-گوشی-تاشو-که-تبدیل-به-تبلت-می-شود‎Cached17 ژانویه 2017 ... پتنت جدید مایکروسافت، امیدها در رابطه با گوشی سرفیس فون را بیش از پیش می‌کند. مایکروسافت گوشی هوشمند را به تبلت تبدیل می کند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/17/1606989 17 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- یک درخواست ثبت اختراع از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک نمایشگر با لولای تاشو است که ... پتنت جدید مایکروسافت: گوشی تاشو که تبدیل به تبلت می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/17/151217/microsoft-patent-surface-phone/‎Cached17 ژانویه 2017 ... این پتنت گوشی تاشویی را نشان می‌دهد که می‌تواند به تبلت تبدیل شود. ... جالب توجه بوده و آن را از بقیه پتنت‌های مایکروسافت مستثنی می‌کند. مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس - وب سایت iranmg-bsky.weblognama.ir/page-461602.html‎Cachedمایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس. [ad_1] مفیدستان: یک درخواست ثبت اختراع از سوی شرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه ... مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس - طراح سایتطراح ... web-idea.ir/طراح-سایت/مایکروسافت-گوشی-را-به-تبلت-تبدیل-می-کند طراح سایت · مقالات مقالات تکنولوژی; مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس. 0. تگ ها. [ad_1]. مایکروسافت گوشی را به تبلت تبدیل می کند +عکس. دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید https://www.androidha.com/tag/دانلود-نرم-افزار-آفیس-برای-اندروید/‎Cachedبه شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید . ... Microsoft PowerPoint برنامه واقعی پاورپوینت مایکروسافت برای گوشی‌ها و تبلت‌های ... امکان تبدیل متن به فایل عکس و اشتراک گذاری در شبکه های احنماعی ... اندرویدی است که قدرت یک برنامه واژه‌پرداز کامل را بر روی تبلت به شما ارائه می‌کند.