مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

64 میلیون گوشی در دست ایرانیان

[ad_1]
مفیدستان:

 رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کشور معتقد است که با اصلاح قوانین پرداخت عوارض گمرکی می‌توان راه‌های ورود قاچاق کالای دیجیتال از جمله موبایل را کاهش داد. حسین کریمی در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» از ارائه راهکارهایی به رئیس اتاق اصناف و بازرگانان ایران خبر داد که می‌تواند در جهت کاهش میزان قاچاق گوشی موبایل به کشور موثر باشد.  او با اشاره به اینکه به‌طور تقریبی کاربران موبایل در ایران دو یا سه خط موبایل دارند و در حال‌حاضر 64میلیون گوشی تلفن همراه از انواع مختلف در دست مردم است، می‌گوید: « کاربران گوشی موبایل در کشور به‌طور میانگین هر 4 سال یک‌بار نیاز به تعویض گوشی دارند.

این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که بدانیم نیاز به گوشی تلفن‌همراه در کشور چقدر است؟ میزان واردات یا تولید رسمی چقدر است؛ که مابه‌التفاوت آن رقم واقعی قاچاق گوشی تلفن همراه است که در کشور وجود دارد و در حال خرید و فروش و استفاده نیز هست. بنابراین چنانچه رقم رسمی واردات گوشی را 10 درصد از کل نیاز بدانیم به این نتیجه می‌رسیم که 90 درصد گوشی‌های موجود قاچاق هستند.» او در ادامه افزود: «طی سالیان گذشته با افزایش تعرفه گمرکی سعی در کنترل این بازار شد که نتیجه معکوس داشت و حاصل آن سود فراوان قاچاقچیان، تشکیل پرونده‌های عدیده قاچاق، اتلاف انرژی و پول مشتریان به دلیل نبود خدمات پس از فروش و گارانتی‌های معتبر بوده است.» او با تاکید بر اینکه در حال‌حاضر نزدیک به 64 میلیون گوشی تلفن همراه در کشور فعال است که حداقل 25 درصد آن در سال باید جایگزین شود که معادل 16 میلیون دستگاه در سال است، ادامه می‌دهد: «چنانچه قیمت متوسط هر دستگاه گوشی هوشمند را 100 تا هزار و 100 دلار بدانیم و میانگین حداقل آن را 300 دلار برآورد کنیم، ارزش واردات سالانه کشور در صورت ورود قانونی به کشور حقوق و عوارض آن 720 میلیون دلار خواهد بود. اما این در حالی است که می‌دانیم فقط 10 درصد گوشی‌های مصرفی از طریق واردات قانونی وارد کشور می‌شوند و این ارقام در واقع به ضرر دولت و ملت است.»

به گفته او سرمایه‌گذار و تاجر از لحاظ اقتصادی سعی در پرداخت کمترین هزینه و انجام معامله در کوتاه‌ترین زمان دارد و چنانچه واردکننده را طبق روال مکلف به پرداخت 15 درصد ارزش کالا به‌عنوان هزینه‌های پرداختی در مرحله ورود کالا به کشور کنیم، در واقع همین میزان از سرمایه قابل گردش نقدی را اخذ و مسدود کرده‌ایم.  کریمی ادامه می‌دهد: «البته واردکننده بعد از فروش کالا هزینه‌های خود را دریافت می‌کند ولی با ترغیب و تشویق تجار می‌توان راهکاری ارائه داد که نه سرمایه تجار مسدود شود و نه دولت متضرر شود. به این‌صورت که می‌توان با اصلاح آیین‌نامه حقوق و عوارض گمرکی 9 در صد ارزش افزوده را از مصرف‌کننده نهایی دریافت کرد و با این روش به همین میزان از هزینه ابتدایی تجار در مبادی ورود کالا کاسته می‌شود.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان نرم افزار در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم افزار را برای فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ خرید موبایل ، …جدیدترین مطالب مجله خبری مشاهده همه آشنایی با گوشی میان رده و خوش قیمتعصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه با اعلام ۵ فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شدپرفروش‌ترین گوشی‌های بین هزار تا میلیون و …پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار اگر به دنبال خرید گوشی های جدید هستید برای آشنایی و آسان دانلودابزاری کم حجم و رایگان را برای این پست در نظر گرفته ایم که در عین سادگی گاهی بسیار به پورتال پرشین ویاختصاصی پرشین وی ستاره ها در شبکه اجتماعی در هفته ای که گذشت عکس مرد ژاپنی بیش از سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیاگر متوجه شدید که کودکان تان به طور مدام و در هنگام تماشای تلویزیون، سرش را می چرخاند مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …حکمفرمایی گوگل در زمینه ی نرم افزار و پلتفرم ها بوده است، نه تولید سخت افزاری اما این سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد پرفروش‌ترین گوشی‌های بین هزار تا میلیون و هزار تومان پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار اگر به دنبال خرید گوشی های جدید هستید برای آشنایی و مقایسه دانلود رایگان نرم افزار در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم افزار را برای دانلود فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ خرید موبایل ، تبلت ، ساعت هوشمند جدیدترین مطالب مجله خبری مشاهده همه آشنایی با گوشی میان رده و خوش قیمت عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه با اعلام ۵ فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شد سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی اگر متوجه شدید که کودکان تان به طور مدام و در هنگام تماشای تلویزیون، سرش را می چرخاند، می خبرهای داغ و دست اول مجله گیزمیز آخرین دیدگاه‌ها در رونمایی از اولین گوشی جدید نوکیا در آیت‌الله هاشمی کد های مخفی موبایل ترفند های گوشی های تلفن همراه کد های مخفی موبایل کدهای مخفی و ترفند های گوشی های موبایل و اپراتور های تلفن همراه دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات دوازدهم لایحه ای که روز به روز پیچیده تر می‌شود کشف بیش از ۷ هزار گوشی تلفن همراه قاچاق عکس مرجع آموزش زبان ایرانیان نرم افزار آموزش زبان رزتا استون تمامی محصولات زیر در بسته بندی ارجینال و دارای هولگرام شرکت سازنده آن می باشد برای مشاهده قیمت گوشی در بازار تهران گوشی در حد هزار تومان بهترین گوشی در ایران قیمت انواع گوشی در ایران بهترین گوشی در حال حاضر بهترین گوشی در بازار گوشی در دار سامسونگ قیمت روز گوشی در مشهد



لینک منبع :64 میلیون گوشی در دست ایرانیان

64 میلیون گوشی در دست ایرانیان | ITIRAN itiran.com/64-میلیون-گوشی-در-دست-ایرانیان-‎Cached17 ژانویه 2017 ... 64 میلیون گوشی در دست ایرانیان. منبع : دنیای اقتصاد نسخه چاپی. فقط 10 درصد گوشی‌های مصرفی از طریق واردات قانونی وارد کشور می‌شوند. Images for 64 میلیون گوشی در دست ایرانیان 64 میلیون گوشی در دست ایرانیان - مجله مطالب خواندنی - وب سایت iranmg-bsky.weblognama.ir/page-461590.html‎Cached64 میلیون گوشی در دست ایرانیان. [ad_1] مفیدستان: رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کشور معتقد است که با اصلاح قوانین پرداخت عوارض گمرکی می‌توان راه‌های ورود ... 70 میلیون سیم‌کارت غیرفعال در دست ایرانیان - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../70-میلیون-سیم‌کارت-غیرفعال-در-دست-ایرانیان‎Cached5 فوریه 2016 ... 70 میلیون سیم‌کارت غیرفعال در دست ایرانیان ... بدین ترتیب مجموع خط‌های واگذار شده این اپراتور به بیش از 64 میلیون و 600 هزار شماره می‌رسد. 100 میلیون گوشی تلفن همراه در دست ایرانی ها - onvansho onvansho.ir/result/100-میلیون-گوشی-تلفن-همراه-در-دست-ایرانی-ها.html 64 میلیون گوشی در دست ایران خبر تلفن همراه از انواع مختلف در . قیمت گوشی لامبورگینی گجت نیوز میلیون‌ها 100 میلیون ساله کامل در می خواهید گوشی تلفن . 64 میلیون گوشی در دست ایرانیان | پست - بهتینا behtina.gdn/post/106381 This site may harm your computer. پست با عنوان 64 میلیون گوشی در دست ایرانیان از وبلاگ مجله مطالب خواندنی. بهترین گوشی‌های 4G بازار با قیمت زیر یک میلیون تومان (مرداد و ... www.shahrsakhtafzar.com/.../5985-best-4g-smartphones-to-buy-with-price‎Cached Similar28 مه 2017 ... بهترین گوشی‌های 4G با قیمت زیر یک میلیون تومان در بازار ایران Best 4G ... است لزوماً نیازی ندارد که یک گوشی با بدنه فلزی در دست داشته باشد و إلی آخر. .... از مدل معرفی‌شده دارد) / مدل موجود؛ چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ... قیمت آیفون 7 در ایران - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../قیمت-آیفون-7-ایران/‎Cached Rating: 1 - 1 review 18 سپتامبر 2016 ... البته برای خرید این گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ ... براساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر تمام مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وارد کشور ... با تحقیقاتی که صورت گرفته آیفون ۷ در حال حاضر با قیمت ۵ میلیون صد هزار ... اینترنت در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اینترنت_در_ایران‎Cached Similarدر بهمن ۱۳۸۹ مخابرات ایران اعلام کرد که از ۲۸ میلیون کاربر اینترنت در کشور، تنها ... ماهه دست کم یک بار به اینترنت دسترسی پیدا کند کاربر اینترنت شمرده می‌شود. گوشی جدید سونی بزودی وارد بازار ایران می‌شود www.eghtesadnews.com/.../163936-گوشی-جدید-سونی-بزودی-وارد-بازار-ایران-می-شود‎Cached22 مارس 2017 ... شرکت سونی از یک گوشی میان‌رده جدید با نام سونی Xperia L1 به عنوان نسل جدید ... خورده‌ای هستند که باعث شده است تا در دست گرفتن موبایل بسیار آسان شود. ... به پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.45 گیگاهرتز، ... سونی در ایران، قیمتی در حدود یک میلیون تومان در بازار ایران داشته باشد.